//

My T-mobile "herdoen"

My T-mobile "herdoen" discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal, ik ben sinds donderdag een (trotse) eigenaar vaan een iPhone 3G 16GB zwart. Nou zag ik her en der dat je je moest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-09, 19:20
guidotjuh91 guidotjuh91 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard My T-mobile "herdoen"

hey allemaal,

ik ben sinds donderdag een (trotse) eigenaar vaan een iPhone 3G 16GB zwart. Nou zag ik her en der dat je je moest registeren op My T-mobile voor bepaalde dingen, zoals bijvoorbeeld de application "Belstatus."

Nou wilde ik dat dus doen,maar halverwege het registreren ging ging het ineens fout. Ik kreeg wel een code toegestuurd, mijn persoonlijke 4-cijferige code.
Die zou ik dus moeten invullen ergens, maar dat kon dus niet meer, want de site ging ineens raar doen.

Nu wil ik mij opnieuw registreren, maar hij kent nog steeds mijn nummer, dus dat is WEL doorgekomen. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen, zodat ik wel My T-mobile kan gaan gebruiken?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-09, 20:06
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Vraag je paswoord opnieuw op. Je kan dat doen bij het inloggen daarna kan je hem aanvragen via sms. Je weet je gebruikersnaam nog wel neem ik aan.
  #3  
Oud 08-02-09, 20:22
guidotjuh91 guidotjuh91 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Vraag je paswoord opnieuw op. Je kan dat doen bij het inloggen daarna kan je hem aanvragen via sms. Je weet je gebruikersnaam nog wel neem ik aan.
mm, dat kan niet.

Ik kan wel me inloggegevens aanvragen, en dan moet ik dus mijn 06-nummer geven.
maar daarna vraagt ie WEER naar mijn gebruikersnaam en wachtwoord, maar die heb ik dus NIET. en iets via me mail of sms ontvang ik ook niet(als dat zou moeten).
  #4  
Oud 08-02-09, 20:41
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Ik heb me jaren geleden aangemeld voor My T-Mobile, dus weet niet meer precies hoe dat met dat aanmelden ging. Weet wel dat je ten allen tijde een nieuwe wachtwoord kan aanvragen. Anders moet je ff met Tmobile contact opnemen.
  #5  
Oud 09-02-09, 07:57
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Klinkt als een typisch gevalletje van ff bellen aar de Klantenservice van TM. Succes!
  #6  
Oud 09-02-09, 08:36
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Klantenservice moet gewoon even je account resetten. Ontvang je binnen een week een smsje dat ze dat gedaan hebben. Even opnieuw aanmelden en klaar...
  #7  
Oud 09-02-09, 16:23
guidotjuh91 guidotjuh91 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Dank je wel voor de replies, ik bel zsm TM even op!

nogmaals, bedankt!

Update: en ja hoor, tis allemaal gelukt ,aardige mensen daar

Laatst gewijzigd door King1987; 09-02-09 om 22:20. Reden: Edit knop gebruiken aub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.