//

3.0 Tethering aanzetten

3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nope nog steeds niet...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #701  
Oud 19-06-09, 13:23
vlinderbloem vlinderbloem is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Nope nog steeds niet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 19-06-09, 13:26
Rubenskoo Rubenskoo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter0000 Bekijk bericht
@rubenskoo

ben het nu continue aan het proberen maar helaas, zelfde popup blijft komen.
nog suggesties? merci
Probeer nog 1 keer dezelfde link, ik heb weer wat verandert maar hierna weet ik het echt niet meer.
  #703  
Oud 19-06-09, 13:29
pieter0000 pieter0000 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Praag CZ
Berichten: 45
Standaard

lees net op een amerikaanse site dat je 3G moet hebben anders werkt het niet tethering. klopt dit, met je een 3G verbinding hebben aanstaan, want ondanks dat ik 3G heb aanstaan blijft de iphone op edge staan
  #704  
Oud 19-06-09, 13:31
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Is goed mogelijk. En de 3G dekking van mobistar is helemaal niet optimaal.
  #705  
Oud 19-06-09, 13:34
martijnn martijnn is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Makkelijker Tethering aanzetten

ga op je iphone 3g met os 3.0 naar help.benm.at volg de instructies en klaar. hierbij hoef je je iphone niet eens meer aan je computer aan te sluiten.
  #706  
Oud 19-06-09, 13:35
vlinderbloem vlinderbloem is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

@ Sounde ik heb nooit gevraagd om een oplossing voor tethering. Enkel voor mms. Ik heb dus geen last van een 'nieuw probleem'. Heb maar 1 probleem, en dat is nog steeds zo.
Aangezien de oplossingen die aangeleverd worden niet alleen voor mij zijn maar voor meerdere meelezers/posters, en die oplossingen ook de problemen met tethering zouden moeten verhelpen ben ik zo dat ik dat dan ook maar even uitprobeer. En bij mij werkt dan inderdaad de tethering wel, ik wil dan hulpvaardig zijn en melden dat met de oplossingen die geleverd worden de tethering wel werkt, maar dat ik geen flauw idee heb wat ik ermee zou kunnen doen. Sorry dat sommige mensen misschien minder technisch zijn dan anderen. Ik dacht dat een forum bedoeld was om informatie met elkaar uit te wisselen, elkaar te helpen bij problemen enz. enz.
Sorry als ik voor jou te nitwitterig overkom, ik kwam hier voor hulp, die ik gelukkig van andere gebruikers wel krijg.
  #707  
Oud 19-06-09, 13:38
Sounde Sounde is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlinderbloem Bekijk bericht
@ Sounde ik heb nooit gevraagd om een oplossing voor tethering. Enkel voor mms. Ik heb dus geen last van een 'nieuw probleem'. Heb maar 1 probleem, en dat is nog steeds zo.
Aangezien de oplossingen die aangeleverd worden niet alleen voor mij zijn maar voor meerdere meelezers/posters, en die oplossingen ook de problemen met tethering zouden moeten verhelpen ben ik zo dat ik dat dan ook maar even uitprobeer. En bij mij werkt dan inderdaad de tethering wel, ik wil dan hulpvaardig zijn en melden dat met de oplossingen die geleverd worden de tethering wel werkt, maar dat ik geen flauw idee heb wat ik ermee zou kunnen doen. Sorry dat sommige mensen misschien minder technisch zijn dan anderen. Ik dacht dat een forum bedoeld was om informatie met elkaar uit te wisselen, elkaar te helpen bij problemen enz. enz.
Sorry als ik voor jou te nitwitterig overkom, ik kwam hier voor hulp, die ik gelukkig van andere gebruikers wel krijg.
Oeps, je bent helemaal boos! En dat terwijl ik je toch een welgemeend advies geef... en volgens mij ook het enige juiste...

Nou, ga maar lekker door dan, en wees gelukkig!

Dag!
  #708  
Oud 19-06-09, 13:39
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

@ Vlinderbloem: wat voor telecomprovider heb je? Kan het zijn dat MMS gewoon niet wordt ondersteund?

