//

3.0 Tethering aanzetten

3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door callous Ik heb tethering nu op de iphone voor elkaar door via de site www.smartersoft.nl/tether/ te installeren. op die manier dus... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #501  
Oud 18-06-09, 00:05
PaterNL's schermafbeelding
PaterNL PaterNL is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
Ik heb tethering nu op de iphone voor elkaar door via de site www.smartersoft.nl/tether/ te installeren.

op die manier dus...
Oke sorry logisch eigenlijk (tis al laat he ) Maarr.... werkt mms nu nog bij jou?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 18-06-09, 00:07
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

geen idee... ik zou niet weten wat en naar wie ik iets moet sturen. Ik heb nog nooit mms gebruikt
  #503  
Oud 18-06-09, 00:09
PaterNL's schermafbeelding
PaterNL PaterNL is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
geen idee... ik zou niet weten wat en naar wie ik iets moet sturen. Ik heb nog nooit mms gebruikt
Het is igg het proberen waard, als het wel werkt heb jij namelijk de oplossing voor alle officiele Tmobile gebruikers.

Ga naar je normale sms icoon > maak een nieuw bericht > links onderin cam icoontje > voeg foto toe > sms desnoods mij

ben zeer benieuwd!
  #504  
Oud 18-06-09, 00:13
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaterNL Bekijk bericht
Het is igg het proberen waard, als het wel werkt heb jij namelijk de oplossing voor alle officiele Tmobile gebruikers.

Ga naar je normale sms icoon > maak een nieuw bericht > links onderin cam icoontje > voeg foto toe > sms desnoods mij

ben zeer benieuwd!
Hoeveel mensen hebben het al niet geprobeerd via die site? Allemaal zonder resultaat. Dus mocht het bij hem wel werken, dan wil dat nog niet zeggen dat het bij iedereen werkt.
  #505  
Oud 18-06-09, 00:13
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Begrijp nog steeds niet helemaal hoe ik op OS 3.0 nu die thetering met MMS aan kan zetten. Bij mij kan ik ook de volgende optie niet vinden: settings->general->network->cellular data network.

Beetje vreemd nog allemaal .
  #506  
Oud 18-06-09, 00:13
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

kheb je nummer niet maare, ja zo heb ik het ff geprobeert idd... een naar mijzelf gestuurd. Weet niet of dat uberhaupt wel kan maar het is mislukt. Hij begon wel maar aan het eind geeft ie toch een fout.

Ik kan nu ook geen instelling van mms meer vinden in het menu intellingen
  #507  
Oud 18-06-09, 00:15
KnoeSS KnoeSS is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Scheveningen
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
kheb je nummer niet maare, ja zo heb ik het ff geprobeert idd... een naar mijzelf gestuurd. Weet niet of dat uberhaupt wel kan maar het is mislukt. Hij begon wel maar aan het eind geeft ie toch een fout.

Ik kan nu ook geen instelling van mms meer vinden in het menu intellingen
VOlgens mij wat ik tot nu toe gelezen heb, is die mms-instellingen optie er alleen in het menu als je een ipcc hebt gebruikt??

Maar via smartersoft werkt idd toch niet had dat ook al geprobeerd

Maja het moet toch iemand lukken om alle 3 werkend te krijgen voor t-mobile
  #508  
Oud 18-06-09, 00:15
PaterNL's schermafbeelding
PaterNL PaterNL is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

* jammer

Had teveel hoop
  #509  
Oud 18-06-09, 00:16
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

O nice... dom dom dom... had tethering nog uitstaan
nu ziet windows opeens een nieuw device... en ja... die werkt dus nu wel

ennuh... mms kan mij gestolen worden maar goed... als het werkt is het nog mooier natuurlijk want wie weet.
ik houd me aanbevolen.
  #510  
Oud 18-06-09, 00:20
PaterNL's schermafbeelding
PaterNL PaterNL is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KnoeSS Bekijk bericht
VOlgens mij wat ik tot nu toe gelezen heb, is die mms-instellingen optie er alleen in het menu als je een ipcc hebt gebruikt??

Maar via smartersoft werkt idd toch niet had dat ook al geprobeerd

Maja het moet toch iemand lukken om alle 3 werkend te krijgen voor t-mobile
Tot zo ver zitten we op 1 lijn

Ik heb er ff genoeg van voor vandaag, dan alleen maar ff mss met schone 3.0 installatie zonder extra mods of scripts. hopelijk komt er asap een alles-in-1 oplossing voor de Tmobile gebruikers onder ons.
  #511  
Oud 18-06-09, 00:30
laure245 laure245 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Het is misschien wat onorthodox om te antwoorden op je eigen vraag, maar misschien dat anderen ook bij de oplossing gebaat zijn.

