//

Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn?

Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Awater Ik heb nergens gesuggereerd dat ik, behlave namens mezelf, namens jou of wie dan ook zou spreken. Een vreemde opmerking ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 17-02-10, 15:04
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Awater Bekijk bericht
Ik heb nergens gesuggereerd dat ik, behlave namens mezelf, namens jou of wie dan ook zou spreken. Een vreemde opmerking dus.
Als jij hele algemene bewoordingen gebruikt als "Pas nu weet ik dat je eigenlijk gewoon op die hotspots bent aangewezen om een beetje te kunnen internetten", dan durf ik te zeggen dat het niet zo algemeen is als dat jij daarmee zegt. Niet om jou te weerspreken, maar eerder verduidelijken voor anderen die het lezen en er mogelijk (verkeerde) conclusies uit trekken. Heb ik jou daarmee op lange teentjes getrapt, dan sorry voor het misverstand. Het was geen persoonlijke aanval. Maar ik laat het hierbij rusten (voordat het mogelijk wel persoonlijk gespeeld gaat worden, ik wil dat echt voorkomen); jouw en mijn standpunten zijn duidelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Awater Bekijk bericht
Dat er legio mensen tevreden zijn, geloof ik graag, er zijn ook mensen die tevreden zijn omdat ze een kartonnen doos hebben om in te wonen. Maar kwaliteit is niet hetzelfde als tevredenheid. Voor het bedrag dat ik betaal aan T-Mobile verwacht ik kwaliteit (en op basis daarvan tevredenheid), in dit geval van het aangeboden netwerk (3G), en die kwaliteit is er simpelweg niet. Zie ook de uitgebreide testen in computerbladen en zelfs in de consumentengids.
Ook dat is slechts relatief en zeker niet 100%. Daar gaat dit hele topic dan ook over.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 17-02-10 om 15:09.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 17-02-10, 15:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat. Bij een rekening van 31.13 euro is dat dus 5.91. Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt met andere providers.
Dit is onjuist. Als bij jou werkelijk (29,95 + 19% = 35,64) wordt afgeschreven moet je snel naar de Shop gaan of bellen met de KS. Want dat klopt dan niet.
  #83  
Oud 19-02-10, 12:19
p4204r p4204r is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik zie en hoor een hoop klachten, echter ik zit nu een half jaartje bij TM en heb geen problemen te melden. Prima dus.
  #84  
Oud 19-02-10, 21:24
herojohan herojohan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 63
Standaard

Is het internet van t-mobile ook goed in Friesland?
Iphone 3G S is onderweg
  #85  
Oud 20-02-10, 09:19
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

4 jaar lang geen problemen, totdat ik over ging naar de i-150, nu klopt er niks meer in het systeem van t-mobile. factuur te hoog, online staat ie nog op flex15. positief is dat die mevrouw waar ik mijn contract heb verlengt, me steeds nog terugbeld en haar afspraken nog steeds nakomt. het gaat dus fout, maar vooralsnog word het wel opgelost.

wil niet zeggen dat ik het niet vervelend vind.
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #86  
Oud 20-02-10, 14:28
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herojohan Bekijk bericht
Is het internet van t-mobile ook goed in Friesland?
Iphone 3G S is onderweg
Dat kun je hier bekijken.
  #87  
Oud 20-02-10, 15:38
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Na een maand nog steeds erg positief! Overal nog bereik gehad en ook overal 3G waar ik er behoefte aan heb, alleen geen dekking in the middle of nowhere, maar dat verwacht ik ook niet.
  #88  
Oud 20-02-10, 17:41
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Niet ontevreden, maar ook niet tevreden.
Sommige plekken in Nederland is gewoon geen dekking, en dat is balen.
Dat er soms geen 3G is kan ik nog mee leven, maar helemaal niet kunnen bellen is wel heel erg Libertel 1996.....
  #89  
Oud 20-02-10, 18:12
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

medium tevreden T-Mobile haalt zijn 3g internet snelheid zelden en soms totaal geen bereik.Ik was zeer tevreden met orange want daarmee had ik nooit enig probleem.
  #90  
Oud 20-02-10, 18:14
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Dit is onjuist. Als bij jou werkelijk (29,95 + 19% = 35,64) wordt afgeschreven moet je snel naar de Shop gaan of bellen met de KS. Want dat klopt dan niet.
Bij mij idem dito ..er komt gewoon 19% btw over de totale rekening heen.
en dit klopt dus wel ..
  #91  
Oud 20-02-10, 18:59
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1 Bekijk bericht
Bij mij idem dito ..er komt gewoon 19% btw over de totale rekening heen.
en dit klopt dus wel ..
Klopt voor geen meter. Het bedrag een iPhone-abonnement is incl. BTW. Ik heb nog nooit meer betaald.
Kijk maar eens onderaan deze pagina.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #92  
Oud 20-02-10, 19:44
gtabak gtabak is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Toch wel weer typisch Nederlands om zo kritisch te zijn. Voor €29,95 krijg je onbeperkt internet, 150 minuten bellen en 150 SMS-jes. En dan heb je niet altijd 3G binnenshuis en moet je soms in de wacht bij de helpdesk. Kijkend naar de prijsstelling ben ik best tevreden over T-Mobile, heb bijna altijd ontvangst (ook in het buitengebied), af en toe geen 3G (meestal binnen dus) en voor de rest werkt alles gewoon naar behoren (dus ook visual voice mail). Rekeningen kloppen en dat alles nu voor het 3e jaar. Hoezo slechte provider, of wil je soms gratis op de eerste rij zitten.
  #93  
Oud 20-02-10, 20:08
phoontje phoontje is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 43
Standaard