Eigenlijk hoort je vraag niet hier thuis maar in een andere thread. Deze thread gaat over tethering.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #709  
Oud 19-06-09, 13:39
pieter0000 pieter0000 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Praag CZ
Berichten: 45
Standaard

@vlinderbloem: volledig mee eens, gelukkig zijn er wel die ons willen helpen
@ martijnn: reeds diverse malen via help.benm.at geprobeerd maar geen werking
@rubenskoo: helaas, nog geen werking, wederom bedankt voor je hulp

zal nu eens proberen of ik ergens een 3g verbinding kan maken want vanuit thuis werkt die 3g dekking niet, daarna nog eens tethering proberen

iedereen bedankt voor de hulp nogmaals en @sounde:
  #710  
Oud 19-06-09, 13:41
pieter0000 pieter0000 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Praag CZ
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sounde Bekijk bericht
Oeps, je bent helemaal boos! En dat terwijl ik je toch een welgemeend advies geef... en volgens mij ook het enige juiste...

Nou, ga maar lekker door dan, en wees gelukkig!

Dag!
@sounde: op dit soort adviezen staan we niet te wachten, zou geen werk zoeken in de consultancy
  #711  
Oud 19-06-09, 13:43
vlinderbloem vlinderbloem is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

@ Sounde nee hoor ik ben niet boos, ik schoot alleen even in de verdeding. Sorry daarvoor, na 2 dagen klooien met mn iphone is mn lontje misschien wat korter geworden. Excuus!
En het profiel volledig verwijderen heb ik al eens geprobeerd, dacht op een gegeven moment van nou al die verschillende die ik nu al geprobeerd heb, laat ik het nu eens verwijderen en nog eens proberen. Maar helaas.

@ Bluevoice ik heb gewoon T-Mobile. En ja weet ik sorry daarvoor, heb over dit probleem zelfs een nieuw topic geopend, maar daar komen veel minder reacties op dan in dit topic. Dus vandaar dat ik dacht dat mensen hier misschien wel een oplossing zouden weten.

Iedereen in elk geval ontzettend bedankt voor de hulp!
  #712  
Oud 19-06-09, 13:46
Rubenskoo Rubenskoo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter0000 Bekijk bericht
@vlinderbloem: volledig mee eens, gelukkig zijn er wel die ons willen helpen
@ martijnn: reeds diverse malen via help.benm.at geprobeerd maar geen werking
@rubenskoo: helaas, nog geen werking, wederom bedankt voor je hulp

zal nu eens proberen of ik ergens een 3g verbinding kan maken want vanuit thuis werkt die 3g dekking niet, daarna nog eens tethering proberen

iedereen bedankt voor de hulp nogmaals en @sounde:
Die Amerikaanse site klopte, ik schakelde 3g uit en tethering was opeens weg.
Dus misschien moet je eens proberen waar je wel 3g verbinding kan krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlinderbloem Bekijk bericht
@ Sounde nee hoor ik ben niet boos, ik schoot alleen even in de verdeding. Sorry daarvoor, na 2 dagen klooien met mn iphone is mn lontje misschien wat korter geworden. Excuus!
En het profiel volledig verwijderen heb ik al eens geprobeerd, dacht op een gegeven moment van nou al die verschillende die ik nu al geprobeerd heb, laat ik het nu eens verwijderen en nog eens proberen. Maar helaas.

@ Bluevoice ik heb gewoon T-Mobile. En ja weet ik sorry daarvoor, heb over dit probleem zelfs een nieuw topic geopend, maar daar komen veel minder reacties op dan in dit topic. Dus vandaar dat ik dacht dat mensen hier misschien wel een oplossing zouden weten.

Iedereen in elk geval ontzettend bedankt voor de hulp!
Heb je echt al deze geprobeerd: http://iphone.tdfclan.nl/t-mobile-beta.mobileconfig
Hij blijft bij mij even haken op 90% dan wacht ik even en is hij weg.
En een paar seconden later krijg ik de mms die ik mezelf heb gestuurd.

