//

Extra smsjes

Extra smsjes discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb nu ongeveer 5 maanden een i-150 abbo en vind 30 euro per maand best wel veel. nu heb ik de laatste tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-04-09, 18:21
WiegVlieg WiegVlieg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Unhappy Extra smsjes

Hallo,

ik heb nu ongeveer 5 maanden een i-150 abbo
en vind 30 euro per maand best wel veel.
nu heb ik de laatste tijd nogal veel bel-minuten over. een geen sms'jes meer.
dus nu is mijn vraag is het mogelijk om er voor 5 euro extra mogelijk er extra smsjes bij te kopen ofzo?
of belminuten in te ruilen...
deze maand zit ik namelijk op 50 euro's!
dan kan ik misschien beter een i-300 nemen ... (had ik beter meteen kunnen doen dan ... (dan was de iphone maar 1 euro )

maar liever gewoon meer sms'jes !

alvast bedankt voor jullie hulp.

ps ik zou deze vraag op het officiële t-mobiel forum stellen maar die ligt plat!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-09, 19:32
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

je heb dat onbeperkt sms bundel van t-mobile maar helaas geldt die actie niet voor de iphone ...

Thats all I know ...
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
  #3  
Oud 14-04-09, 19:48
WiegVlieg WiegVlieg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
je heb dat onbeperkt sms bundel van t-mobile maar helaas geldt die actie niet voor de iphone ...

Thats all I know ...
dat wist ik ook al haha

Update: heb tmobile ff gebeld... Kon geen extra smsjes er bij doen...

Ander opties zijn...
Abbo afkopen
Abbo ontbinden wegns geen 3g ontvangst
Abbo upgraden i-300
Abbo upgraden naar relax?

Iemand suggesties?
  #4  
Oud 14-04-09, 19:57
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

ik begin komende maand ook mijn i-150 abonnement. En ben zelf ook bang, wat dus ook gaat gebeuren, dat ik makkelijk over me 150 smsjes ga.
Nu heb ik begrepen dat je bij een upgrade naar relax 300, incl SMS Maximaal en Web'n'Walk, de volle prijs moet betalen, wat rond de 45 euro, of zelfs meer komt. Dit vind ik echt mega duur.
Ik zit dus ook echt met dit probleem.
Heb je er toevallig na gevraagd hoe duur het zou zijn na een upgrade naar relax?
Misschien dat ze jou anders hebben geïnformeerd.
  #5  
Oud 14-04-09, 23:54
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Is het geen optie voor je om Bite SMS (via Cydia) te installeren en daar credits voor te kopen? Kost een sms ongeveer 6 cent en werkt perfect.
  #6  
Oud 14-04-09, 23:54
WiegVlieg WiegVlieg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

Jah ik zal morgen even weer bellen.

Het lijkt me trouwens wel een goed idee om tmobile te blijven bellen.. Misschien zwichten ze dan...( denk het niet) anders mogenlijk een actie website oprichten ofzo

Nadelen aan een relax abbo - geen visual voicemail(niet dat dat zo spectaculair is)

Tip voor jou.. Omdat je hem nog nie gekocht hebt...
Hem via gsm web kopen ofzo ... Ik geloof dat je dan een simlock vrije hebt kan je bijvoorbeeld met korting een iphone nemen met een KPN abbo nemen.. (betere 3G) bijna even duur..

Iemand anders nog tips of ervaringen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie Bekijk bericht
Is het geen optie voor je om Bite SMS (via Cydia) te installeren en daar credits voor te kopen? Kost een sms ongeveer 6 cent en werkt perfect.
Ben van plan om niet afhankelijk te blijven van een jailbreak... Maar deze optie had ik idd nog niet bedacht zal het eens bekijken!

Laatst gewijzigd door King1987; 15-04-09 om 00:00. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #7  
Oud 15-04-09, 00:02
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Ik heb zelf een i-300 abonnement maar een 150 had best volstaan i.c.m. Bite.
Plus het voordeel, ik was van het weekend in Barcelona en das dan stukken goedkoper smssen via 3G.
SMS verzenden is daar 0,30 cent en internet is 1,68 per mb. Dus op vakantie ook handig.
  #8  
Oud 16-04-09, 20:22
Magger Magger is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik wil ook een iphone nemen en ik zit met hetzelfde probleem (lees; weet dat ik met hetzelfde probleem ga zitten, i-150 heeft genoeg belminuten maar te weinig smsjes, i-300 heeft genoeg smsjes maar veel te veel belminuten).
Het liefst zou ik iets doen als; Relax100 (12,50 p/m), web n walk plus (14,95 p/m), sms voordeelbundel (de site zegt "sms’en vanaf € 0,01 per bericht", ik neem aan dat dit ook een vast maandbedrag met zich mee brengt). Afhankelijk van wat de prijs van sms voordeelbundel is zal dit ook op 30 of meer euro uitkomen, meer dus dan de i-150 abo.
Is het mogelijk om tmobile te vragen een apart 2jarig contract op te stellen met bovenstaande voorwaarden? Het komt voor hun min of meer op hetzelfde neer (behalve dan dat ik meer kan smsen en minder kan bellen); ik betaal zelfs meer dan.
Het probleem is dat je op de tmobile site een iphone kan krijgen met een relax abo van MINIMAAL relax250 en je betaald dan alsnog 100 euro extra voor de iphone in vergelijking met een i-150 abo.
  #9  
Oud 17-04-09, 15:26
WiegVlieg WiegVlieg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

@magger bel dan ff! Dan weetje het.. En laat je niet zomaar afschepen.. (zeg bijvoorbeeld een Kennis heeft dit ook)

Ik heb nu biteSMS maarja ik denk tijdenlijk... Met 3.0 comming...

