iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   contractduur 1 jaar? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/28535-contractduur-1-jaar.html)

ceasaro 14-01-09 20:13

contractduur 1 jaar?
 
Ik heb een aantal maanden terug een i-150 abo afgesloten voor twee jaar. inmiddels gaat alles prima, maak met veel plezier gebruik van m'n iphone. rare is alleen, als ik op my t-mobile kijk, staat er bij contractsgegevens ' I-150, 1 jaar'... opzich prima natuurlijk, kan ik over een jaar weer een nieuwe iphone halen, maar ik vind het toch wel raar. hebben meer van jullie dit 'probleem' (:D)?????

X-Tince 14-01-09 20:30

Staat er bij mij ook. Maar ik denk dat het gewoon een foutje van het systeem is. Bij mij komt er nog bij dat mijn belminuten niet worden weergegeven en nog mijn oude sms bundel wordt aangegeven en de overige kosten gaan maar omhoog!

Hoop dat ze dit snel regelen want is echt irritant!

ceasaro 18-01-09 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince (Bericht 243985)
Staat er bij mij ook. Maar ik denk dat het gewoon een foutje van het systeem is. Bij mij komt er nog bij dat mijn belminuten niet worden weergegeven en nog mijn oude sms bundel wordt aangegeven en de overige kosten gaan maar omhoog!

Hoop dat ze dit snel regelen want is echt irritant!

hmz, foutje van het systeem, zou kunnen, maar rare is dan dat de rest bij mij allemaal wel gewoon klopt, en die '1 jaar' er al vanaf het begin staat, dus al maand of 3.....

Gilliam 18-01-09 17:56

Nope ik moet nog gewoon 22 maanden mee... :rolleyes:

Cuervo 22-01-09 11:21

Staat er bij mij ook, heeft denk ik te maken met een veranderd abo, in mijn geval van relax 150 naar iphone-abo. Ik hoop dat het zo blijft ;)

Gekko 24-01-09 08:00

Om het zeker te weten kan je natuurlijk de klantenservice bellen met de vraag dat je graag wilt weten wanneer je abbo afloopt.
Op die manier weet je ook hoe het daadwerkelijk bij hun in het systeem staat.
Ik zeg altijd; beter nu huilen en teleurgesteld, dan lang hopen en door je teleurstelling huilen..

ceasaro 24-01-09 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 247972)
Om het zeker te weten kan je natuurlijk de klantenservice bellen met de vraag dat je graag wilt weten wanneer je abbo afloopt.
Op die manier weet je ook hoe het daadwerkelijk bij hun in het systeem staat.
Ik zeg altijd; beter nu huilen en teleurgesteld, dan lang hopen en door je teleurstelling huilen..

ja, dat zou ik idd kunnen doen ja.. niet dat ik in tranen ga uitbarsten in één van beide gevallen, maar was vooral gewoon benieuwd :cool:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.