//

T Mobile opgezegd!

T Mobile opgezegd! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, ik heb geen iPhone en ook nog niet 1 gehad. Toch heb ik mijn T Mobile abonnement opgezegd, terwijl ik officieel per 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-09, 21:57
BoonHeng
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard T Mobile opgezegd!

Beste allemaal,

ik heb geen iPhone en ook nog niet 1 gehad.

Toch heb ik mijn T Mobile abonnement opgezegd, terwijl ik officieel per 5 april had kunnen verlengen en dus een iPhone had kunnen nemen.

Maar als ik zo her en der op het internet lees, komt er een nieuwe iPhone aan, ergens in juni? 1 met betere camera, meer geheugen, kan iemand dat bevestigen? In ieder geval met een nieuw OS.

Ze probeerden me van alles voor te schotelen om mij maar te behouden als klant.

Maar ik wacht liever een paar maanden op een nieuwe generatie, dan dat ik een 'oude' neem en er 2 jaar aan vast zit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-09, 22:03
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Apple houdt alles stil... niemand kon officieel iets bevestigen.
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #3  
Oud 07-04-09, 17:47
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Je had het beste niet kunnen opzeggen en gewoon je oude abbonement 2 maanden door laten gaan. Zodat als de nieuwe Iphone ergens in juni/juli komt je, je abbo kan verlengen en van een eventuele korting gebruik kan maken (als bestaande klant). Nu als er een nieuwe Iphone komt en je via T-Mobile een nieuwe abbonement aangaat moet je ook weer aansluitkosten enz. betalen en krijg je waarschijnlijk geen korting op de toestel. Toch niet zo goed nagedacht?
  #4  
Oud 07-04-09, 23:23
BartB BartB is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 43
Standaard

Agreed. Opzeggen is niet zo slim geweest. Er is niets op tegen om, zonder officiële verlenging van een abonnement, het abonnement gewoon door te laten lopen. Je kunt dan op elk door jou gewenst moment je abonnement "officieel" verlengen en meteen een nieuw toestel uitzoeken. Toen ik verlengde en een iPhone meenam, betaalde ik 1 euro voor het toestel. Op dat moment moesten nieuwe T-Mobileklanten óók 1 euro voor de iPhone betalen + een paar tientjes aansluitkosten. Die hield ik dan maar weer in de zak
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
Kan Web 'n' Walk direct weer opgezegd worden? allewijn Odido (T-Mobile) 3 30-08-09 00:16
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.