Gtabak,
Ik sluit me helemaal aan bij jouw reactie!
Gewoon tevreden!

mijn rekening is ook gewoon 29,95
  #94  
Oud 20-02-10, 20:57
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Klopt voor geen meter. Het bedrag een iPhone-abonnement is incl. BTW. Ik heb nog nooit meer betaald.
Kijk maar eens onderaan deze pagina.

Net even mijn rekening bekeken ik heb de i-300 en je hebt helemaal gelijk.44.95 is inclusief de BTW .
Dank je voor je informatie
  #95  
Oud 20-02-10, 22:21
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

3G heb ik op aardig veel plekken, en anders valt het altijd wel terug op GRPS. Heb nog maar 1x "No Service" gehad: dat was ergens diep in de bossen, van de zomer.

Oh, en wat me wel opvalt is dat het 3G signaal recent sterker is geworden binnenshuis, maar binnen had ik altijd wel 3G
  #96  
Oud 21-02-10, 14:03
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik moet zeggen dat ik totaal niet tevreden ben over T-Mobile. Slecht bereik (In mijn school totaal geen bereik, terwijl mensen met KPN of iets dergelijks dat wel hebben), vaak valt het weg. Kosten van de factuur kloppen niet of er worden extra kosten in rekening gebracht voor internet (Wat ik nieteens kon gebruiken omdat ik het expres geblokkeerd had). En over de service ben ik ook niet echt te spreken. Geef mij maar KPN, nooit problemen mee gehad. Ik woon in de randstad, dus aan de locatie zal het niet liggen.

Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 21-02-10 om 14:06.
  #97  
Oud 21-02-10, 15:49
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Ja ik totaal geen problemen mee.

Wat je hier vaak leest is het verhaal van mensen die van alles uit halen met hun iphone en als er dan iets niet werkt t-mobile of apple de schuld geven.

Heb tot nu toe geen beter toestel gehad en t-mobile is best prima met ieder netwerk is wel wat.

Hiervoor KNP zelf daar kwam ik wel eens in een gebied waar geen dekking was.
  #98  
Oud 21-02-10, 16:27
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen Bekijk bericht
Ja ik totaal geen problemen mee.

Wat je hier vaak leest is het verhaal van mensen die van alles uit halen met hun iphone en als er dan iets niet werkt t-mobile of apple de schuld geven.

Heb tot nu toe geen beter toestel gehad en t-mobile is best prima met ieder netwerk is wel wat.

Hiervoor KNP zelf daar kwam ik wel eens in een gebied waar geen dekking was.
Inderdaad, ik had met Vodafone ook slecht bereik op de uni en nu heb ik gewoon vol bereik!
  #99  
Oud 21-02-10, 16:27
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Ik heb er ook geen problemen mee enigste wat ik nog moet doen is klanten service bellen om mijn visual voicemail te activeren en bereik vind ik prima, kan er prima mee internetten en bellen in de trein (oke sommige stukken valt het ff weg (bij boerderijen etc))
  #100  
Oud 21-02-10, 21:48
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat ik totaal niet tevreden ben over T-Mobile. Slecht bereik (In mijn school totaal geen bereik, terwijl mensen met KPN of iets dergelijks dat wel hebben), vaak valt het weg. Kosten van de factuur kloppen niet of er worden extra kosten in rekening gebracht voor internet (Wat ik nieteens kon gebruiken omdat ik het expres geblokkeerd had). En over de service ben ik ook niet echt te spreken. Geef mij maar KPN, nooit problemen mee gehad. Ik woon in de randstad, dus aan de locatie zal het niet liggen.
maar goed, de vraag was natuurlijk of er iemand was die wel positief is over T-Mobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opties die niet te selecteren zijn in instellingen lprins iPhone algemeen 7 20-04-11 21:06
synchroniseert filmpjes die al gesyncd zijn. chacha000 iTunes 1 04-12-10 17:07
(Title)properties zijn die aan te passen ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 5 30-05-09 10:01
zijn er winkels in BE,NL of DE die de incase slidercase verkopen? YvesT iPhone accessoires en onderdelen 5 17-05-08 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.