iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geen ontvangst Uruguay (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/27298-geen-ontvangst-uruguay.html)

Devine 21-12-08 21:09

Geen ontvangst Uruguay
 
Beste,

Ik weet dat er onder mij ook een topic staat over geen ontvangst, maar naar mijn gevoel zit het bij mij iets anders.

Ik zit op dit moment in Uruguay, en tot mijn verbazing krijg ik geen ontvangst!
Vorig jaar had ik ook T-mobile prepaid, maar dan in een T-mobile Vario, dit jaar heb ik de prachtige iPhone maar geen ontvangst!
Nergens niet eens in het dorp!
En dat is toch wel heel erg vervelend!

Als ik handmatig naar een netwerk ga zoeken, krijg ik een lijstje, dus hij vindt wel netwerken! (dit maak ik eruit op want op andere plekken vindt hij steeds een ander netwerk!)
Maar als ik wil verbinden komt er de volgende melding:
"Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. In instellingen kunt u een ander netwerk kiezen."

Allemaal prachtig zou je denken, maar als hij dit bij ELK netwerk doet is het toch minder grappig.
Het vreemde is dat ik in Spanje nog wel ontvangst had eergister..

Kan iemand mij op weg helpen? want hier baal ik wel van.
Wil ik smsen via My T-mobile, ja dat gegenereerde wachtwoord door T-mobile onthoudt ik niet.
Vraag ik mijn wachtwoord opnieuw op, ja dit wordt via SMS verstuurd, damn daar heb ik lekker veel aan...

Bedankt alvast!

Devine 31-12-08 15:59

Ik heb T-mobile gemaild.
En dit is het probleem.


U geeft aan geen verbinding te hebben in Urugay. Wij kunnen ons voorstellen dat u dat vervelend vindt. Wij geven u graag meer uitleg hierover. Als u gebruikmaakt van T-Mobile PrePaid, worden de kosten voor de gebelde minuten en verzonden sms-berichten direct afgeschreven van uw beltegoed. Dat is ook de essentie van 'prepaid' bellen. Omdat de tarieven voor het bellen en gebeld worden in het buitenland per buitenlandse provider echter sterk kunnen verschillen, is het niet mogelijk de in het buitenland gemaakte kosten direct te verrekenen. De gemaakte kosten worden door de buitenlandse provider in de regel namelijk verlaat aan ons doorberekend. Om deze reden is het met T-Mobile PrePaid niet mogelijk in elk land te bellen.

Nogal vervelend, en echt logisch lijkt het me niet, maar wat doe je eraan..

iScorpio 31-12-08 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Devine (Bericht 236709)
Nogal vervelend, en echt logisch lijkt het me niet, maar wat doe je eraan..

Toch maar een abbo afsluiten dan....;)

Devine 02-01-09 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 236719)
Toch maar een abbo afsluiten dan....;)

Haha ja dat zal ook zeker de gedachte er achter zijn haha!

Gilliam 02-01-09 21:15

Prepaid moet je nooit hebben, neem dan een kleine abbo dan. Maar nooit prepaid...

klaverentwee 03-01-09 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 236719)
Toch maar een abbo afsluiten dan....;)

Of ter plekke een lokaal prepaid simmetje nemen. Heb je nu tenminste iets. Dan ga ik er vanuit dat je al een (hardware?) unlock hebt gezien een een engelse iPhone hebt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.