//

3.0 Tethering aanzetten

3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn tethering is disabled sinds een kwartiertje geleden op MobileVikings... plots viel het uit, en gedaan, en ik zit nog steeds op FW3.0.1 op hun ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #881  
Oud 17-09-09, 22:50
soemy soemy is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 80
Standaard

mijn tethering is disabled sinds een kwartiertje geleden op MobileVikings...

plots viel het uit, en gedaan, en ik zit nog steeds op FW3.0.1

op hun website staat ook trouwens dat het gedaan is met tethering:

The problem is the default carrier bundle UNKNOWN.IPCC leaves the signed APN blank and you cannot sign the IPCC unless you are a carrier with Apple
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 19-09-09, 12:57
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik heb een vraagje, heb alles zoals in de begin post gedaan dus heb die tethering optie staan bij netwerk (heb versie 3.01). Dit zit ik vervolgens aan en heb de iPhone verbonden met USB.

Hoe kan ik nu zorgen dat mijn pc met windows de verbinding van mn iPhone gebuikt?
  #883  
Oud 19-09-09, 20:37
bertjebb bertjebb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 Bekijk bericht
Ik heb een vraagje, heb alles zoals in de begin post gedaan dus heb die tethering optie staan bij netwerk (heb versie 3.01). Dit zit ik vervolgens aan en heb de iPhone verbonden met USB.

Hoe kan ik nu zorgen dat mijn pc met windows de verbinding van mn iPhone gebuikt?
bij netwerverbindingen zie je een icoontje iphone usbverbinding.
je klikt op eigenschappen en dan herstellen
bertje
  #884  
Oud 20-09-09, 13:23
MrBil MrBil is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Dus op de 3.1 software werkt het nog niet?

Laatst gewijzigd door MrBil; 20-09-09 om 13:28.
  #885  
Oud 21-09-09, 13:14
Ivane Ivane is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Tethering werkt niet meer

Wilde vanochtend tethering gebruiken omdat reguliere netwerk er uit lag. Tethering is plots weg van algemeen - netwerk scherm. Heb installatieprocedure weer gedaan, maar tethering verschijnt niet op iphone. En nu?
  #886  
Oud 22-09-09, 16:42
bertjebb bertjebb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivane Bekijk bericht
Wilde vanochtend tethering gebruiken omdat reguliere netwerk er uit lag. Tethering is plots weg van algemeen - netwerk scherm. Heb installatieprocedure weer gedaan, maar tethering verschijnt niet op iphone. En nu?
als ge overschakelt naar 3.1 valt de tethering weg zo vernam ik van mobistar.
versie 3.01 daarbij hebt ge nog tethering mogelijkheid.
bertje
  #887  
Oud 22-09-09, 16:43
bertjebb bertjebb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivane Bekijk bericht
Wilde vanochtend tethering gebruiken omdat reguliere netwerk er uit lag. Tethering is plots weg van algemeen - netwerk scherm. Heb installatieprocedure weer gedaan, maar tethering verschijnt niet op iphone. En nu?
indien men overschakelt naat os 3.1 valt vroeg of laat tethering weg.
ik las op ander forum dat dit enkel is voor windows en niet voor mac toestellen.
bertje
  #888  
Oud 22-09-09, 16:56
Ivane Ivane is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

kan ik versie 3.01 weer terugzetten?
  #889  
Oud 22-09-09, 18:13
bertjebb bertjebb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivane Bekijk bericht
kan ik versie 3.01 weer terugzetten?
ik heb ergens gelezen dat er een programma bestaat om te downgreaden naar 3.0 of
3.01.
zoek eens op deze website ...
veel sukses
bertje
  #890  
Oud 22-09-09, 18:15
bertjebb bertjebb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

op zelfde website zoek i forum downgrade van 3.1 naat 3.00
bertje
  #891  
Oud 28-09-09, 12:41
duinsel duinsel is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bunnik
Berichten: 7
Standaard Geen IP adres

Net als Renzo4000 heb ik problemen met het krijgen van een IP adres. Voorheen heeft alles gewerkt. Toen 3.1 geinstalleerd en tethering kwijt geraakt. Nu net gedowngrade naar 3.01, jailbreak erbij genomen.
Ik heb diverse mobileconfigs geprobeerd (benm, T-Mobile NL mobileconfig), maar hoewel tethering actief is op de telefoon (blauwe balk) en ik een apple mobile ethernet device krijg op windows (USB verbinding naar iPhone), komt hij niet door acquiring network address heen, en geeft uiteindelijk 'limited connectivity' als status weer en geen dataverkeer. Gebeurt op 2 verschillende windows installaties, iTunes 8 en 9.
Als iemand een oplossing vindt dan hoor ik dat graag.

Martijn
  #892  
Oud 28-09-09, 13:45
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

ik was een beetje aan het experimenteren met mijn iphone (wie niet) en vond ineens de instelling teterhering in mijn instellingen.
die heb ik aangezet en via bluetooth verbonden met mijn MacBook.
gebeurde niets.
toen aangesloten via kabel en hij vond een iPhone modem.
die heb ik geactiveerd maar kreeg limited connectivity.
en ineens (ik had de teterheringsinstelling nog open) vloog mijn iPhone weer terug naar het netwerkscherm en teterhering was verdwenen. terwijl ik de iPhone niet eens aanraakde. teterhering is nooit meer terug ge komen.
weet iemand hoe dit kan?
een instelling die zomaar op de seconde verdwijnt?
als iemand weet hoe dit kan hoor ik het graag.
ik gebruik een vodafone simkaart in mijn factory unlocked iPhone 3g even voor de duidelijkheid.

