//

T-Mobile Icon veranderen

T-Mobile Icon veranderen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone gejailbreaked, en ben nu bezig met het customizen van mijn Springboard. Echter heb ik een probleem met het T-Mobile (belstatus) icoontje. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-02-09, 20:28
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard T-Mobile Icon veranderen

Ik heb mijn iPhone gejailbreaked, en ben nu bezig met het customizen van mijn Springboard.

Echter heb ik een probleem met het T-Mobile (belstatus) icoontje. Dit is een webclip van die ik van de T-Mobile site heb 'gedownload'. Als ik het icoontje wijzig via SSH in de Webclips folder, en mijn springboard opnieuw update is er geen probleem. (icoon is gewoon gewijzigd naar degene die ik wil)

Maar als ik dan het T-Mobile icoon open op mijn iPhone, en dus wordt doorgelinkt naar de Belstatus/T-Mobile site, verandert het icoontje terug naar de oude staat. Ik zou dus graag mijn eigen icoontje houden

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon [T-mobile]: icon van de app aanpassen eQuation iPhone Navigatie 0 24-10-10 20:22
icon veranderen trensongilles iPhone Apps 0 19-10-10 21:01
Rekeningnummer veranderen T-Mobile mjvanes Odido (T-Mobile) 2 16-01-09 17:53
Makkelijkste weg om Foto icon te veranderen chris@r5 Jailbreak apps en thema's 2 22-05-08 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.