//

3.0 Tethering aanzetten

3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) en heb je ook met je kabel tether geprobeerd? of alleen bluetooth? raar dat ie t bij jou wel deed en bij mij niet.......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 13-06-09, 23:37
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

en heb je ook met je kabel tether geprobeerd? of alleen bluetooth?
raar dat ie t bij jou wel deed en bij mij niet....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 13-06-09, 23:38
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Deze versie cq link die je plaats klopt ook niet en verdwijnd mms helemaal dus pas op mensen !!
  #263  
Oud 13-06-09, 23:42
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

ja dat bestand heb ik dus ook gebruikt.
Komt het niet omdat ik ook al een ipcc had geprobeerd? misschien is het daarom fout gegaan.

@methosNL. heb jij van te voren een ipcc geprobeerd? of had je gelijk dat config bestand? misschien ligt daar het probleem namelijk.

Heeft iemand overigens het originele ipcc bestand voor mij? die zou ik erg graag hebben
  #264  
Oud 13-06-09, 23:46
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sic139 Bekijk bericht
ja dat bestand heb ik dus ook gebruikt.
Komt het niet omdat ik ook al een ipcc had geprobeerd? misschien is het daarom fout gegaan.

@methosNL. heb jij van te voren een ipcc geprobeerd? of had je gelijk dat config bestand? misschien ligt daar het probleem namelijk.

Heeft iemand overigens het originele ipcc bestand voor mij? die zou ik erg graag hebben
dat is een goeie ben ik ook benieuwd naar maar betwijfel of dat het echt is
  #265  
Oud 14-06-09, 00:17
ivan ivan is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

hallo,

Ik heb het alles gedaan zoals het is aangegeven. MAAR het probleem is als ik internet tethering wil insschakelen, krijg ik het volgende te zien: om tethering voor deze account in te schakelen, neemt u contact op met T-mobile,
Kan iemand me helpen? wat doe ik verkeerd?

bedankt
  #266  
Oud 14-06-09, 00:20
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Eerst even aansluiten op je pc via USB....daarna kun je in algemeen --> netwerk vanzelf Tethering aanzetten
  #267  
Oud 14-06-09, 00:32
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk bericht
hallo,

Ik heb het alles gedaan zoals het is aangegeven. MAAR het probleem is als ik internet tethering wil insschakelen, krijg ik het volgende te zien: om tethering voor deze account in te schakelen, neemt u contact op met T-mobile,
Kan iemand me helpen? wat doe ik verkeerd?

bedankt
je schrijft zelf de oplossing al: even t-mobile bellen !! Zonder gekheid werkt mms en visual Voicemail nog bij je en welk bestand heb je gebruikt plaats even een link
  #268  
Oud 14-06-09, 02:22
ivan ivan is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

Sorry ik weet niet hoe mms en visual voice werkt. Ik heb het bestand tmobile.mobileconfig naar mezelf (iphone) gemaild en heb vervolgens deze geinstalleerd. Dat was het.
  #269  
Oud 14-06-09, 10:18
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk bericht
Sorry ik weet niet hoe mms en visual voice werkt. Ik heb het bestand tmobile.mobileconfig naar mezelf (iphone) gemaild en heb vervolgens deze geinstalleerd. Dat was het.

IVan kijk eens als je een bericht verstuurd of er een camera in je tekst invoerveld staat ? Druk er eens op en de rest wijst zich van zelf. Kijk nu eens bij telefoon dat groene knopje met een telefoon erop en druk daar eens op onderaan zie je nu tabbladen 4 als het goed is en ook 1 van voicemail druk daar eens op en beschrijf hier eens wat er dan gebeurt ?
  #270  
Oud 14-06-09, 11:45
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arw Bekijk bericht
IVan kijk eens als je een bericht verstuurd of er een camera in je tekst invoerveld staat ? Druk er eens op en de rest wijst zich van zelf. Kijk nu eens bij telefoon dat groene knopje met een telefoon erop en druk daar eens op onderaan zie je nu tabbladen 4 als het goed is en ook 1 van voicemail druk daar eens op en beschrijf hier eens wat er dan gebeurt ?
Hier alleen problemen met de MMS? hij wil niet versturen!
Er draadje staan ook zoveel bestanden welke voor t-mobile werkt 100% ?
  #271  
Oud 14-06-09, 11:47
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof Bekijk bericht
Hier alleen problemen met de MMS? hij wil niet versturen!
Er draadje staan ook zoveel bestanden welke voor t-mobile werkt 100% ?
Dat is dus het probleem er is blijkbaar nog geen 1 IPCC waarbij alle drie werken en dus heb je steeds problemen vandaar nieuw topic geopend op One More Thing :: Bekijk onderwerp - Het juiste ipcc bestand gezocht help iedereen !!!!!! maar zoals je ziet ook daar nog niet 1 werkende het is blijkbaar erg moelijk
  #272  
Oud 14-06-09, 11:48
paulus1984 paulus1984 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Werkt perfect! Het is alleen wel belangrijk dat je de beta-versie van de nieuwste itunes software eerst installeert. Overigens krijg ik het daarna niet voor elkaar om Bluetooth te koppelen...
  #273  
Oud 14-06-09, 11:50
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulus1984 Bekijk bericht
Werkt perfect! Het is alleen wel belangrijk dat je de beta-versie van de nieuwste itunes software eerst installeert. Overigens krijg ik het daarna niet voor elkaar om Bluetooth te koppelen...

