//

Instelling doorschakelen: hoe naar voicemail?

Instelling doorschakelen: hoe naar voicemail? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil soms even onbereikbaar zijn en alle telefoontjes doorschakelen naar mijn voicemail. Dus ga ik naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. "Naar voicemail" zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-09, 21:59
renep renep is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard Instelling doorschakelen: hoe naar voicemail?

Ik wil soms even onbereikbaar zijn en alle telefoontjes doorschakelen naar mijn voicemail. Dus ga ik naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. "Naar voicemail" zou een handige optie zijn, maar die zie ik niet. Ik moet een telefoonnummer invullen.

Volgens de doorschakelinformatie van T-Mobile moet je voor voicemail doorschakelen naar je eigen nummer. Maar als ik mijn eigen nummer invoer dan krijg ik de foutmelding "Instelling voor doorschakelen kan niet worden bewaard" Doorschakelen naar bijv. mijn vast nummer werkt wel.

Elke keer die hele *21 riedel intypen lijkt me ook niet echt fijn.

Weet iemand wat de makkelijkste manier is om even geen inkomende telefoontjes te krijgen op je iPhone 3G en die op je voicemail te laten uitkomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-09, 09:47
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renep Bekijk bericht
Ik wil soms even onbereikbaar zijn en alle telefoontjes doorschakelen naar mijn voicemail. Dus ga ik naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. "Naar voicemail" zou een handige optie zijn, maar die zie ik niet. Ik moet een telefoonnummer invullen.

Volgens de doorschakelinformatie van T-Mobile moet je voor voicemail doorschakelen naar je eigen nummer. Maar als ik mijn eigen nummer invoer dan krijg ik de foutmelding "Instelling voor doorschakelen kan niet worden bewaard" Doorschakelen naar bijv. mijn vast nummer werkt wel.

Elke keer die hele *21 riedel intypen lijkt me ook niet echt fijn.

Weet iemand wat de makkelijkste manier is om even geen inkomende telefoontjes te krijgen op je iPhone 3G en die op je voicemail te laten uitkomen?
Instellingen/Vliegtuigmodus?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 09-01-09, 09:56
renep renep is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Instellingen/Vliegtuigmodus?
Tsja, maar dan kun je Wi-Fi en 3G internet niet gebruiken

Bijvoorbeeld: als trainer wil ik een app gebruiken om powerpoint op afstand te bedienen (dat werkt via Wi-Fi) en tijdens een training wil je niet gebeld worden.
  #4  
Oud 09-01-09, 10:03
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Kan je niet doorschakkelen naar je voicemail nummer?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #5  
Oud 09-01-09, 10:06
renep renep is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Kan je niet doorschakkelen naar je voicemail nummer?
Eh, dat zeg ik toch?
  #6  
Oud 09-01-09, 10:21
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Misschien ben je hier wat mee ; Doorschakelen - Als je tijdelijk niet op je eigen telefoon bereikbaar bent
  #7  
Oud 09-01-09, 11:00
renep renep is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Misschien ben je hier wat mee
Dankjewel, maar dat is Vodafone, ik zit bij T-Mobile. En dit zijn de *21-codes die ik bij T-mobile al gevonden had. Het zal wel werken, maar het lijkt me niet echt handig en niet 'des iphones'.

Ik dacht eigenlijk dat ik iets heel simpels vroeg wat iedereen elke dag met een druk op de knop doet, maar uit de reacties lijkt het dat ik iets bijzonders vraag.

Zitten alle gebruikers van zo'n hippe iPhone die even niet bereikbaar willen zijn dan elke keer die enorme *21 in te typen? Of hebben ze die bij hun favorieten gezet? Of willen jullie nooit onbereikbaar zijn?
  #8  
Oud 09-01-09, 12:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renep Bekijk bericht
Dankjewel, maar dat is Vodafone, ik zit bij T-Mobile. En dit zijn de *21-codes die ik bij T-mobile al gevonden had. Het zal wel werken, maar het lijkt me niet echt handig en niet 'des iphones'.

Ik dacht eigenlijk dat ik iets heel simpels vroeg wat iedereen elke dag met een druk op de knop doet, maar uit de reacties lijkt het dat ik iets bijzonders vraag.

