//

iPhone in combinatie met pre-paid T-mobile?

iPhone in combinatie met pre-paid T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, misschien is het een domme vraag... Maar nu heb ik een iPhone 3G van iemand overgekocht, maar heb dus geen (bijbehorend) T-Mobile abonnement. Kaartjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-08, 23:30
robz88 robz88 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard iPhone in combinatie met pre-paid T-mobile?

Hallo, misschien is het een domme vraag... Maar nu heb ik een iPhone 3G van iemand overgekocht, maar heb dus geen (bijbehorend) T-Mobile abonnement. Kaartjes zoals Yessim etc. vertrouw ik niet, ik heb op verschillende plekken gelezen dat je simtray dr kapot van gaat. Dus ik wacht liever op een soft-unlock van het dev-team.
Ik vroeg me af, is het mogelijk om tot die tijd een prepaid-kaartje van T-Mobile te gebruiken i.c.m. deze iPhone?
Of is er een andere, goede en tijdelijke oplossing tot het uitkomen van de soft-unlock?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-08, 00:39
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robz88 Bekijk bericht
Hallo, misschien is het een domme vraag... Maar nu heb ik een iPhone 3G van iemand overgekocht, maar heb dus geen (bijbehorend) T-Mobile abonnement. Kaartjes zoals Yessim etc. vertrouw ik niet, ik heb op verschillende plekken gelezen dat je simtray dr kapot van gaat. Dus ik wacht liever op een soft-unlock van het dev-team.
Ik vroeg me af, is het mogelijk om tot die tijd een prepaid-kaartje van T-Mobile te gebruiken i.c.m. deze iPhone?
Of is er een andere, goede en tijdelijke oplossing tot het uitkomen van de soft-unlock?
Ja, in een T-Mobile NL gelockte iPhone kun je iedere T-Mobile sim gebruiken, dus ook prepaid.
  #3  
Oud 12-12-08, 13:15
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Moet je eerst je iPhone 3G unlocken voor een andere simkaart (van T-Mobile) of kan dit gewoon? ('Geen simlock wél providerlock') ?
  #4  
Oud 12-12-08, 13:23
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Moet je eerst je iPhone 3G unlocken voor een andere simkaart (van T-Mobile) of kan dit gewoon? ('Geen simlock wél providerlock') ?
De 3G is nog niet software matig te unlocken. Dit mag onderhand wel bekend zijn, neem ik aan . je kan er gewoon een andere sim kaart van T-Mobile in doen.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #5  
Oud 12-12-08, 16:56
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Héy bedankt! Hij is dus simgelockd -> máárrr kan dus wel een SIMkaartje in van t-mobile.. Top!
  #6  
Oud 23-12-08, 23:04
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Het is zelfs zo: ik had nog een oud prepaid-kaartje liggen van (voormalig) Orange NL. Heb voor de gein die eens in mijn T-Mobile iPhone3G gedaan, en ja hoor, werkte! Kan ik dat tegoed ook eens opbellen/smsen...
Reageren

Labels
iphone 3g, prepaid, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Pre paid O2 (UK) Sjoes Koopinformatie Rest Europa 3 28-04-09 21:19
Probleem: Beltegoed verdwijnt op pre-paid Iphone..:S naabstraal iPhone algemeen 3 30-03-09 19:03
Eindeloos internet met een pre-paid SIM Doblie Koopinformatie Nederland 3 26-09-08 14:44
iPhone en pre-paid Yrrah2 Odido (T-Mobile) 3 01-09-08 15:23
Werkt franse iphone 3g met belgische pre paid kaart? zjeen Archief 7 05-07-08 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.