//

Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn?

Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe staat het met bereik in de noorderlijke provincies en op de waddeneilanden?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-02-09, 22:02
aaifoon aaifoon is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 49
Standaard

Hoe staat het met bereik in de noorderlijke provincies en op de waddeneilanden?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-02-09, 12:02
WillyD's schermafbeelding
WillyD WillyD is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 76
Standaard bereik

Mijn abo is van Orange overgegaan naar Tmobile. Sinds twee weken krijg ik om de haverklap geen "NETWERK". Als ik in de instelling van de Iphone ga kijken bij het onderdeel AANBIEDER, staat soms TMobile er niet eens tussen. Na een paar minuten weer wel en dan weer niet. Met Orange nog nooit problemen gehad. Zelfs op Curacao en in Brazilie had ik bereik. Nu zit ik onder de rook van Utrecht en kan soms niet eens bellen.
Heeft iemand dit ook?
  #23  
Oud 28-02-09, 13:52
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@WillyD:
Ik zie dat je nog FW2.0 gebruikt. Waarschijnlijk is het slim om eens te updaten naar de laatste firmware 2.2.1? In de tussenliggende updates is het een en ander aan de verbinding verbeterd, en zijn er ook nieuwere aanbiedersinstellingen uitgekomen. Je loopt ver achter, man!
Misschien overbodig: als je je jailbreak wilt behouden, denk er dan aan om de laatste QuickPwn te gebruiken, niet een eerdere versie. Daarover is ook al meer dan genoeg geschreven, dus zoek even zelf naar het goede topic.
  #24  
Oud 28-02-09, 14:54
WillyD's schermafbeelding
WillyD WillyD is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 76
Standaard

@Buur. Sorry, maar ik had mijn profiel nog niet bijgewerkt. Maar draai op 2.2.
  #25  
Oud 28-02-09, 18:49
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Ik heb al 5 jaar een abo bij T-Mob,
Nooit echt problemen mee gehad.
Maar de klatenservice is wel slecht, je moet er echt achteraan gaan als er iets mis is.
  #26  
Oud 01-03-09, 01:07
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Ik ben nu al 4 jaar lid van T-Mobile en sinds een half jaar werk ik er zelfs!
Ik heb gelukkig nooit klachten gehad en ook nooit problemen met T-Mobile.
  #27  
Oud 09-03-09, 16:08
Sleurhutje Sleurhutje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 30
Standaard

Sinds november 2008 bij T-Mobile (met iPhone 3G zonder jailbreak of dergelijke ) en in 0251 en omgeving werkt alles probleemloos. Ook onderweg geen enkel probleem. Internetten is in ieder geval vele malen sneller dan met KPN en ietsje sneller dan Vodafone.
  #28  
Oud 09-03-09, 17:33
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Ik kom veel in de 0251 regio, maar zelf woon ik in de 0255 regio, ook nooit problemen, qua bereik dan. De helpdesk is gewoon K U T
  #29  
Oud 09-03-09, 17:41
MeX's schermafbeelding
MeX MeX is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar MeX
Standaard

Ben al enkele jaren bij T Mobile, tot nu toe geen problemen ondervonden,

Vorig November gebeld of ik mijn abo wilde verlengen, heel verhaal over de iphone... maar vertelde dat ik best een Iphone wilde maar niet zo'n abonnement... Geen probleem wad het antwoord kon mijn flex 45 zo verlengen en de bijbetaling was maar 20 euro..

Let wel...
Een mens onthoudt alleen de negatieve punten.... ( als je een verhaal hoort over iets bijv. TM en er zit 1 negatief woord in onthouden ze alleen dat...) heb het niet verzonnen.... maak het dagelijks mee

En je kunt pas oordelen als je zelf klant bent geweest toch ?

suc6
__________________
Gisteren paniek gezaaid...staat nu al een meter hoog...
  #30  
Oud 09-03-09, 17:46
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Bij mij hetzelde verhaal, Wil je verlengen, gratis iphone gratis web 'n walk Plus.
Doe mij die maar!!

Kan ik alle functies gebruiken? JA HOOR!! OOK VISUAL VOICEMAIL, tuurlijk meneer!!!
Dus ik voor 19,95 per maand 2 jarig abbo relax 300 afgesloten inclusief 2 jaar gratis web 'n walk!!

Je raad het al.... geen visual voicemail.
Ik heb bijna 2 uur aan de lijn gehangen om het één en ander voor elkaar te krijgen.
Toen is mij NA HEEL VEEL AANDRINGEN beloofd dat ik een i-300 abbo voor de prijs van een relax 300 zou krijgen, inclusief de zelfde kosten buiten de bundel!

Je raad het.... na een maand viel de rekening op de mat..... NIKS GEEN KORTING!!

Ik weer teruggebeld, was er nergens een notitie van gemaakt, dus zit ik aan een dure i-300 vast, MAAR ik ben nog niet klaar...

Jullie horen de uitkomst wel..
  #31  
Oud 09-03-09, 23:09
RVPV2009's schermafbeelding
RVPV2009 RVPV2009 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Alles is naar wens, visual voicemail tja dat werkt niet.
Verders geen klachten, maar dat visual voicemail verhaal is dat nu echt een gemis?
  #32  
Oud 09-03-09, 23:12
arneo arneo is offline
• iOS 13.0
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

Reeds 2 maanden zakelijk i-150 abonnement in de omgeving Zeeland / Walcheren.