Ik kon geen mms ontvangen. (wel verzenden en tetheren)
De oplossing voor het probleem was (zoals ik ergens had gelezen) je sim in een niet iPhone stoppen. Wachten tot je netwerk instellingen van je provider krijgt toegestuurd.
Test het op de niet iPhone. En vervolgens de simkaart weer in de iPhone en klaar is kees.
  #512  
Oud 18-06-09, 00:47
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Goed... Ik ben de draad even kwijt.

Om 7 uur heb ik 3.0 geinstalleerd op mijn 3G iPhone uit Belgie en dat werkt allemaal mooi. Nou heb ik net de MMS instellingen ingevoerd en ik krijg nu dat icoontje ook netjes in de SMS app.

Daarna heb ik Tethering activeren (T-Mobile, KPN, Vodafone, enz) || iPhone Platform - Think different, be different deze instructies gevolgd en toen kreeg ik een extra menu optie Stel internet-tethering in. Klik ik daar nu op dan staat er: "Om tethering voor deze account in te schakelen, neemt u contact of met Carrier".

Ik heb mn iPhone net ook nog even gereboot maar het mag niet baten. Ik zag wel net dat m'n APN instelling voor 3G is veranderd van live.vodafone.nl naar web.vodafone.nl en dat er nu ook ineens Visual Voicemail ergens staat ingesteld (had deze opties nooit).

Hoe krijg ik dit werkend?

Veel dank!,

Bento
  #513  
Oud 18-06-09, 00:48
chriske chriske is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
Ik heb tethering nu op de iphone voor elkaar door via de site www.smartersoft.nl/tether/ te installeren.

op die manier dus...
werkt als een zonnetje. ik post dit bericht nu via me pc, aangesloten op internet via me iphone, met windows xp, via usb. perfectos
  #514  
Oud 18-06-09, 00:49
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Aha, dat is dus een andere versie. Ik gaat even wat proberen
  #515  
Oud 18-06-09, 00:49
stefspijk stefspijk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Zou Tmobile kosten kunnen rekenen voor tethering?
In principe heb je al een unlimited internetverbinding, dus zou het weinig boeien of je laptop hier alleen ff gebruik van maakt...iemand een idee?
  #516  
Oud 18-06-09, 00:52
-GJ- -GJ- is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefspijk Bekijk bericht
Zou Tmobile kosten kunnen rekenen voor tethering?
In principe heb je al een unlimited internetverbinding, dus zou het weinig boeien of je laptop hier alleen ff gebruik van maakt...iemand een idee?
Waarschijnlijk niet, zoals je zelf al zegt geeft T-Mobile oneindig dataverkeer.
Er zijn ook al ontzettend veel mensen die via een jailbreak gebruik maken van tethering, en daar zijn ook nog nooit kosten in rekening gebracht.

Het zal me alleen niks verbazen als we binnenkort een inlogscherm te zien krijgen als we verbinding maken via tethering, waarbij je (net zoals de T-Mobile hotspots) per kwartier ofzo moet betalen.
  #517  
Oud 18-06-09, 00:53
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Jullie zijn geniaal. http://www.smartersoft.nl/tether/tet...L.mobileconfig deze config werkt

Nou dit post ik met m'n iPhone via USB Bedankt allen.

Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 10:20. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #518  
Oud 18-06-09, 05:24
Hasje Hasje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

Hoi allemaal,

Bij mij lijkt Tethering wel te werken. Krijg netjes via BT verbinding en de blauwe balk op de iPhone doet mij geloven dat Tethering is ingeschakeld en functioneert. Als ik vervolgens een browser opstart zegt het dat ik niet verbonden ben met internet. Ook de ping op dns namen en ip adressen blijven erg stil.... Iemand dit probleem ook?

Ik heb het iPhone abbo van T-Mobile welke hier thuis geen 3G ondersteund. Zou dit een reden kunnen zijn dat het niet werkt? Iemand het al geprobeerd met een GPRS sessie?

Ralf
  #519  
Oud 18-06-09, 06:33
Guest-20230818000136
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

GPRS werkt bij mij net zo lekker als de 3G verbinding in tetheren. Misschien even in de bluetooth alle verbindingen vergeten en nieuw aanmaken?

Laatst gewijzigd door Guest-20230818000136; 18-06-09 om 06:38.
  #520  
Oud 18-06-09, 07:53
Hasje Hasje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

Hoi Ikkieman, mag ik vragen welke instellingen je hanteert bij het aanmaken van de BT verbinding? Ik heb namelijk de oude verbinding voor de Nokia N95 verwijderd en nog steeds geen verbetering...

Via USB werkt wel erg goed moet ik zeggen hoor. Zit nu in de trein dit bericht te tikken ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 20:57
Help..Tethering aanzetten T-Mobile Teunke Odido (T-Mobile) 1 09-03-10 09:09
Tethering aanzetten in OS 3.1.x rover87 iPhone algemeen 307 19-01-10 08:26
Tethering T-mobile aanzetten? Jezpur Archief 1 19-11-09 20:07
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 jamy015 Archief 9 20-10-09 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.