//

dekkingsprobleem regio Barendrecht

dekkingsprobleem regio Barendrecht discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds vorige week vrijdag is het bereik met mijn en die van mijn collega belabbert tot niet. We hebben al meer dan een half ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-09, 19:36
Cesco Cesco is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Cesco Stuur een bericht via MSN naar Cesco Stuur een bericht via Yahoo naar Cesco
Standaard dekkingsprobleem regio Barendrecht

Hoi, sinds vorige week vrijdag is het bereik met mijn en die van mijn collega belabbert tot niet. We hebben al meer dan een half jaar een iphone (zakelijk) en werken ermee. Op kantoor (postcode 2991LA) hebben we nooit problemen gehad met het bereik. T-Mobile gebeld, als advies werd gegeven de ROM update te downgraden. Want daar zat een fout in. Raar, want thuis hebben we onafhankelijk van elkaar gewoon bereik. Ik woon in Rdam en mijn collega in Den Haag. Er was geen storing met het netwerk.
Vrijdag naar huis gegaan en een downgrade gedaan van 2.2.1 naar 2.2. Ok misschien licht het aan de ROM, zoals versie 1.
Vandaag weer op kantoor en totaal niet bereikbaar, mij collega ook niet. Iphone geeft vol bereik aan of zegt dat ie aan het zoeken is. We gebruiken de toestellen zakelijk, dus daar worden we vaak op gebeld.
Vandaag TMO gebeld. Ik kreeg als antwoord dat er een netwerk storing is, daar zijn ze mee bezig. Maar het ligt niet aan het netwerk meneer, het ligt aan uw iphone. Advies> downgraden. Belachelijk. Mijn vraag aan de klantenservice zakelijk was: per wanneer zijn jullie bezig met het netwerk. Antwoord: per vorige week vrijdag.
Ik heb aangegeven dat ik inkomsten mis loop en compensatie wens. 2 medewerkers zijn niet bereikbaar op hun mobiel. Antwoord was: helaas we doen er niets aan meneer. U kunt uw iphone ter reparatie inleveren bij de TMO winkel.
Ik vind het jammer dat ik niet goed geholpen wordt, want er is een storing op het netwerk en duidelijk aangegeven dat wij alleen last hebben als we op kantoor zijn.
Heeft hier iemand er ervaring mee?
En wie wonen ook in de regio 2991(LA) met dezelfde iphone problemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 12:58
diamondstar diamondstar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik ken het probleem, woon zelf in de hoeksche waard.

3G is totaal onbereikbaar hier, ontvangst is redelijk..

9 van de 10 keer moet ik gewoon bij het raam gaan staan, of zelf buiten!! om te bellen, of gebeld te worden.

heb de iPhone nu een kleine week, en heb T-mobile nu 2 keer gebeld hierover, ik kreeg advies langs de T-shop te gaan om de sim te switchen, danwel de iPhone ter reparatie/vervanging aan te bieden.

Ik ben nog niet buiten de hoeksche waard geweest met de iPhone, dat ga ik zodadelijk eerst eens uitproberen, regio rotterdam.

Laat maar weten als je (kleine) verbeteringen hebt kunnen ervaren, daar ben ik wel benieuwd naar.

Gegroet,
  #3  
Oud 19-06-09, 16:10
Rsport20 Rsport20 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Zakelijk en T-mobile is vragen om problemen als je altijd bereikbaar moet zijn
  #4  
Oud 19-06-09, 17:54
diamondstar diamondstar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rsport20 Bekijk bericht
Zakelijk en T-mobile is vragen om problemen als je altijd bereikbaar moet zijn
Beetje rare opmerking als ik het zeggen mag,

Iedere provider heeft zo zijn mankementen, hoewel ik hele goede ervaringen heb met kpn in mijn regio, zo kan het ook zijn dat bijvoorbeeld in utrecht T-mobile beter is dan kpn.

Vele dingen zijn nog in ontwikkeling, er moet hier gewoon een extra 3G zendmast komen.
  #5  
Oud 19-06-09, 21:02
Rsport20 Rsport20 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Moh, niet echt raar want de testen liegen er niet om.
Ik woon in de randstad en heb gelukkig thuis signaal. (op mijn werk helemaal niet)
Ik ben van Vodafone naar Tmobile gegaan, alleen, maar dan ook alleen vanwege de Iphone.
  #6  
Oud 25-06-09, 00:06
whazzzup whazzzup is offline
• iOS 6.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

vrouw-lief werkt op Carnisse-Veste, tja.....toch wel 0.0% 3G bereik daar.
Barendrect zou volledige 3G dekking moeten hebben volgens T-Mobile
  #7  
Oud 25-06-09, 00:43
Robert Robert is offline
• iOS 10.1
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 45
Standaard

Ik woon in rotterdam, perfecte ontvangst daar ook 3g, werk in oud-beijerland, ook goede ontvangst en ook gewoon 3g. Overigens wel met kpn, met t-mobile geen 3g op mn werk, wel normale ontvangst, in rotterdam wel 3g. T-mobile sucks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht ipad1 regio Zwolle haroldv Archief 1 27-03-11 16:30
Verkeersinfo is nog niet beschikbaar in jouw regio?? sjaakanaal Archief 8 07-03-11 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.