//

internet geheel afsluiten...

internet geheel afsluiten... discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie middag, Ik heb al een tijdje rond gespeurd via de zoek optie, maar toch is het me nog niet geheel duidelijk. Volgende week ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-02-09, 14:46
yuur yuur is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Exclamation internet geheel afsluiten...

Goeie middag,

Ik heb al een tijdje rond gespeurd via de zoek optie, maar toch is het me nog niet geheel duidelijk. Volgende week ga ik op wintersport naar Oostenrijk. Wil als gebruikelijk gewoon mijn Iphone mee nemen. Om eventuele extra internet kosten achterwege te laten, wil ik mijn internet uitzetten.

Ik had gelezen dat als ik mijn dataroaming uitzet, niet gebruik van internet kan maken in het buitenland ? klopt dit ?
Overigens heb ik nu 3G uitstaan, Wi-Fi staat uit en dataroaming staat uit. Ik kan nu nog steeds gebruik maken van internet, geldt dat dan ook niet straks in het buitenland?

bij voorbaat dank,

Yuri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-09, 15:04
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Roaming uitzetten. Maar roaming doe je pas in het buitenland, dus het resultaat (niet meer kunnen internetten) merk je dan pas

Nu blijft ie over GPRS internetten, kun je merken doordat ie langzamer is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
internet niet afsluiten Scooter Orange 9 08-05-11 16:32
Internet afsluiten als ik in buitenland bent. Goudvis12 Internet in buitenland (roaming) 17 22-02-11 12:30
Internet afsluiten op iPhone? FlorisV Odido (T-Mobile) 1 17-08-10 13:23
T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 3 21-02-10 21:47
Skivakantie: internet op Iphone 3G geheel uitschakelen? Denman4 Archief 1 26-02-09 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.