//

Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn?

Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen Ben in Nederland kwam ben ik klant geworden. In al die jaren ben ik iets minder dan 6 maanden "ontrouw" geweest aan T-mobile. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 03-02-10, 22:53
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Toen Ben in Nederland kwam ben ik klant geworden. In al die jaren ben ik iets minder dan 6 maanden "ontrouw" geweest aan T-mobile. De korte overstap op KPN is mij erg slecht bevallen.

Ik kan niets slecht verzinnen over T-mobile. Ze hebben zelfs mijn op marktplaats gekochte iPhone 3 maal vervangen!!
Gewoon hulde!
__________________
leondekkers.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 04-02-10, 11:54
Verduijnovic Verduijnovic is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Schiedam
Berichten: 28
Standaard

Ik ben ook al sinds jaar en dag lid van de T-mobile club, dus ook sinds het begin van het Ben tijdperk.

Ik heb zelf nooit grote klachten gehad over T-mobile en altijd tot volle tevredenheid mijn abonnementen uitgediend.

Momenteel ook in bezit van iPhone 3gs en moet zeggen dat het 3G netwerk 100% meevalt. Ik heb woon dan in de omgeving Rotterdam wat wellicht een voordeel is maar ik heb praktisch altijd 3G bereik.

Ik vind het geklaag soms over de iPhone abonnementen ook wat overdreven. Ik vind de abonnementen gewoon goed en ben daar dan ook erg tevreden over!
  #63  
Oud 16-02-10, 10:29
zhMark zhMark is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn iPhone nu bijna 2 weken en tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik had van te voren al op de lijst gekeken van bereikbaarheid van het 3G netwerk en mijn wijk kwam daar erg slecht uit. Ik merk er anders nog niks van. Mijn school ligt in diezelfde wijk en ik heb gewoon een goede verbinding op school. Thuis gebruik ik ofc. Wi-Fi. Ik vind het tot nu toe erg chill met T-Mobile!
  #64  
Oud 16-02-10, 10:38
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Merkwaardig toch. Ik was gisteren nog in een druk bewoonde wijk in Culemborg. Geen 3G, zelfs geen GPRS. Telefoon met moeite.
  #65  
Oud 16-02-10, 18:09
raydekok raydekok is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 20
Standaard

nog nooit echt problemen gehad en echt al heeeel lang lid. werkt gewoon syper. ook geen problemen met slecht ontvangst. beetje jammer dat er net een abbo komt voor 1 jaar met iphone dus ja maar had het geld toch niet kunnen opbrengen dus ben ik realistisch. ik zing het wel uit.
  #66  
Oud 16-02-10, 18:27
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Ik zing het ook wel uit, zal wel moeten. Maar na afloop van mijn abo: de hele mikmak de deur uit en weer gewoon een simpele gsm. Kom wel weer terug als je met een Iphone meer kunt dan internetten over je eigen Wi-Fi thuis.
  #67  
Oud 16-02-10, 18:59
gtabak gtabak is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Smile T-Mobile.

Geen klachten, dit is m'n 3e jaar (2e abonnement) altijd redelijk goede tot goede ontvangst, UMTS/HSDPA binnen soms wat minder. Klein probleemtje met visual voice mail snel opgelost. Vind het abonnement (i150) een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Je moet wel reëel zijn, voor euro 29,95 onbeperkt internet plus 150 minuten bellen en 150 SMS-jes is best een scherpe prijs.
  #68  
Oud 16-02-10, 19:32
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Aangezien ik van sommige zogenaamde diensten geen gebruik kan maken vind ik tmobile niet waard om in het vervolg weer 45 euro per maand te betalen en zal zeker nooit meer tmobile nemen.
  #69  
Oud 17-02-10, 12:51
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik ben tevreden met tmobile. Ik woon in Amsterdam en ik heb altijd bereik. Maar in bijvoorbeeld Alkmaar heb ik echt 0,0 bereik. Dus het hangt er maar net vanaf waar je woont.
Wat ik wel best nep vond: Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat. Bij een rekening van 31.13 euro is dat dus 5.91. Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt met andere providers.
  #70  
Oud 17-02-10, 12:52
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Ik ben tevreden met tmobile. Ik woon in Amsterdam en ik heb altijd bereik. Maar in bijvoorbeeld Alkmaar heb ik echt 0,0 bereik. Dus het hangt er maar net vanaf waar je woont.
Wat ik wel best nep vond: Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat. Bij een rekening van 31.13 euro is dat dus 5.91. Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt met andere providers.
Ik betaal anders gewoon 29,95 per maand ? Ik ben ook aardig tevreden. Heb zowat altijd bereik en weinig problemen ondervonden.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #71  
Oud 17-02-10, 13:15
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Ik betaal anders gewoon 29,95 per maand ? Ik ben ook aardig tevreden. Heb zowat altijd bereik en weinig problemen ondervonden.
Ik ga met je mee...

