//

hoge telefoon rekening!

hoge telefoon rekening! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie avond, ik heb sinds een maand de iphone. en kreeg vandaag het bericht dat ik een betalings achter stand heb. Bekeek even mijn T-mobile. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-09, 22:20
yuur yuur is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard hoge telefoon rekening!

Goeie avond,

ik heb sinds een maand de iphone. en kreeg vandaag het bericht dat ik een betalings achter stand heb. Bekeek even mijn T-mobile. En vervolgens zie ik een rekening van 60 euro. Is dit normaal voor een eerste rekening? Sinds ik maar 0.09 euro cent over mijn bundel heen zat (i-150) 29,95 per maand.

Zou iemand me hier het één en ander over kunnen uitleggen. Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Yuri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-09, 22:24
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yuur Bekijk bericht
Goeie avond,

ik heb sinds een maand de iphone. en kreeg vandaag het bericht dat ik een betalings achter stand heb. Bekeek even mijn T-mobile. En vervolgens zie ik een rekening van 60 euro. Is dit normaal voor een eerste rekening? Sinds ik maar 0.09 euro cent over mijn bundel heen zat (i-150) 29,95 per maand.

Zou iemand me hier het één en ander over kunnen uitleggen. Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Yuri
waarschijnlijk zitten er aansluit kosten bij en misschien heb je veel gebeld voordat je i-150 volledig inging en over die kosten berekenen ze een hoger tarief heb ik mij laten vertellen!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 14-01-09, 22:32
yuur yuur is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Aansluitings kosten klinkt Reëel. Ik had me gelijk voor mijn T-mobile geregistreerd. En zag de volgende dag gelijk dat er smsjes en bel minuten werden afgeschreven. Waarschijnlijk zijn het dan de aansluitings kosten.

Vriendelijk bedankt. Al zijn er nog mensen die hier anders over denken, laat het dan gerust weten.

Groeten,

Yuri
  #4  
Oud 16-01-09, 09:39
Marco_Wormer Marco_Wormer is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Wormer
Berichten: 6
Standaard

Ik had het ook, € 103.24 zomaar ineens van me rekening nadat ik er twee weken mee gebeld had. Bleek dat ze de aansluitkosten hadden berekend terwijl ik die gratis had. Volgende factuur krijg ik dus 7,50 euro toe (52.50 - 45) van de T-mobile en is me abbo nog betaald ook
  #5  
Oud 16-01-09, 09:50
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco_Wormer Bekijk bericht
Ik had het ook, € 103.24 zomaar ineens van me rekening nadat ik er twee weken mee gebeld had. Bleek dat ze de aansluitkosten hadden berekend terwijl ik die gratis had. Volgende factuur krijg ik dus 7,50 euro toe (52.50 - 45) van de T-mobile en is me abbo nog betaald ook
Ik vind het alleen erg nep dat je bij de grote bedrijven gewoon niet binnen een aantal dagen je geld terug krijgt, maar dat dit wordt gecrediteerd op je volgende rekening.
Het klinkt belachelijk, maar op deze manier vangen de bedrijven de rente en niet ik.
Als dit bij (zeg maar) 1000 mensen gebeurd per maand, dan is het toch een best bedrag aan rente per jaar.
Als een bedrijf de fout maakt, moeten ze gewoon binnen drie dagen terugbetalen, ik moet ook snel betalen anders heb ik een deurwaarder aan me kont..

p.s. die 7,50 krijg je niet toe, maar dat wordt weer gecrediteerd op je rekening die erna komt..
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
  #6  
Oud 16-01-09, 11:13
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gekko Bekijk bericht
Ik vind het alleen erg nep dat je bij de grote bedrijven gewoon niet binnen een aantal dagen je geld terug krijgt, maar dat dit wordt gecrediteerd op je volgende rekening.
Het klinkt belachelijk, maar op deze manier vangen de bedrijven de rente en niet ik.
Als dit bij (zeg maar) 1000 mensen gebeurd per maand, dan is het toch een best bedrag aan rente per jaar.
Als een bedrijf de fout maakt, moeten ze gewoon binnen drie dagen terugbetalen, ik moet ook snel betalen anders heb ik een deurwaarder aan me kont..

p.s. die 7,50 krijg je niet toe, maar dat wordt weer gecrediteerd op je rekening die erna komt..
I agree....
Ben ik dus helemaal met je eens...

Als je een nieuw abonnement afsluit of verlengt, let er dan altijd op dat je abonnement ook echt pas op de datum ingaat op het moment dat je oude contract afloopt!
Let je daar niet goed op en heb je nu bijvoorbeeld geen internetbundel?
Tsja...dan betaal je je bijna letterlijk scheel aan extra kosten.

Vb:
Mijn abonnement loopt 25 april af bij Vodafone.
Ik heb via internet een verlening aangevraagd met een Iphone.
Leuke abonnementje met internetbundel.
Volgende week krijg ik de Iphone binnen.
Ik kan hem uiteraard meteen gebruiken, aangezien het Vodafone blijft.
Feit is dat ik nu geen internetbundel heb, ga ik meteen volle bak spelen met die Iphone....kun je al wel raden wat er gebeurd

Ff goed opletten dus...
Daarnaast in de gaten houden of je niet per ongeluk op een buitenlands netwerk zit als je bijv dicht tegen de Belgische of duitse grens aanzit.
  #7  
Oud 16-01-09, 17:17
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 Bekijk bericht
I agree....


Ff goed opletten dus...
Daarnaast in de gaten houden of je niet per ongeluk op een buitenlands netwerk zit als je bijv dicht tegen de Belgische of duitse grens aanzit.
zet gewoon data roaming af.
  #8  
Oud 16-01-09, 18:32
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb1987 Bekijk bericht
zet gewoon data roaming af.
Vanzelfsprekend
  #9  
Oud 17-01-09, 02:02
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Had ik ook last van zoon hoge rekening de 1e en 2e keer, vind dat T-Mob dat erg onduidelijk regelt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoge internet rekening? Mickeymii Wi-Fi 6 21-04-10 11:10
Hoge telefoon rekening of niet?:O jooordiii Archief 4 26-11-09 19:52
Te hoge Itunes rekening Sinan iPhone Apps 7 28-08-09 09:50
Hoge rekening KPN j078 KPN 14 14-03-09 03:49
iTunes Rekening Stefaanxd Archief 3 11-08-08 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.