//

Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile

Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een originele iPhone met abonnement van T-Mobile. Als er straks een nieuwe iPhone komt wil ik deze natuurlijk ook hebben. Weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-09, 13:13
matsoft matsoft is offline
• iOS 2.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile

Hallo allemaal,

Ik heb een originele iPhone met abonnement van T-Mobile.
Als er straks een nieuwe iPhone komt wil ik deze natuurlijk ook hebben.

Weet iemand of je bij T-Mobile een nieuwe iPhone (als die komt natuurlijk) kan kopen en dan je huidige T-Mobile simcard (dus met i150) kan gebruiken? Of moet je dan wachten totdat je abonnement is afgelopen en dan pas weer een nieuwe iPhone kopen?

Alvast bedankt voor de reacties!!

Groeten,
MatSoft
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-09, 13:55
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Je zal sowieso je abo met je 3G moeten uitzitten, tenzij je je abo afkoopt (zeer groot bedrag).

Maar misschien komen ze bij T-M wel met een actie zodat je kan bijtekenen voor de nieuwe iPhone. Als je dan nog een jaar moet en 2 jaar bijtekent, dan heb je nog ff te gaan. Maar goed, je hebt dan een 3G en een nieuwe, dus die 3 jaar moet dan best lukken wat uitzingen met toestellen betreft.
  #3  
Oud 21-03-09, 14:38
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Dat weten ze bij T-Mobile zelf nog niet eens,aangezien er niks bekend is over een nieuwe iPhone.....
  #4  
Oud 17-04-09, 21:48
Dennis_Ajax Dennis_Ajax is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik vraag het wel ff in de topic. Volgende week ga ik een Iphone kopen. Zijn er verschillen in prijs tussen de webshop en de winkel? In de winkel krijg je hem toch gelijk mee? Is daar de prijs voor een 16 gig Iphone ook gewoon 160 + 30 activatiekosten?
  #5  
Oud 17-04-09, 22:58
a.lo a.lo is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

vraagje...hoe haal je app gedwnl onder cydia weer van je homepage af...of hoe uninstal je die weer
  #6  
Oud 18-04-09, 02:05
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.lo Bekijk bericht
vraagje...hoe haal je app gedwnl onder cydia weer van je homepage af...of hoe uninstal je die weer
In Cydia zelf kan je die uninstallen. Maar is dit niet een beetje een verkeerd topic hier voor? En voortaan alstublieft de zoekfunctie gebruiken
  #7  
Oud 21-04-09, 21:44
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

lijkt me dat je wel een losse nieuwe iphone kan kopen straks en dat je daar je sim van t-mobile gewoon in kan gebruiken.
__________________
blog.KidLazy.nl
  #8  
Oud 03-05-09, 20:27
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik heb de iphone markt eens in de gaten gehouden.
Zelfs Gsmarena.com , een zeer betrouwbare bron, heeft nog geen kick gegeven over een nieuwe iphone. Wat ik wel merk, is dat mensen de nieuwe software relateren aan een nieuw toestel.
Aangezien de iphone het nog steeds goed doet in de markt, betwijfel ik dat er echt een nieuw apparaatje komt.
Greetz

Laatst gewijzigd door insanity83; 03-05-09 om 20:30.
  #9  
Oud 04-05-09, 03:08
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Ja maar de mensen in amerika die hebben in juli 2 jaar geleden een 2g aangeschaft, hun abbo loopt in juli dus af en als Apple slim is willen ze klanten behouden/ tegemoet komen met een nieuw toestel!
Of heb ik het dan niet helemaal begrepen??
  #10  
Oud 04-05-09, 07:10
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
Ja maar de mensen in amerika die hebben in juli 2 jaar geleden een 2g aangeschaft, hun abbo loopt in juli dus af en als Apple slim is willen ze klanten behouden/ tegemoet komen met een nieuw toestel!
Of heb ik het dan niet helemaal begrepen??
Je zou bijna denken dat het zo werkt inderdaad. Echter is de realiteit anders.
Tevens weten wij totaal niet hoe de telecommarkt in Amerika werkt. Dus wat je nu aangeeft is slechts een aanname.
Ook het toestelaanbod is compleet anders in Amerika. Daar heb je bijvoorbeeld ook de Sidekick III, wat ook een heel mooi apparaat is
Ik denk dat wij het allemaal moet zien in juni/juli zodra de nieuwe software uitkomt.

Greetz

Laatst gewijzigd door insanity83; 04-05-09 om 07:13.
  #11  
Oud 04-05-09, 10:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Nog afgezien daarvan: voor die klanten die straks 2 jaar een 2G hebben en dan een ander toestel willen ís de 3G toch 'een nieuw model'?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #12  
Oud 04-05-09, 12:52
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Nog afgezien daarvan: voor die klanten die straks 2 jaar een 2G hebben en dan een ander toestel willen ís de 3G toch 'een nieuw model'?
Is een goeie
  #13  
Oud 04-05-09, 22:36
RamonPouw RamonPouw is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar RamonPouw
Standaard

Nu heb ik net jaar bijna mijn iPhone 3G...