Laatst gewijzigd door Pelle4495; 28-09-09 om 13:47. Reden: Sins waneer heb ik een iPhone 33g?
  #893  
Oud 28-09-09, 23:25
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

UPDATE:

Ik heb verschillende gespreken gehad met T-mobile.
ook met de klachten afdeling.
alle afdelingen zeggen dat ze GEEN gesigneerde IPCC profile kunnen/willen regelen.
Het had voor mij dan ook absoluut GEEN zin om met deze medewerkers in discussie te gaan omdat dit een beslissing van hoger hand is.

Ik heb haar dan ook uitgelegd dat dit consequenties heeft (jailbreak of downgade). Wat dat inhoud liet ik voor deze personen even in het midden.
Dus ik stel voor dat de volgende post hieronder een verwijzing word naar een jailbreak tutorial voor de FW 3.1
  #894  
Oud 29-09-09, 02:13
kevin073 kevin073 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Bluetooth Internet Tethering 3GS OS 3.0.1 Macbook Pro

Hallo,

Ik heb een macbook pro met leopard. Ook heb ik een 3GS. Deze wil als modem gebruiken via bluetooth. Moet een koud kunstje zijn zou je zeggen. Dat was het ook maar van de ene op de andere dag werkte het niet meer. Ik zie wil op mijn iphone dat ik verbinding heb (blauwe balkje) alleen ik kom niet op internet.
Het ligt ook niet aan mijn instellingen voor het netwerk, want ik kan met het kabeltje wel gewoon op internet via mijn Iphone.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen

Bvd

Kevin
  #895  
Oud 01-10-09, 23:26
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ik gebruik nu ook een bestand speciaal voor Vodafone NL. Linkje.

Werkt goed.
hoe instaleer je dat dan met i tunes 9.0 als ik shift druk en dan op herstellen kan ik alleen maar ISPW bestanden selecteren en geen ipcc

ik hoor het graag
  #896  
Oud 02-10-09, 00:48
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1968 Bekijk bericht
hoe instaleer je dat dan met i tunes 9.0 als ik shift druk en dan op herstellen kan ik alleen maar ISPW bestanden selecteren en geen ipcc

ik hoor het graag
Je moet met je iPhone naar die url gaan en dan vervolgens het profiel accepteren dan lukt het wel ^^
  #897  
Oud 03-10-09, 21:22
clausje clausje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

He, waarschijnlijk ligt het aan mij! Maar ik het rar bestand niet openen met itunes. Hij staat zeg maar niet actief.. En ook in mijn iphone staat niet onder netwerk 'internet-thetering' die hele schuif bestaat niet in mijn phone. Verschillende opties al geprobeerd via dit forum. heb wel het internet thetering gedownload op phone en geinstalleerd, ook tel uit en aan gezet. Iemand een idee?

Thanks!
  #898  
Oud 03-10-09, 23:41
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard thetering

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clausje Bekijk bericht
He, waarschijnlijk ligt het aan mij! Maar ik het rar bestand niet openen met itunes. Hij staat zeg maar niet actief.. En ook in mijn iphone staat niet onder netwerk 'internet-thetering' die hele schuif bestaat niet in mijn phone. Verschillende opties al geprobeerd via dit forum. heb wel het internet thetering gedownload op phone en geinstalleerd, ook tel uit en aan gezet. Iemand een idee?

Thanks!
hoi volgens mij ligt het aan 3.1 daar kan het niet mee denk ik en lees ik ook hier en daar. de mijn is wel unlockt en wellicht dat er eerdaags een jailbreak uit komt en dat dit opgelost wordt.
ik baal er wel van internet op mn werk nog is met me laptop met mn oude HTC lukte dat fantastisch. even wachten dus maar.

gr
  #899  
Oud 04-10-09, 09:18
Ivane Ivane is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard tethering en 3.1 - een mismatch

Dat tethering niet werkt onder 3. is inmiddels duidelijk. Check wel even of je visual voicemail het erna nog wel doet Als ik nog iets heb geprobeerd om tethering er op te krijgen doet erna vv het niet meer. Het lijkt wat met elkaar te maken te hebben. Nu moet ik en dus wachten op de jailbreak en wachten tot mn vv het weer doet.
  #900  
Oud 04-10-09, 12:05
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivane Bekijk bericht
Dat tethering niet werkt onder 3. is inmiddels duidelijk. Check wel even of je visual voicemail het erna nog wel doet Als ik nog iets heb geprobeerd om tethering er op te krijgen doet erna vv het niet meer. Het lijkt wat met elkaar te maken te hebben. Nu moet ik en dus wachten op de jailbreak en wachten tot mn vv het weer doet.

je kan proberen je netwerkinstellingen te restoren dan werkt vv weer. Ik gebruik op 3.0 alle twee. ALLEEN NIET TEGELIJK!! Ik installeer thethering steeds als ik het nodig heb. dat is niet zo vaak. Daarna verwijder ik het profiel van t-mobile en herstel de netwerk instellingen. En dan heb ik weer vv + mms.
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 21:57
Help..Tethering aanzetten T-Mobile Teunke Odido (T-Mobile) 1 09-03-10 10:09
Tethering aanzetten in OS 3.1.x rover87 iPhone algemeen 307 19-01-10 09:26
Tethering T-mobile aanzetten? Jezpur Archief 1 19-11-09 21:07
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 jamy015 Archief 9 20-10-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.