//

haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om?

haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds 2 weekjes de Iphone en het viel me op dat er tussen de headphone input en de hoek van de behuizing een kleine ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-09, 02:28
Mugenjou Project Mugenjou Project is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om?

Heb sinds 2 weekjes de Iphone en het viel me op dat er tussen de headphone input en de hoek van de behuizing een kleine haarscheur zit (kan geen kras zijn want hij is nooit gevallen en zit in een zacht gevoert hoesje).

Wat ik me afvraag is wat er nu gebeurt als ik deze naar Tmobile stuur. Waar ik bang voor ben is dat er gezegt word dat dit gewoon een krasje is waar het op lijkt en dat ik geen garantie ontvang en of ze het uberhaupt wel zien omdat je het scheurtje alleen in goed licht ziet.

Zijn hier ervaringen mee van de laatste weken? want ik kom alleen oudere topics tegen. Is het anders een goed idee om de telefoon zelf langs Solid Vision in Rijswijk te brengen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PageControl gaat niet mee? iMidas Ontwikkelen voor iOS 5 19-03-11 00:54
Hoe verander ik de zwarte achtergrond? JERR23 Archief 2 30-06-10 21:01
Hoe lang gaat jullie batterij mee? maloutje191 Archief 3 25-03-10 22:31
Iphone gaat net 1 dag mee op de accu xsence2003 iPhone algemeen 8 11-09-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.