//

Tijdelijke sim kaart te gebruiken?

Tijdelijke sim kaart te gebruiken? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist bij Belcompany een iphone 3G 16GB besteld (dus er zal wel de nieuwste fw opzitten welke niet te unlocken is), maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-09, 19:08
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard Tijdelijke sim kaart te gebruiken?

Ik heb zojuist bij Belcompany een iphone 3G 16GB besteld (dus er zal wel de nieuwste fw opzitten welke niet te unlocken is), maar ik heb nog een abo bij Vodafone. Aangezien ik met behoud van nummer heb gekozen ben ik bang dat ik nu voor een lange tijd (3 of 4 maanden) met een enorm dure ipod touch zit...

Of kan ik er wel mee bellen met de tijdelijke sim die ik erbij krijg? (ik heb een T-Mobile relax 300 abo)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-09, 19:27
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Als je een iPhone koopt bij T-Mobile kan je elke simkaart van T-Mobile erin stoppen.
  #3  
Oud 24-03-09, 20:33
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Hmm waarschijnlijk kan ik wel bellen, maar heb ik gewoon een dubbel abonnement ofzo. Ik denk niet dat ik zo geduldig kan zijn om niet meteen mijn iphone te gebruiken...
  #4  
Oud 24-03-09, 21:07
MaDgfx MaDgfx is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Gouda
Berichten: 8
Standaard activeren iphone/geen service

Heb een soortgelijk probleem. Als het goed is heb je geen dubbele abbo kosten, je betaalt tot je nr is overgenomen alleen voor wat je verbruikt(minuten/data).

Laatst gewijzigd door MaDgfx; 25-03-09 om 01:09.
  #5  
Oud 25-03-09, 09:37
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Ok, bedankt!

Blegh.. krijg net een mailtje dat ze de iphone 3G 16gb niet op voorraad hebben bij Belcompany. Ben benieuwd hoeveel weken dit gaat duren... jaja, ik ben ongeduldig.
  #6  
Oud 28-03-09, 20:57
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Je kan maar voor 14 euro verbellen met je tijdelijke kaartje. En zover ik weet is het nog heel duur ook. Het is puur bedoeld als overgangssim.
Je moet hem er op de dag van de migratie instoppen en dan ergens op die dag ga je over.
Zelfde probleem heeft kennis van me. Je kan hem laten unlocken bij T-mobile. Kost je dan nu 120 euro. Hoop geld, maarja heb je wel al een bruikbare iphone.
Een verkoper bij zo'n Apple store (zal filiaal maar niet noemen) zweerde overigens dat zijn collega zijn 2.2.1 met nieuwste baseband wel unlockt heeft gekregen via de niet-legale manier. Hoe, daar kon hij zich ook niet over uitlaten. Maar zou dus moeten kunnen.
  #7  
Oud 29-03-09, 09:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie Bekijk bericht
(...)
Een verkoper bij zo'n Apple store (zal filiaal maar niet noemen) zweerde overigens dat zijn collega zijn 2.2.1 met nieuwste baseband wel unlockt heeft gekregen via de niet-legale manier. Hoe, daar kon hij zich ook niet over uitlaten. Maar zou dus moeten kunnen.
Zal via een unlocksim zijn dan. Een softwarematige is er echt nog niet -helaas.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
iPhone 3GS: tijdelijke unlock na installatie met toekomstige sim rubie104 Unlock 2 06-03-10 19:37
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46
Iphone binnen tijdelijke sim? maik800 Odido (T-Mobile) 3 20-08-08 08:38
Kan je de iphone zonder sim kaart gebruiken? Funnyplay iPhone algemeen 0 09-06-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.