//

Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile

Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik had een sim-only abonnement (relax 150) lopen bij T-mobile waardoor ik nog geen Iphone abonnement kon afsluiten. Ik heb vorige week in België ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-08, 00:19
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile

Hoi,

Ik had een sim-only abonnement (relax 150) lopen bij T-mobile waardoor ik nog geen Iphone abonnement kon afsluiten. Ik heb vorige week in België een simlock vrije IPhone gekocht en mijn T-mobile sim hierin geplaats. Dat werkt uitstekend.

Wanneer ik nu wil gaan internetten dan kan ik een web'n walk standaard abonnement afsluiten.

Zou ik dan ook gratis gebruik kunnen maken van de Hotspots?

Hoe ziet T-mobile dat ik niet een officiële T-mobile IPhone heb.

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-08, 07:46
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baltar Bekijk bericht
Hoi,

Ik had een sim-only abonnement (relax 150) lopen bij T-mobile waardoor ik nog geen Iphone abonnement kon afsluiten. Ik heb vorige week in België een simlock vrije IPhone gekocht en mijn T-mobile sim hierin geplaats. Dat werkt uitstekend.

Wanneer ik nu wil gaan internetten dan kan ik een web'n walk standaard abonnement afsluiten.

Zou ik dan ook gratis gebruik kunnen maken van de Hotspots?

Hoe ziet T-mobile dat ik niet een officiële T-mobile IPhone heb.

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Het is niet afhankelijk van het toestel, maar van je abonnement. Gratis gebruik van de hotspots zit standaard in de speciale iPhone abonnementen. Als dat niet in web'n walk zit (weet ik niet, kun je vast en zeker vinden op de T-Mobile-site) gaat het niet lukken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 12-12-08, 09:41
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Het is niet afhankelijk van het toestel, maar van je abonnement. Gratis gebruik van de hotspots zit standaard in de speciale iPhone abonnementen. Als dat niet in web'n walk zit (weet ik niet, kun je vast en zeker vinden op de T-Mobile-site) gaat het niet lukken.
Dat klinkt logisch. Toen ik echter mijn bel-only sim van T-mobile in mijn Iphone stopte bleek wel dat bepaalde instellingen bv GPRS etc niet meer zichtbaar waren en standaard op T-Mobile ingesteld stonden. Dat gebeurt blijkbaar ook bij de IPhone's met een 'officieel'-abonnement.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat T-Mobile hier dus geen onderscheid gemaakt waarschijnlijk omdat eea technisch zo ingesteld is dat men ervan uitgaat dat een IPhone met een T-mobile sim altijd een IPhone abonnement is.

Afijn, ik kom er wel achter indien ik een abonnement neem maar daar zit ik over te twijfelen. Gratis gebruik van de hotspots is dan toch een leuk extra'tje.

Vandaar dat ik hoopte dat er iemand was die in dezelfde situatie zit.
  #4  
Oud 12-12-08, 10:01
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik zal het binnenkort voor je testen...
  #5  
Oud 12-12-08, 13:31
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Ik zal het binnenkort voor je testen...
Bedankt! Ik wacht af..
  #6  
Oud 12-12-08, 16:25
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baltar Bekijk bericht
...dat men ervan uitgaat dat een IPhone met een T-mobile sim altijd een IPhone abonnement is.
Dat denk ik absoluut niet, want ik heb bijvoorbeeld mijn bestaand abonnement bij T-Mobile laten verlengen, daar officieel een iPhone bij uit mogen zoeken (1 euro, jeah!) en heb nu nog steeds mijn officiële T-Mobile abonnement met Web-n-Walk met een 'officiële', 'legale', of hoe je het ook wilt noemen iPhone van T-Mobile. Voor HotSpots zou ik apart moeten betalen. Ik kan een account krijgen via SMS, als ik deze dan ook daadwerkelijk zou gebruiken worden de kosten voor het gebruik in rekening gebracht op mijn factuur. Het enige andere verschil tussen wat ik nu heb (normaal abo met web-n-walk) en een iPhone abonnement is verder dat ik geen Visual Voicemail heb en ook niet kan krijgen.
__________________
...
  #7  
Oud 12-12-08, 18:43
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Dan weet ik genoeg.bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN iMartien iPhone algemeen 6 29-11-10 16:28
T-Mobile/KPN hotspots gratis? Wotan Odido (T-Mobile) 3 10-04-10 11:04
Simlock-vrije Iphone met mijn eigen SIM kaart? toon007 Archief 12 08-12-09 15:16
Ontvangst problemen met sim lock vrije telefoon bass iPhone algemeen 1 27-06-09 11:53
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim avdwerf Odido (T-Mobile) 24 25-08-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.