Alleen het bereik van T-mobile is nog steeds om te janken.. net zoals het 3G ontvangst in sommige gebieden hier.. Op school heb ik ook geen bereik..

Ik heb de iPhone op de naam van mijn neef staan.. Ik kan hem natuurlijk laten ontbinden en nu een eigen iPhone abbonement afsluiten.. ( Ik ben nu net 18 geworden ).


Als je geen goed bereik hebt .. dan mag je je contract ontbinden was het verhaal toch?

Iig, bedankt
  #14  
Oud 04-05-09, 23:33
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Je kan een contract nooit zomaar ontbinden.
Alle netwerkproviders hebben het recht om eerst een kans te krijgen om jou individuele dillemma te onderzoeken.
Een aantal tips die ik je mee wil geven:

- zorg eerst dat je de zogehete kruistest gedaan hebt. Dit wil zeggen dat je je simkaart in een totaal ander toestel plaatst en tijdelijk je ervaringen dan vast legt. Het is verstandig om dan een zo modern mogelijk ander toestel te genruiken.
* als het resultaat verbeterd weet je in ieder geval dat het aan je toestel ligt.

- mocht het resultaat niet verbeteren is de volgende stap een nieuwe simkaart aan te schaffen. Dit kan zowel telefonisch of via te shops.

- Mocht ook dit niet baten heb je de laatste optie: een netwerkonderzoek op laten starten.
Tmobile zal dan het technische gedeelte raadplegen om te kijken of het misschien gaat om een bepaalde instelling die niet juist zou kunnen zijn.
In de regel krijg met een 7 kalenderdagen een reactie hierop. Het is dus belangrijk dat te bereiken bent op een alternatieve telefoonnummer!

Als alles gechecked is zal Tmobile altijd in de voordeel van de klant een oplossing aanbieden.

Succes!
  #15  
Oud 06-05-09, 13:31
Dennis_Ajax Dennis_Ajax is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Je kan je contract toch gratis laten ontbinden als je een slecht 3G netwerk hebt? Als je dat nou doet als de nieuwe Iphone er is, en dan een nieuw abo afsluiten (ergens anders) voor de nieuwe Iphone. Of zijn ze daar niet zo dom.
  #16  
Oud 06-05-09, 16:32
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ten eerste heeft Dennis de post van Insanity volgens mij in z'n geheel overgeslagen.

Ten tweede heeft tmobile in nederland nog steeds de eerst komende 4 1/4 jaar
een exclusief contract met apple, dus de "nieuwe iphone" wordt dan ook weer alleen bij tmobile verkocht.

Heb je hier geen trek in, wordt het weer een los toestel uit italie/belgie en dan ergens anders ff een simkaartje vandaan toveren.
  #17  
Oud 06-05-09, 22:52
Dennis_Ajax Dennis_Ajax is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Ten eerste heeft Dennis de post van Insanity volgens mij in z'n geheel overgeslagen.

Ten tweede heeft tmobile in nederland nog steeds de eerst komende 4 1/4 jaar
een exclusief contract met apple, dus de "nieuwe iphone" wordt dan ook weer alleen bij tmobile verkocht.

Heb je hier geen trek in, wordt het weer een los toestel uit italie/belgie en dan ergens anders ff een simkaartje vandaan toveren.
Op dit forum zijn er veel mensen die het contract gewoon konden laten ontbinden zonder problemen. Incl aankoopprijs terug en de aansluitkosten.
  #18  
Oud 07-05-09, 00:09
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Dat zou best kunnen. Het feit blijft dat dit slechts een reactie is van wat jij leest.
Weet jij uberhaubt wel wat er bij die mensen heeft afgespeeld?
Hebben die mensen wel de volledige waarheid gezegt.
Ik ben bij 3 verschillende netwerken actief/ actief geweest.
Er is er geen 1 die zomaar het contract ontbind.
Lijkt mij een goed idee dat je je info eerst controleerd voordat je iets gaat posten.
Het komt nu over alsof jij een ICT-er verteld hoe een computer werkt.

Greetz

Laatst gewijzigd door insanity83; 07-05-09 om 06:51.
  #19  
Oud 07-05-09, 12:23
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_Ajax Bekijk bericht
Op dit forum zijn er veel mensen die het contract gewoon konden laten ontbinden zonder problemen. Incl aankoopprijs terug en de aansluitkosten.

Klopt ja, nadat ze de procedure uit de post van 4 mei 2009, 22:33 hebben doorlopen....
Lees de ergernis van sommige mensen die het voor elkaar hebben gekregen om te ontbinden maar eens na,
zijn zat topics over inmiddels.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Genaaid door T-Mobile, wil een nieuwe kopen Bauwens Koopinformatie Nederland 5 09-09-10 23:13
iPhone 4 kopen bij T-Mobile? thomassen39 Koopinformatie Nederland 16 31-07-10 19:38
Iphone kopen bij T-mobile shop of belcompany? moosterhof Koopinformatie Nederland 4 21-02-10 16:50
Iphone kopen-> Unlocked of bij t-mobile? sandertjah12 Koopinformatie Nederland 16 27-07-08 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.