//

Relax abonnement nodig?

Relax abonnement nodig? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een iPhone hebben, maar ik bel nogal veel (>700 minuten per maand). Een i-500 abonnement is dus voor mij niet interessant. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-09, 16:09
bugboy bugboy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard Relax abonnement nodig?

Ik wil graag een iPhone hebben, maar ik bel nogal veel (>700 minuten per maand). Een i-500 abonnement is dus voor mij niet interessant. Ik zit daarom te denken aan een Relax 750 abonnement (heb ik nu ook), maar ik vraag me af of dit goed werkbaar is. Ik mis dan wel visual voicemail (valt mee te leven), maar ik vraag me af of de internetsnelheid voldoende is en of de 2GB limiet in de praktijk een issue is.

Een alternatief is om een Vodafone 70+Internet te nemen. Die is sneller en de totale kosten zijn ongeveer gelijk. Nadeel is alleen dat ik dan moet overstappen en moet opzeggen. Dat kost me 2 maand extra en dan betaal ik wel de volle mep voor mijn huidige T-Mobile abonnement.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-09, 16:26
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

zit er een 2gb limiet op? ik d8 dat het onbeperkt was?
  #3  
Oud 21-01-09, 17:52
bugboy bugboy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard

Na 2GB download val je terug in snelheid (384/96), maar ik heb geen idee hoe snel je daar in de praktijk tegen aan zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 icm Relax Online abonnement GJ1990 Koopinformatie Nederland 4 19-09-10 16:22
iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? lieflotje Odido (T-Mobile) 32 04-08-10 21:05
T-Mobile Relax abonnement overnemen iMD Odido (T-Mobile) 3 19-07-10 18:21
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Relax of Iphone abonnement? Fullana Odido (T-Mobile) 18 21-05-09 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.