Dus misschien kan ik nog wat geld terug krijgen vanwege mijn slechte 3g ontvangst.. En bij tmobile een klacht neerleggen over het feit dat je geen smsjes er bij kunt kopen! En kassa! Mailen ofZo... Aangezien meer mensen met dit probleem zitten.

Eigenlijk zeer slecht van tmobile om niet naar de klant te luisteren in dat opzicht dan..

Laatst gewijzigd door WiegVlieg; 17-04-09 om 15:28.
  #10  
Oud 22-04-09, 16:44
nickvl14 nickvl14 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Nou ik heb gewoon via de phonehouse.nl

en kheb relax 250, sms maximaal, en web'n walk plus.. voor 45.40 in de maand
+ ik heb er nog verzekering bij..

Totaal betaal ik 59.15 per maand

Groeten!
  #11  
Oud 22-04-09, 21:33
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Das dan ook nog wel hoop geld nickvl14.
En eigenlijk is zo'n i300 abo toch ook nog niet zo duur? Zeker gezien het onbeperkte internetabo niet.
  #12  
Oud 22-04-09, 21:36
nickvl14 nickvl14 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Klopt.. maar dn heb je maar 300 smsjes ik betaal nu 40cent meer en heb 50 bel minuten minder maar wel 1000 smsjes plus kheb ook gewoon onbeperkt internet..

nja lichteraan wat je meer nodig hebt ik sms veel dus vandaar dit abbonement.

kheb hem trouwens net binnen gekregen.. wel tof ding!
  #13  
Oud 03-05-09, 20:12
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Een klacht indienen bij tmobile omtrent het feit dat de belminuten soms te veel is tenopzichte van de smsjes die je met de iphone abo's hebt, heeft totaal geen nut.
Tmobile zal uiteindelijk blijven volhouden dat je je iphone abo kan omzetten naar een hogere iphone bundel, of omzetten naar een relax pakket met sms maximaal.
Ik heb zelf ook mijn i-500 omgezet naar een relax 750 , sms maximaal en w'n'w plus.
Het scheelt mij gelukkig nu €200 per maand. Met mijn iphone abo was ik Te duur uit.

Greetz
  #14  
Oud 03-05-09, 21:32
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

jailbreaken die hap en bitesms erop zetten en je probleem is opgelost. Goedkoop smsen (landscape) en geen gezeur meer met Tmob. Give it a try man!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #15  
Oud 03-05-09, 22:34
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Krijgen jullie van T-mobile vrienden bij je abo geleverd ofzo? Ik kom amper door m'n i-300 heen, neem zowat de halve maand mee naar de volgende maand.
Je moet meer vrienden met een iphone nemen, kan je tenminste direct messages via twitter sturen en mailen.
  #16  
Oud 03-05-09, 23:39
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie Bekijk bericht
Krijgen jullie van T-mobile vrienden bij je abo geleverd ofzo? Ik kom amper door m'n i-300 heen, neem zowat de halve maand mee naar de volgende maand.
Je moet meer vrienden met een iphone nemen, kan je tenminste direct messages via twitter sturen en mailen.
Hahaha nee joh. Voorheen betaalde mijn werkgever mijn abonnement en belde ik tegen belachelijk lage tarieven.
Nu een nieuwe werkgever en een nieuw abonnement, maar mijn vrienden en belgedrag is niet veranderd

Greetz

Laatst gewijzigd door insanity83; 07-05-09 om 07:22.
  #17  
Oud 05-05-09, 15:15
WiegVlieg WiegVlieg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

tjaa... Bitesms is cker een hele mooi app. Ik gebruik het nu constant. Ook leuk zijn de smilys

ik hou dit eerst maar ff hopelijk komen ze nog met extra opties later!
en hopelijk kan ik 3.0 ook jailbreaken !!

groetjes Wieger
  #18  
Oud 07-05-09, 12:40
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
jailbreaken die hap en bitesms erop zetten en je probleem is opgelost. Goedkoop smsen (landscape) en geen gezeur meer met Tmob. Give it a try man!!
Probleem wat ik vind met BiteSMS is dat het wel heel goedkoop is, maar daar wordt je I-150 abbo niet minder laag door.. Je blijft gewoon die 29,95 betalen per maand en daar komt dan die BiteSMS kosten nog eens bij. Opzich niet erg als je dat niet erg vind. maar ik vind die 30 euro al meer dan genoeg

Laatst gewijzigd door Richard_AFC; 07-05-09 om 12:43.
  #19  
Oud 07-05-09, 13:41
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard_AFC Bekijk bericht
Probleem wat ik vind met BiteSMS is dat het wel heel goedkoop is, maar daar wordt je I-150 abbo niet minder laag door.. Je blijft gewoon die 29,95 betalen per maand en daar komt dan die BiteSMS kosten nog eens bij. Opzich niet erg als je dat niet erg vind. maar ik vind die 30 euro al meer dan genoeg
Tja... haardhout om met rooksignalen te communiceren kost ook geld
  #20  
Oud 07-05-09, 14:17
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

Het probleem is ook dat je dit nog ns met een creditcard moet betalen ook. Of via Paypal, waardoor je eerst geld hierop moet storten ed, wat ook weer lang duurt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smsjes QueenM iPhone algemeen 2 26-12-11 11:16
Smsjes opslaan Nielzz iPhone algemeen 1 27-10-10 12:15
max 50 smsjes sgroen86 iPhone algemeen 1 29-08-09 17:03
Emoticons in smsjes? firestarter Jailbreak apps en thema's 6 15-03-08 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.