Klopt omdat dat ook een corrupte versie is die je bluetooth drivers eruit gooit en daarom werkt ook die niet !!!!!

Mensen de juiste versie is er niet waarbij alles perfect werkt. Ik doel daarmee op tehering. mms en visual voicemal en daarbij verbinding kunnen maken via tethering zowel bluetooth als usb. Mocht er iemand zijn die het daarmee niet eens is (graag) plaats dan de juiste versie ipcc en geef aan wat er allemaal werkt na een zelf test !!! kortom ik geloof niet dat iemand alles zoals bovenstaand al aan de praat heeft

Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 11:27. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop.
  #274  
Oud 14-06-09, 11:53
paulus1984 paulus1984 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arw Bekijk bericht
Klopt omdat dat ook een corrupte versie is die je bluetooth drivers eruit gooit en daarom werkt ook die niet !!!!!
En heb je ook een idee waarmee dat wel weer te fixen is?
  #275  
Oud 14-06-09, 11:56
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulus1984 Bekijk bericht
En heb je ook een idee waarmee dat wel weer te fixen is?
enige manier is os 3.0 er opnieuw op te zetten hang je iphone eerst aan itunes laat hem syncen en druk dan alt restore (mac) shift restore (windows) daarna plaats je backup terug en je hebt alle gegegevns weer heb je pop 3 mail ingesteld dan zal hij al je berichten weer downloaden en zul je ze handmatig als gelezen moeten aanklikken. Succes Mensen er is nu al zoveel gewaarschuwd dat er geen juiste versie is en iedereen maar braaf blijven downloaden let goed op !!!!!!! de juiste versie moet nog geboren worden !!!!
  #276  
Oud 14-06-09, 12:03
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Tja, kom door dit draadje inderdaad ook tot de ontdekking dat mijn Visual Voicemail het niet meer doet. Heeft iemand inderdaad het originele bestand van T-Mobile dat ik naar mijn iPhone kan mailen? Vind Voicemail net iets belangrijker dan Tethering...
  #277  
Oud 14-06-09, 12:05
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serena Bekijk bericht
Tja, kom door dit draadje inderdaad ook tot de ontdekking dat mijn Visual Voicemail het niet meer doet. Heeft iemand inderdaad het originele bestand van T-Mobile dat ik naar mijn iPhone kan mailen? Vind Voicemail net iets belangrijker dan Tethering...
Alleen wat hier boven staat werkt origineel ipcc bestand terugplaatsen werkt niet !!!!!!!


Laatst gewijzigd door arw; 14-06-09 om 12:12. Reden: aanpasssing gedaan door king1987 tekst duidelijker gemaakt
  #278  
Oud 14-06-09, 12:54
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arw Bekijk bericht
Alleen wat hier boven staat werkt origineel ipcc bestand terugplaatsen werkt niet !!!!!!!

Dit dus ook niet... Tethering blijft in beeld, MMS en Visual Voicemail werkt nog steeds niet.
  #279  
Oud 14-06-09, 12:58
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

bij mij werkt VV wel.
  #280  
Oud 14-06-09, 13:21
lowfly lowfly is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 107
Standaard Alle aangeboden ippc's

In de volgende posts wordt een ipcc aangeboden voor T-mobile:

https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post268624

https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post270013

https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post294583 (VV doet het wel, MMS nog niet)

https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post294738 (hier staan de juiste mms instellingen in om bovenstaande link helemaal werkend te krijgen)

https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post294835 (erg hoopgevend alleen heeft poster een probleem met sms)

https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post295067


Hoe kan je een IPCC bestand editten?
En waar vind ik het originele bestand vinden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 21:57
Help..Tethering aanzetten T-Mobile Teunke Odido (T-Mobile) 1 09-03-10 10:09
Tethering aanzetten in OS 3.1.x rover87 iPhone algemeen 307 19-01-10 09:26
Tethering T-mobile aanzetten? Jezpur Archief 1 19-11-09 21:07
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 jamy015 Archief 9 20-10-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.