//

T-mobile icm Iphone =Huilen.....!!

T-mobile icm Iphone =Huilen.....!! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ontvangstprobleem met mijn 1G-iphone is inmiddels opgelost. Het antennestekkertje bleek los te zitten.... (wtf??) Ik heb dit ook bericht in een andere thread. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-11-08, 11:20
kaspar kaspar is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 18
Standaard

Mijn ontvangstprobleem met mijn 1G-iphone is inmiddels opgelost. Het antennestekkertje bleek los te zitten....(wtf??) Ik heb dit ook bericht in een andere thread. Ik hoop voor jullie dat de 3g wat makkelijker is open te peuteren, bij mijn 1g duurde het ongeveer 1,5 uur..
__________________
Iphone(16Gb)USA, uit week19 '08
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-11-08, 11:31
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaspar Bekijk bericht
Mijn ontvangstprobleem met mijn 1G-iphone is inmiddels opgelost. Het antennestekkertje bleek los te zitten....(wtf??) Ik heb dit ook bericht in een andere thread. Ik hoop voor jullie dat de 3g wat makkelijker is open te peuteren, bij mijn 1g duurde het ongeveer 1,5 uur..
Dat gebeurt helaas vaker, vooral omdat bedrijven na reparatie de kabeltjes niet meer vastzetten; en vervolgens dus na een tijdje losschieten. Zelfde voor mensen die ineens geen Wi-Fi-bereik meer hebben.

Wat betreft de ontvangst met T-Mobile, ik heb met een iPhone eens verschillende netwerken geprobeerd. KPN en T-Mobile hadden hier beste bereik (randstad, rondom Utrecht getest), Vodafone gaf het slechtste bereik. Maar bereik voor bepaalde telecom provider hangt van nogal wat factoren af, o.a. de bezettingsgraad en daarmee capaciteit op een bepaalde antenne en kan daarmee per gebied enorm verschillen. Dit zag je vooral vroeger bij grote storingen bij de NS nog wel eens, of bij grote evenementen. Sommige gebruikers van bijvoorbeeld Telfort konden met moeite verbinding krijgen terwijl bijvoorbeeld gebruikers van KPN geen problemen hadden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile alexandera Koopinformatie Nederland 0 04-11-10 22:33
Uitgaande mailserver icm t-mobile tleeuwen Odido (T-Mobile) 1 14-07-10 15:00
Problemen met Familiepakket bij T-mobile icm Iphone?! joyciie Odido (T-Mobile) 2 03-02-10 17:19
jailbreak icm t mobile plukkie69 Odido (T-Mobile) 0 21-09-09 23:11
Iphone 3G icm T Mobile abonnement (beginnende Apple gebruiker) Yash100 Odido (T-Mobile) 5 22-07-08 08:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.