Help, ik kan niet meer bellen!
Sinds vanochtend kan ik niet meer bellen met m'n iPhone. ik heb het idee dat het aan T-Mobile ligt.
Als ik een nummer kies, lijkt hij te gaan bellen, maar wordt de verbinding direct verbroken. Het maakt niet uit welk nummer ik bel. Herkent iemand dit? Ik kan T-Mobile nu ook niet bellen... Ter aanvulling: SMS-en en internetten (3G) werkt wel! [EDIT] Ik heb de T-Mobile simkaart van een collega (ook een iPhone 3G) geprobeerd, en met die simkaart kan ik ook niet bellen. Via zijn toestel kan ik wel bellen met mijn simkaart, dus het ligt ook niet aan de simkaart. Tevens heb ik de iPhone via iTunes gerestored in originele staat, en dit maakt geen verschil. Het lijkt er dus op dat het een hardware-probleem is. Ik kan dus ook niet naar de klantenservice bellen. Als ik met een vaste telefoon naar de klantenservice bel en ik voer mijn 06-nummer in krijg ik te horen dat het een ongeldig nummer is! In de lunchpauze maar eens naar de cithsbijzijnde T-Mobilewinkel rijden... |
Rekening betaald?
|
@scoes,
Met mijn simkaart in een ander toestel kan ik wel bellen (zoals ik hierboven al meldde), dus daar kan het niet aan liggen. Kan nu wegens onderhoud niet inloggen bij T-Mobile om één en ander te checken... |
T Mobile ligt plat
Ik belde net vanuit huis met T-Mobile zakelijk klantenservice en alles bij hun blijkt plat te liggen. Ook interne systemen.
Dus...... even wachten......pizza:D |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26. |