Nooit problemen gehad met T-mobile...
  #72  
Oud 17-02-10, 13:27
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Als ik dit allemaal zo lees en de (zeer) verschillende ervaringen en opvattingen zie, kan het haast niet anders of de 3G ontvangst is nogal afhankelijk van het exemplaar van de Iphone die je toevallig hebt gekocht. Een andere verklaring kan ik niet verzinnen. Bij mij was, is en blijft deze ontvangst bagger. Eigenlijk werkt het alleen goed over Wi-Fi. Maar helaas zitten nu juist de T-mobile hotspots niet in mijn abo. Kortom, thuis internetten met de Iphone gaat prima, maar ja, daar heb ik al een computer.
  #73  
Oud 17-02-10, 14:17
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Wat ik wel best nep vond: Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat.
Hier wil ik toch even tegenin gaan, voordat zich een urban fable ontwikkelt die nergens op gebaseerd is.
Ik ben al jaren klant bij T-M en ik vrees dat jij je rekening niet goed analyseert. De maandkosten van een i-150 zijn €25,17 zonder BTW. Reken je die er wel bij (19%), dan kom je netjes uit op 29,95. Als het bij jou anders is, dan zou je daar achteraan kunnen gaan (want die prijs van 29,95 is echt incl. BTW). Ook de extra kosten worden zo uitgesplitst. Kijk je rekening nog maar eens echt goed na.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Awater Bekijk bericht
Als ik dit allemaal zo lees en de (zeer) verschillende ervaringen en opvattingen zie, kan het haast niet anders of de 3G ontvangst is nogal afhankelijk van het exemplaar van de Iphone die je toevallig hebt gekocht. Een andere verklaring kan ik niet verzinnen. Bij mij was, is en blijft deze ontvangst bagger.
Foute conclusie. Want hier ligt het dus aan: landelijk zijn er heel wat verschillen qua 3G-ontvangst, dit kan komen door te weinig masten maar ook doordat de 3G-techniek veel meer hinder (in vergelijking met bijv. gsm of gprs) ondervindt bij hoge gebouwen, meer beton (dus binnenshuis) etc. Neem van mij aan dat er met de kwaliteit van de iPhone niks mis is, maar het netwerk beter mag. Maar dat is bij andere providers ook zo (alleen hebben die weer op andere plekken problemen). Waar je woont/werkt/verblijft is dus de belangrijkste factor of je tevreden zult zijn of niet over de 3G-ontvangst (want gsm-ontvangst is overal net zo goed, zoniet beter dan bij andere providers, dit is dan ook een ander netwerk). De iPhone kan daar niks aan doen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Awater Bekijk bericht
Eigenlijk werkt het alleen goed over Wi-Fi. Maar helaas zitten nu juist de T-mobile hotspots niet in mijn abo. Kortom, thuis internetten met de Iphone gaat prima, maar ja, daar heb ik al een computer.
Als je een i-abo hebt, dan zijn de T-M hotspots inclusief. Je moet ze alleen even (gratis) activeren iedere 60 dagen met een smsje.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 17-02-10 om 15:14. Reden: samengevoegd
  #74  
Oud 17-02-10, 14:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik ben tevreden over de volgende punten van t-mobile: 1)de prijs van het i150 abonnement is scherp! 2)hun gsm netwerk dekking is in mijn ervaring beter dan die van mijn werktelefoon (Nokia icm met KPN).
Maar waar ik ontevreden over ben is hun slechte UMTS dekking. Zonder 3G/UMTS ben je kreupel met de iPhone, vandaar dat ik niet bij tmobile wil blijven.
Edit: en die gratis hotspots zijn leuk, maar ik heb er één keer wat aan gehad: een podcast downloaden op Utrecht CS toen er een trein uitgevallen was. Op de meeste plekken waar een hotspot zit (McDonald's, paar grote NS stations) heb je ook wel 3G bereik. En het scheelt je het gedoe van inloggen: sms sturen, je wachtwoord en gebruikersnaam onthouden (of opschrijven) want copy-paste werkt niet vanuit een sms bericht...

