iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Zo enorm moe van T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/29062-enorm-moe-t-mobile.html)

Gabrie 24-01-09 01:08

Zo enorm moe van T-Mobile
 
Niet dat jullie kunnen helpen, maar mss dat schrijven effe stoom afblaast.

Ik woon net over de grens in belgie, maar werk en ben groot deel vd tijd in nederland. Vroeger bij KPN, Vodafone en Orange altijd een abo in NL gehad en alles via mijn belgische adres geregeld. Nederlandse bankrekening.

Helaas bij T-Mobile kon dit niet. Meneer in winkel tipte me om het abo gewoon op naam van mijn vriendin te zetten die dus wel in nederland woont. Zo gezegd zo gedaan. Hij snel kopietje van haar paspoort etc gemaakt en ik een iPhone.

Nu blijkt dus dat voor elke keer dat ik helpdesk of zo bel, ze eerst haar aan de lijn willen hebben. Na heel wat ergernis vertelde een mevr mij dat ik een wachtwoord kon instellen, moest natuurlijk schriftelijk en kon niet in de winkel. Briefje gestuurd, maar na paar weken nog niks gehoord. Moest nog maar eens doen. Via winkel gefaxed en idd nu wel verwerkt.

Zegt de meneer in de winkel: "Je kunt ook gewoon ff de tenaamstelling vh contract wijzigen". Simpel formuliertje. Ook dat ingevuld en opgestuurd en weer "kwijt" waarschijnlijk. Weer via winkel gefaxed en paar dgn later verwerkt.

Kijk ik net op mijn T-Mobile... zijn alle voorgaande facturen weg, opgespaarde SMS en beltegoed weg en is mijn contract gewijzigd, ingangs datum 23 jan 09 einddatum 23 jan 11. Zal beslist ergens in de heeeeeeeeeel kleine lettertjes van het slecht gekopieerde formullier hebben gestaan, maar ik wordt er zooooooooo moe van. En ook het feit dat ze in de winkel eigenlijk niks mogen beslissen. Een abo afsluiten is het enige wat kan, voor de ingewikkelde dingen moet je steeds naar het "service" nummer bellen.

Hmmmm... mss kan ik nu er een nieuw contract gestart is er wel binnen 7 dgn vanaf zonder kosten. Neeeeuh zal wel niet, juridisch goed dichtgetimmerd.

Gekko 24-01-09 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gabrie (Bericht 247938)
Niet dat jullie kunnen helpen, maar mss dat schrijven effe stoom afblaast.

Ik woon net over de grens in belgie, maar werk en ben groot deel vd tijd in nederland. Vroeger bij KPN, Vodafone en Orange altijd een abo in NL gehad en alles via mijn belgische adres geregeld. Nederlandse bankrekening.

Helaas bij T-Mobile kon dit niet. Meneer in winkel tipte me om het abo gewoon op naam van mijn vriendin te zetten die dus wel in nederland woont. Zo gezegd zo gedaan. Hij snel kopietje van haar paspoort etc gemaakt en ik een iPhone.

Nu blijkt dus dat voor elke keer dat ik helpdesk of zo bel, ze eerst haar aan de lijn willen hebben. Na heel wat ergernis vertelde een mevr mij dat ik een wachtwoord kon instellen, moest natuurlijk schriftelijk en kon niet in de winkel. Briefje gestuurd, maar na paar weken nog niks gehoord. Moest nog maar eens doen. Via winkel gefaxed en idd nu wel verwerkt.

Zegt de meneer in de winkel: "Je kunt ook gewoon ff de tenaamstelling vh contract wijzigen". Simpel formuliertje. Ook dat ingevuld en opgestuurd en weer "kwijt" waarschijnlijk. Weer via winkel gefaxed en paar dgn later verwerkt.

Kijk ik net op mijn T-Mobile... zijn alle voorgaande facturen weg, opgespaarde SMS en beltegoed weg en is mijn contract gewijzigd, ingangs datum 23 jan 09 einddatum 23 jan 11. Zal beslist ergens in de heeeeeeeeeel kleine lettertjes van het slecht gekopieerde formullier hebben gestaan, maar ik wordt er zooooooooo moe van. En ook het feit dat ze in de winkel eigenlijk niks mogen beslissen. Een abo afsluiten is het enige wat kan, voor de ingewikkelde dingen moet je steeds naar het "service" nummer bellen.

Hmmmm... mss kan ik nu er een nieuw contract gestart is er wel binnen 7 dgn vanaf zonder kosten. Neeeeuh zal wel niet, juridisch goed dichtgetimmerd.


Dit valt allemaal wel mee dacht ik.
Jij neemt het contract over van je vriendin zoals zij hem heeft afgelsoten, zonder de "aangepaste voorwaarden".
Zo moet jij hem dus ook over kunnen nemen. Als hier veranderingen met zich mee brengt moeten ze je dit kenbaar maken. (lees je formulieren dus goed na).
Als op dit formulier niks staat en ze hebben het je ook in de winkel niet verteld, kan je dit (helaas per klachtenbrief) aankaarten bij T-Mobile.

Tevens weet ik niet hoe het zit met je beltegoed en dergelijke, maar de facturen zijn door je vriendin opvraagbaar voor de periode dat het haar abonnement was.
Dan kunnen ze je gewoon verder mee helpen bij de klantenservice.

iBoris 25-01-09 00:10

Dag Gabrie,

mag ik uit belangstelling vragen wat je er toe heeft bewogen een abbo te nemen bij T-mobile?
Waarom van KPN, Vodafone en Orange overstappen naar T-Mobile als je tevreden bent?

Zelf heb ik alleen ervaring met KPN. Altijd tevreden mee geweest maar wilde een iPhone die in Nederland alleen verkrijgbaar zijn met een T-Mobile abbo.
Na ruim twee maanden was ik T-Mobile zo beu dat ik naar Belgie ben gereden om daar een iPhone te kopen. Daarna T-Mobile heb opgezegd.
T-Mobile zijn enorme prutsers.
Niet als alles vanzelf goed gaat maar als iets niet vanzelf goed gaat. Daar kunnen ze niet mee overweg.

Indien je het abbo kan beeindigen is dat zeker aan te raden.
Van knollen maak je geen renpaarden.

Groet,

cimbomboy 26-01-09 15:11

Hoi

Kan je zomaar van je T-Mobile abo af??

Vassili 26-01-09 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomboy (Bericht 248750)
Hoi

Kan je zomaar van je T-Mobile abo af??


Nee dat kan niet dan moet je het abbo afkopen (Bedrag wat je per maand betaalt voor je abbo. keer het aantal maanden die je nog moet)

TheStijg 26-01-09 19:18

...En moet je dan je iPhone weer inleveren?

(Want je betaald immers de telefoon af per maand... Beetje onlogisch maarja)

DaveD30 26-01-09 21:01

Je kan er wel degenlijk van af! Ze bieden hem aan met 3g en dat is er niet altijd. Zelfs niet in de randstad! Er zijn een hoop mensen die dat al gedaan hebben maar moesten echter wel hun iphone terug sturen.

midego 27-01-09 09:53

IK heb absoluut geen slechte ervaring met T-Mobile, krijg zelfs 4 maanden 100% korting op me abbo-kosten omdat ik geklaagd heb. En aan de telefoon zijn ze ook erg prettig...ookal duurt het soms even


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.