Zitten alle gebruikers van zo'n hippe iPhone die even niet bereikbaar willen zijn dan elke keer die enorme *21 in te typen? Of hebben ze die bij hun favorieten gezet? Of willen jullie nooit onbereikbaar zijn?
Eerste vraag: nee, tweede idem.
Derde: jazeker, staat ie op stil (of vliegtuigmodus). Of/en druk ik 2 keer snel de sleep-button in als er een oproep komt, dan gaat ie nl. ook direct naar de voicemail.
  #9  
Oud 09-01-09, 12:58
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Je kan ook op de geluidsknoppen aan de zijkant drukken...
  #10  
Oud 12-01-09, 22:00
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

uuh even wat anders. Ik kan toch wel Wi-Fi gebruiken als de iphone in vliegtuig modus staat. Moet je alleen even opnieuw aanzetten
  #11  
Oud 08-02-09, 16:18
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Heb je hier wat aan? (Demo)

Made by TheStijg
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #12  
Oud 08-02-09, 16:41
renep renep is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Heb je hier wat aan?
Dat is wat ButcherJF al zei: 2 keer de sleepbutton indrukken als er een oproep komt. Maar dat wil ik tijdens een vergadering, training o.i.d. niet telkens hoeven doen. Ik zoek de makkelijkste manier om een tijdje alle oproepen automatisch naar de voicemail door te schakelen.
  #13  
Oud 08-02-09, 19:46
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Yes, I know. Toen ik de tip op de frontpage zag, dacht ik: Laat ik het even demonstreren, en toen kwam ik dit topic tegen. Ik had het filmpje al geüpload, als mensen de uitleg niet snappen, snappen het zeker na het zien van mijn filmpje.
  #14  
Oud 10-02-09, 13:45
renep renep is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renep Bekijk bericht
Ik wil soms even onbereikbaar zijn en alle telefoontjes doorschakelen naar mijn voicemail. Dus ga ik naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. [...]

Volgens de doorschakelinformatie van T-Mobile moet je voor voicemail doorschakelen naar je eigen nummer. Maar als ik mijn eigen nummer invoer dan krijg ik de foutmelding "Instelling voor doorschakelen kan niet worden bewaard"
Op het t-mobile forum kreeg ik als antwoord dat je voor visual voicemail van het iphone-abonnement moet doorschakelen naar: +31 6 2405 <laatst 8 cijfers van je telefoonnummer>. Dat werkt inderdaad goed.
  #15  
Oud 19-04-10, 01:44
Djcool Djcool is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard zo moet het

als je zo graag doorschakeld bel 12332 uit is 12333 bij vodafone
**21*06.......# zend
Annuleren ##21# zend
Status *#21#

Laatst gewijzigd door Djcool; 19-04-10 om 02:09.
  #16  
Oud 01-05-10, 13:09
marianne rehorst marianne rehorst is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Cool voicemail perikelen

Hallo,
Als je even je berichten wil doorsturen naar voicemail dan druk je twee keer op de aan/uit knop boven op je Iphone.
Maar........en dat is mijn probleem.......hoe krijg je deze weer in de oude stand? Ik moet nu iedere keer na een telefoontje 1 keer op de aan/uit knop drukken en dan gaat de telefoon over. Maar na dat telefoontje is hij weer geblokkeerd richting voicemail. Dit probleem kan ik nergens terugvinden dus wie weet weet iemand dit!
Gr. Marianne
  #17  
Oud 17-03-11, 07:47
Jaap777 Jaap777 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Andel
Berichten: 71
Stuur een bericht via MSN naar Jaap777
Standaard

Vaak verlang ik terug naarijn Nokia. Kon je zels mee bellen. Simpel doorschakelen werkt dus niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Doorschakelen naar mobiel nummer Michel15 Vodafone 0 26-05-11 18:58
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend Michael iPhone algemeen 28 02-03-11 22:17
Doorschakelen van GSM werk naar iPhone dendirk Archief 3 15-08-09 12:30
Windows: Sync Instelling anders na upgrade naar 8.2 mriesenb iTunes 0 12-06-09 21:38
Hoe proxy instelling op te geven in iphone ivm zakelijke mobiele dataverbinding markthuis iPhone algemeen 0 04-03-09 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.