Laatst gewijzigd door ballegooier; 17-02-10 om 15:15.
  #75  
Oud 17-02-10, 15:11
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
het netwerk beter mag.
Als je een i-abo hebt, dan zijn de T-M hotspots inclusief. Je moet ze alleen even (gratis) activeren iedere 60 dagen met een smsje.
Ik heb een Web 'n Walk plus abo, en daarbij moet je voor hotspots (veel) extra betalen. Geen optie dus. Toen ik mijn abo kocht bij een T-mobile winkel was ik nog een groentje en liet mij door de verkoper wijsmaken dat je in NL toch bijna nooit gebruik maakt van hotspots, 'want je hebt 3G dekking, nietwaar.' Achteraf dus veel spijt. Maar ja wel achteraf..........Pas nu weet ik dat je eigenlijk gewoon op die hotspots bent aangewezen om een beetje te kunnen internetten.
  #76  
Oud 17-02-10, 15:21
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Awater Bekijk bericht
Pas nu weet ik dat je eigenlijk gewoon op die hotspots bent aangewezen om een beetje te kunnen internetten.
Spreek enkel voor jezelf in jouw situatie. Er zijn legio mensen die dus heel tevreden zijn. Maar dat heb ik hierboven al verduidelijkt.
Jammer voor jou, een volgende keer zoek je het eerst beter uit, voordat je ingaat op een verkooppraatje. Toch wat geleerd.
  #77  
Oud 17-02-10, 15:32
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Edit: en die gratis hotspots zijn leuk, maar ik heb er één keer wat aan gehad: een podcast downloaden op Utrecht CS toen er een trein uitgevallen was. Op de meeste plekken waar een hotspot zit (McDonald's, paar grote NS stations) heb je ook wel 3G bereik. En het scheelt je het gedoe van inloggen: sms sturen, je wachtwoord en gebruikersnaam onthouden (of opschrijven) want copy-paste werkt niet vanuit een sms bericht...
Ik kies ook eerder voor het iets tragere 3G dan dat gedoe met inloggen op een hotspot. Maar het is wel fijn dat het er is, voor het geval dat er geen 3G-dekking is (heb ik niet zo vaak last van) of je wilt iets groter dan 10Mb downloaden en je bent wel in de buurt van zo'n hotspot.
Overigens werkt copy-paste bij mij wel vanuit een sms, maar ik gebruik BiteSMS, dus ik weet niet eens meer of de standaard SMS.app dat nu wel of niet kan tegenwoordig. Ik geloof je.
Maar je kunt je wachtwoord toch aanpassen voor de hotspots, zodat je het makkelijker kunt onthouden en copy-paste niet nodig is? Lees daarvoor ook even dit artikel.

Laatst gewijzigd door Buur; 17-02-10 om 15:39. Reden: link toegevoegd
  #78  
Oud 17-02-10, 15:34
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Hier een tevreden klant van T-Mobile. Alweer een kleine 5 jaar.
Ik heb op de plekken waar ik veelvuldig kom (dus werk en hier in de omgeving) een goede 3G dekking, in mijn huis 1 ''deadspot'', dat is vervelend maar ik weet waar ie zit dus blijf er uit de buurt en heb dan geen problemen met bereik binnenshuis.
  #79  
Oud 17-02-10, 15:46
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

[quote=Buur;417653]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Spreek enkel voor jezelf in jouw situatie. Er zijn legio mensen die dus heel tevreden zijn. Maar dat heb ik hierboven al verduidelijkt.
Jammer voor jou, een volgende keer zoek je het eerst beter uit, voordat je ingaat op een verkooppraatje. Toch wat geleerd.
Ik heb nergens gesuggereerd dat ik, behlave namens mezelf, namens jou of wie dan ook zou spreken. Een vreemde opmerking dus. Dat er legio mensen tevreden zijn, geloof ik graag, er zijn ook mensen die tevreden zijn omdat ze een kartonnen doos hebben om in te wonen. Maar kwaliteit is niet hetzelfde als tevredenheid. Voor het bedrag dat ik betaal aan T-Mobile verwacht ik kwaliteit (en op basis daarvan tevredenheid), in dit geval van het aangeboden netwerk (3G), en die kwaliteit is er simpelweg niet. Zie ook de uitgebreide testen in computerbladen en zelfs in de consumentengids.
  #80  
Oud 17-02-10, 15:47
gadgeteer gadgeteer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ook ik ben al een aantal jaren bij T-mobile.

Ik kan op alle plaatsen waar ik kom bellen en gebeld worden, 3G bereik is op veel plaatsen inderdaad wel wat minder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opties die niet te selecteren zijn in instellingen lprins iPhone algemeen 7 20-04-11 22:06
synchroniseert filmpjes die al gesyncd zijn. chacha000 iTunes 1 04-12-10 18:07
(Title)properties zijn die aan te passen ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 5 30-05-09 11:01
zijn er winkels in BE,NL of DE die de incase slidercase verkopen? YvesT iPhone accessoires en onderdelen 5 17-05-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.