//

Contract overnemen

Contract overnemen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben iemand tegengekomen, van wie ik de iPhone 3G met abonnement overneem. 19 december hebben wij de forumulieren laten faxen naar T-Mobile. Volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-09, 23:54
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard Contract overnemen

Hallo,

Ik ben iemand tegengekomen, van wie ik de iPhone 3G met abonnement overneem.

19 december hebben wij de forumulieren laten faxen naar T-Mobile.

Volgens de kleine lettertjes op dezelfde pagina van het PDF-je waar het ''contractovername-formulier'' op stond, stond dat het maximaal 5 werkdagen kon duren.

5 werkdagen is dus, al 19 dec. niet meeteld:
22,23 december (hierna volgt Kerst, 24,25,26 en hierna werkt toch geen kip)
januari: 2-5-6-7-8 (9?)...

Ik wacht al meer dan 5 werkdagen, ik heb een goede tijd uitgekozen om het contract over te nemen . Wat kan ik hiertegen beginnen? Het contract is op de naam van mijn moeder, wij hebben geen financieeële problemen of BKR registraties. De huidige abonnee is volledig betrouwbaar, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Wat kan ik hiertegen beginnen, dat ik langer moet wachten op T-Mobile? De oude abonnee had gebeld dinsdag, en toen werd hem verteld dat aan het eind van deze week het abonnement overgeschreven zou zijn...

Duurt lang!
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...

Laatst gewijzigd door TheStijg; 08-01-09 om 23:57. Reden: BKR is het, niet CBR...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-09, 01:38
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Dit soort dingen kosten nou eenmaal tijd. Ook de huidige eigenaar van het contract is afhankelijk van T-Mobile. De reden waarom dit zolang mag duren is een vraag opzich en natuurlijk vervelend voor beide partijen. Nog eventjes geduld, zoals ik af ga op je verhaal duurt het niet lang meer voordat je een verblijde eigenaar bent van zo'n fijn toestel als de iPhone.
  #3  
Oud 16-01-09, 20:05
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Hoi,

Ik heb vanmiddag gebeld, en het abonnement is EINDELIJK op mijn moeders naam overgeschreven! Maandag (mijn 18e verjaardag nota bene ) of dinsdag krijg ik 'm als het goed is binnen. Ik heb de gegevens van de verkoper (van iPc! ) dus er kan helemaal niets fout gaan...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoonnummers overnemen royhoukes iPhone algemeen 2 01-10-10 23:42
Contract overnemen een maand voor ik 18 ben banaantje12 Odido (T-Mobile) 3 21-07-10 21:40
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 16:27
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
iPhone overnemen Goozah Koopinformatie Nederland 11 23-05-09 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.