Over de service en support heb ik niet veel te klagen, je wordt goed te woord gestaan, niet iedere keer je verhaal herhalen.
Ook duidelijke uitleg over hoe en wat te doen en waar je het kan vinden.

Het enigste wat voor mij niet werkt is het bereik, op mijn werkplek zeer regelmatig geen bereik en uiteenvallende verbindingen. Ook bij klanten binnenshuis zeer geregeld geen signaal, gelukkig krijg ik wel een sms er van dat ik een bericht gemist heb.

Maar goed optimaal is het niet, op dit moment heb ik een onderzoek lopen, met postcode, datum en tijdstip.
Hierna zal er een resultaat uit rollen, waarna het mogelijk het abonnement is te ontbinden / aftekopen.

De locaties waar ik op dit moment nu geweest ben is Zuid-Holland / Zeeland. De dekking onderweg is goed op de meeste locaties 3G is meestal wel aanwezig. Behalve in de omstreken van de Haringvliet-brug.
Ik vind de algehele dekking m.b.t. binnen gebruik zeer matig.

Met vriendelijke groet, Arno

ps: visual voice mail nog niet echt naar gekeken / geluisterd
  #33  
Oud 10-03-09, 00:16
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RVPV2009 Bekijk bericht
Alles is naar wens, visual voicemail tja dat werkt niet.
Verders geen klachten, maar dat visual voicemail verhaal is dat nu echt een gemis?
Nu ik het sinds juli heb leren kennen, zou ik persoonlijk niet anders meer willen! Niet meer hoeven bellen naar je voidemail, even terugspoelen in een berichtje voor bijv. 'n ingesproken telefoonnummer wat je moeilijk kunt verstaan, voicemails bewaren zolang als je zelf wilt (dan wel in de Verwijderde-Berichten-map), zelf de volgorde van afluisteren bepalen... Ik vind het heerlijk!
  #34  
Oud 22-08-09, 06:26
Sahbey Sahbey is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Leerdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Sahbey Stuur een bericht via MSN naar Sahbey
Standaard

hehe ik heb al 2 jaar abbonement van tmobile ik was niet tevereden maar vanaf voortaan ben ik wel tevereden, want deze week hebben ze een 3g paal gemonteerd in mijn omgeving. ik heb full bereik.
Gemeten 230 KB/per sec. (max die ik haalde.)
  #35  
Oud 22-08-09, 15:45
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Ook prima tevreden hier. Kan overal bellen / gebeld worden.
Nooit problemen gehad met de helpdesk.

Kortom prima.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #36  
Oud 22-08-09, 16:47
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Prima, in tegen stelling tot wat ik hier soms lees heb ik wel overal bereik. 1 keer in het begin niet goed bereik gehad midden in het bos, maar later geen last van gehad.

Tot nu toe nog geen problemen gehad met T-Mobile en tot dusver tevreden.

En onthoud: mensen die klagen, hoor je eerder dan mensen die ergens positief over zijn. Net zoals met het GPS ontvangst, klagen veel mensen en hoor je maar weinig mensen dat het goed is: logisch natuurlijk, want waarom zou je gaan klagen dat GPS wel goed werkt? haha
  #37  
Oud 22-08-09, 17:56
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Gewoon doen. Met t-mo is het qua prijs en 3G goed en je hebt visual Voicemail. Of je woont erg afgelegen en kan het wat slechter zijn.
  #38  
Oud 22-08-09, 19:04
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Al klant van T-Mobile toen het nog Ben was Al iets van 8 jaar! Nooit problemen gehad. Ik was alleen een weekend in Drenthe (Nooitgedacht) en daar had ik geen 3G en/of GPRS.. Ik woon zelf in de Randstad en daar altijd goed bereik en internet gehad.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #39  
Oud 22-08-09, 23:28
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Helaas kan ik niet zeggen dat ik tevreden ben met T-mobile. Zie voor uitgebreid verslag topic: T-mobile, iPhone stuk.
De KS is gewoon te slecht voor woorden de zogenaamde afdeling After-Sales is nog veel slechter.
Klachten uiteindelijk kenbaar gemaakt en wacht nu al 3,5 week op een schriftelijke reactie.
  #40  
Oud 24-08-09, 09:03
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Helaas kan ik niet zeggen dat ik tevreden ben met T-mobile. Zie voor uitgebreid verslag topic: T-mobile, iPhone stuk.
De KS is gewoon te slecht voor woorden de zogenaamde afdeling After-Sales is nog veel slechter.
Klachten uiteindelijk kenbaar gemaakt en wacht nu al 3,5 week op een schriftelijke reactie.
dan moet je niet reageren in dit draadje.

zijn genoeg zeur draadjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opties die niet te selecteren zijn in instellingen lprins iPhone algemeen 7 20-04-11 21:06
synchroniseert filmpjes die al gesyncd zijn. chacha000 iTunes 1 04-12-10 17:07
(Title)properties zijn die aan te passen ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 5 30-05-09 10:01
zijn er winkels in BE,NL of DE die de incase slidercase verkopen? YvesT iPhone accessoires en onderdelen 5 17-05-08 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.