Laatst gewijzigd door Rubenskoo; 19-06-09 om 13:48.
  #713  
Oud 19-06-09, 13:48
pieter0000 pieter0000 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Praag CZ
Berichten: 45
Standaard

Voor de liefhebbers, dit is de amerikaanse site waarop eea te lezen valt over tethering


Enable tethering under iPhone firmware 3.0 [UPDATE]
  #714  
Oud 19-06-09, 13:50
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

@pieter0000: maar als je een wi-fi netwerk hebt kun je het ook proberen, tethering werkt ook via wi-fi
  #715  
Oud 19-06-09, 13:51
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Modbreak:
En voor de mensen die mms werkend willen krijgen, gelieve in de gepaste topics verder te gaan zoals deze of deze. Anders loopt alles maar wat door elkaar.


Laatst gewijzigd door Bomans; 19-06-09 om 13:53.
  #716  
Oud 19-06-09, 13:51
lluuk lluuk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Na eerst een profiel te hebben gehad waarbij het bekende probleem (óf tethering óf mms en visualvoicemail) heb ik nu deze geprobeerd T-Mobile NL mobileconfig (de bovenste) en nu werkt wel gewoon alles (tethering, MMS, en visual voicemail) ! Wil de maker heel erg bedanken. Echt geweldig!
  #717  
Oud 19-06-09, 13:51
Sounde Sounde is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter0000 Bekijk bericht
@vlinderbloem: volledig mee eens, gelukkig zijn er wel die ons willen helpen
@ martijnn: reeds diverse malen via help.benm.at geprobeerd maar geen werking
@rubenskoo: helaas, nog geen werking, wederom bedankt voor je hulp

zal nu eens proberen of ik ergens een 3g verbinding kan maken want vanuit thuis werkt die 3g dekking niet, daarna nog eens tethering proberen

iedereen bedankt voor de hulp nogmaals en @sounde:
Nou, das ook wat, nog eentje boos... terwijl ik jou nog wel leuk vond; "het gaat een Blackberry worden" !!! Daar had ik wijselijk niet op gereageerd.

Jongens en meisjes, kom op zeg... doe allemaal lekker je ding. Ik denk echt dat als je je na het oplossen van het tethering vraagstuk afvraagt wat je er eigenlijk mee moet, je het risico niet zou moeten willen lopen. Dat is alles, dat is een advies, een wijze raad. En daarvoor moet je mij niet aan de kant schuiven als iemand die niet wil helpen, dat wil ik nou juist wel...

Nou ja, het komt wel weer goed met ons!

Wees blij!

Groet.
  #718  
Oud 19-06-09, 13:55
pieter0000 pieter0000 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Praag CZ
Berichten: 45
Standaard

@bluevoice,
ik heb Wi-Fi maar ook onder Wi-Fi krijg ik het niet draaiend, blijf haken bij "stel internet-tethering in" waarna ik popup krijg van contact op te nemen met mobistar.

Tethering zal denk ik niet voor deze jongen zijn, helaas
  #719  
Oud 19-06-09, 13:55
Rubenskoo Rubenskoo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lluuk Bekijk bericht
Na eerst een profiel te hebben gehad waarbij het bekende probleem (óf tethering óf mms en visualvoicemail) heb ik nu deze geprobeerd T-Mobile NL mobileconfig (de bovenste) en nu werkt wel gewoon alles (tethering, MMS, en visual voicemail) ! Wil de maker heel erg bedanken. Echt geweldig!
Bedankt voor je bedankje
  #720  
Oud 19-06-09, 14:12
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

@Bluevoice

je reply staat nu de door vlinderbloem aangemaakte topic.
Gelieve daar verder te gaan.
Reageren



Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 21:57
Help..Tethering aanzetten T-Mobile Teunke Odido (T-Mobile) 1 09-03-10 10:09
Tethering aanzetten in OS 3.1.x rover87 iPhone algemeen 307 19-01-10 09:26
Tethering T-mobile aanzetten? Jezpur Archief 1 19-11-09 21:07
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 jamy015 Archief 9 20-10-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.