//

Iphone Stuk

Iphone Stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vandaag is mijn Iphone vanaf 5 hoog naar beneden gevallen op zijn voorkant. Ik was al bij t-mobile aangesloten maar heb me abbonement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-08, 18:17
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Unhappy Iphone Stuk

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn Iphone vanaf 5 hoog naar beneden gevallen op zijn voorkant.

Ik was al bij t-mobile aangesloten maar heb me abbonement overlaten zetten in een iphone abbo. Die zou binnenkort ingaan.
Normaal verzeker ik altijd mijn telefoons, en dat kunnen ze bij t-mobile ook gewoon nagaan, maar nu blijkt het zo te zijn dat deze niet verzekerd was, ondanks dat ik hier naar mijn weten wel om gevraagd heb, van het door laten lopen/vernieuwen van me oude verzekering.

T-mobile gebeld, kunnen niets voor me doen, alleen ter reparatie opsturen, en dan dat ik het zelf moet betalen maar volgens mij is de hele telefoon kapot.

Ben iemand die er altijd heel zuinig mee om gegaan is, en nu dus geen iphone meer heeft.
Iemand enig idee wat ik hiermee nog kan?

René

telefoon.jpg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-08, 18:19
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Hallo,

Dat ziet er heel droevig uit. Ik ben bang dat laten maken ook bijna geen optie is.

Misschien heeft iemand een idee.

In ieder gevaal veel sterkte.

Groet,

Rien
  #3  
Oud 08-12-08, 18:20
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Dankjewel.

Vind het echt heel vervelend, het vervelende is ook is niet mijn eigen schuld, maar goed diegene zijn verzekering laten opdraaien er voor kan ook niet, heb hier geen bonnetje van of zo.
  #4  
Oud 08-12-08, 20:19
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Misschien kan die persoon iets regelen met zijn aansprakelijksheidverzekering, die heeft toch iedereen wel !
  #5  
Oud 08-12-08, 20:56
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ja heb je dan geen bonnetjes nodig?
  #6  
Oud 08-12-08, 21:00
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Je hebt tog een abbo bij t-mobile en die iphone is tog geregestreerd op jou naam dus je kan tog bewijzen dat je nog steeds ervan in bezit bent en dat je nog steeds de eigenaar bent en zover ik weet zijn er altijd wel winkels die voorjou een bonnetje willen uitschrijven tergevolg van dit soort zaken tenminste heb ik al wel paar keer gehad. Maar ik zou gewoon de verzekering even bellen en het hele incident uitleggen en dat je het bonnetje niet hebt gekregen/perongluk weggegooit hebt. Maar alles wat je kunt proberen en kunt ontvangen is meegenomen lijkt mijn maar het is inderdaat erg zonden en treurig voor je dat het je is overkomen. Probeer het uit zou ik zeggen.
Succes ermee en veel sterkte met je iphone!
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone stuk/aansprakelijkheidsverzekering? frummel iPhone algemeen 0 25-04-11 15:25
iphone 4 stuk Aartmans iPhone algemeen 5 23-09-10 20:24
Iphone stuk? Thibaut1993 iPhone algemeen 14 24-03-10 19:02
boxen iphone stuk? Leagle_Hunt iPhone algemeen 5 13-07-09 11:37
iPhone echt stuk soemy Unlock [archief] 1 22-01-08 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.