//

1344

1344 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iPhoners, ik krijg steeds sms'jes van 1344, terwijl ik me niet voor een dienst heb aangemeld. Volgens mij kosten deze sms'jes mij geld, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-09, 15:53
Patjuh Patjuh is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard 1344

Hey iPhoners,

ik krijg steeds sms'jes van 1344, terwijl ik me niet voor een dienst heb aangemeld. Volgens mij kosten deze sms'jes mij geld, maar dat weet ik niet zeker. De sms heeft twee varianten, één daarvan is: ''You reached 0 percent discount on data within bonus tariff''. Ik heb eral over gebeld naar t-mobile, die wisten geen oplossing voor dit probleem. Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad en weet iemand misschien een oplossing? Ik heb al geprobeerd om ''STOP'' te sms'en naar dit nummer, maar dat lukte niet.

Alvast bedankt,

Patrick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-09, 16:14
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Misschien heb je hier iets aan: EU-GSM accessoires en onderdelen - Last van een sms dienst. Met behulp van onze lijsten kunt u deze afzeggen.

Ik kon iig niets op google vinden over sms dienst 1334..
  #3  
Oud 03-03-09, 16:21
Patjuh Patjuh is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Die site heeft me helaas niet kunnen helpen, toch bedankt voor je reactie.
  #4  
Oud 04-03-09, 11:06
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Patjuh maak je geen zorgen, dit is een foutje van tmobile waar meer klanten last van hebben. De SMSjes zijn iig gratis. Als je er echt hinder van ondervind loop dan langs de winkel en laat hier een case voor aanmaken, dan lossen ze het voor je op.
  #5  
Oud 04-03-09, 15:51
Patjuh Patjuh is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Mooi dat het geen geld kost. Ik ben al naar de winkel geweest om er iets aan te laten doen, maar die wisten er geen raad mee. Ze hadden toen een melding ervan naar de prepaidafdeling gestuurd. Ik kreeg een paar dagen geleden een SMS van de prepaid afdeling waarin stond dat mijn beltegoed allemaal correct is afgeschreven. Dat was echter niet mijn vraag, mijn vraag was hoe ik die SMS'jes moest stoppen. Dus ik weer naar T-Mobile bellen, die konden onder mijn nummer geen SMS-dienst vinden met het nummer 1344, die wisten dus ook niet hoe ze het moesten oplossen. Maar nu ik weet dat het geen geld kost maakt het me niet zoveel uit dat ik deze SMS'jes krijg. Trouwens wel raar dat T-Mobile niet gewoon weet dat wel meer mensen hier last van hebben en dat het geen kwaad kan. In ieder geval bedankt voor de reacties op m'n vraag en wat mij betreft kan dit topic dicht .
  #6  
Oud 04-03-09, 18:47
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ben je in de verkeerde shop geweest
Er is wel degelijk iets aan te doen, ik had van de week 2 klanten met hetzelfde probleem.

Als je evt je nummer pbt log ik morgen een case voor je, ben je er zo vanaf.

Er is trouwens wel een sms dienst van 1344. Als je prepaid klant bent en je belt dit nummer, hangt het netwerk op en krijg je een smsje met je hoeveelheid beltegoed. Is gratis.
Ik neem aan (omdat je een iphone hebt) dat je niet prepaid belt, dus dat smsje slaat gewoon nergens op. Als je een contract hebt kun je dat nummer niet eens bellen...

https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/...en.aspx?q=1344
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.