//

PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland!

PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al 2 keer gehad dat als ik in het buitenland ben(New York en nu in Oostenrijk) dat op de plek waar de provider ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-08, 14:27
Phil. Phil. is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Exclamation PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland!

ik heb al 2 keer gehad dat als ik in het buitenland ben(New York en nu in Oostenrijk)
dat op de plek waar de provider hoort te staan(t-mobile in NL) dat er staat:"Geen Service"ik kan dus niet bellen, smsen enz.

Heeft iemand dit probleem ook en/of de oplossing, alles is welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-08, 14:34
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Lees dit eens door: https://forum.iculture.nl/f18/i...uitenland.html

Is misschien van toepassing op je. Iets over 3 maanden of langer gebruik maken van T-Mobile
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 27-12-08, 18:57
Phil. Phil. is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard

Het is opgelost ik heb een mailtje gestuurd, en er bleek een buitenland-bel-blokkering op te zitten, geitenbreiers...
  #4  
Oud 27-12-08, 22:39
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Ik heb dit probleem ook al meermaals gehad maar dan in Duitsland

Ik moet Mobistar er toch eens over aanspreken,denk ik!

Volgens mij heeft het iets te maken met de 3G,als ik die afzet gaat het "soms" "iets" beter
  #5  
Oud 22-05-09, 14:44
kwinter kwinter is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem:

Ik heb een half jaar geleden mijn Iphone 3G in België gekocht, bij een Mobistar winkel. Heb nooit problemen gehad met bellen in zowel België als Nederland. Ik heb een Vodafone abonnement.
Nu ben ik gisteren naar Parijs geweest en tot mijn verbazing staat er vanaf de Franse grens dat ik "geen service" heb. Ik heb geprobeerd om handmatig een netwerk in te stellen, maar dan lukte ook niet. Ook heb ik hem een paar peer uitgezet en weer opnieuw aangezet. Rond het middag uur is mijn batterij uitgevallen en heeft hij de rest van de tijd uitgestaan.
Toen ik 's avonds weer terug in het hotel kwam, heb ik hem aan de oplader gedaan. Op het moment dat ik hem weer aanzetten maakte hij verbinding met een Franse provider.
De volgende dag heb ik er gewoon mee kunnen bellen en heeft hij het ook gewoon gedaan.
Ik ga over een maand naar New York en hoop niet weer dit probleem te krijgen dus weet iemand misschien hoe dit kan gebeuren en/of ik dit kan oplossen.

MvG

Kwinter
  #6  
Oud 24-05-09, 18:09
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Geen idee hoe het met Mobistar zit, maar je moet wel onthouden dat je afhankelijk bent van de afpsraken die Mobistar heeft met buitenlandse providers over het gebruik van hun netwerk.

In NY hoeft het geen probleem te zijn, maar ik heb toch al van behoorlijk wat mensen gehoord dat ze daar geen verbinding hadden.
De beste oplossing is een pre-paid kaart te kopen van een locale aanbieder, eventueel met 3G erbij, ben je ook van het absurd dure data roaming probleem af.
(als je iPhone simlock vrij is natuurlijk)
  #7  
Oud 23-07-09, 22:06
wizzofoz wizzofoz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem gehad in Duitsland. Ik heb een Vodafone abo.
De iPhone 3GS ziet wel verschillende providers maar meldt zich gewoon niet aan (no service).

Ik heb mijn abo al een paar jaar, en met hetzelfde simkaartje nooit problemen gehad.

Iemand nog suggesties?
  #8  
Oud 24-07-09, 00:48
ReliGht ReliGht is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Bij T-Mobile is het echter zo dat de eerste 2 maanden niet mogelijk is om in het buitenland te bellen. Wil je dit echter wel, zou je de eerste 2 facturen moeten vooruitbetalen.
Reageren

Labels
bellen, buitenland, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. cjj1992 Internet in buitenland (roaming) 7 28-06-13 10:28
Bij het bellen krijg ik contact maar de ontvanger kan mij niet horen Thompe iPhone algemeen 10 06-12-10 20:42
iPhone: Kan niet meer bellen in het buitenland? iRoy Jailbreak 1 29-07-10 13:42
Kan niet naar het buitenland bellen (2.2/hack/telfort) fiego007 KPN 3 28-03-09 20:47
iPhone: HELP!!! na het jailbreaken kan ik niet meer bellen Wildsavage Jailbreak 15 21-01-09 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.