iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile icm Iphone =Huilen.....!! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/335-t-mobile-icm-iphone-huilen.html)

IBoner 28-09-07 12:20

T-mobile icm Iphone =Huilen.....!!
 
Wie heeft er t-mobile icm met de Iphone?

Ik heb dus nog nooit zo'n slecht bereik gehad met een telefoon.!

Hebben andere dit ook? Is er een oplossing?

Met andere providers doet ie het utstekend! Dus is echt de combi.

Ik hoop dat iemand iets wet, vind het nl een super ding, maar als ik niet bereikbaar ben moet ie tog echt de deur uit!!

Jeroen 01-10-07 20:50

geen probleem hier in.. Haarlem & Amsterdam

iCulture 01-10-07 21:08

Volle sterkste (Amsterdam (G)Oud-West)

Pixxa 01-10-07 21:23

tmobile - rotterdam -> perfect. (beter dan mn samsung tel)

menno 01-10-07 21:35

Ik heb de iPhone icm T-Mobile. Geen probleem! Vol bereik in zowel Haarlem, Aalsmeer, Amsterdam, Zeist en nogmeer waar ik onlangs allemaal ben geweest...

Eduard 01-10-07 22:07

Hier ook alles ok met T-Mobile.

Misschien is je sim-kaart niet meer goed, probeer een nieuwe aan te vragen en kijken of die wel goed werkt.

Dien 02-10-07 00:50

Hier ook t-mobile tussen Purmerend en Leiden vol bereik..

klaasvs31 27-03-08 22:36

Mijn bereik is ook niet geweldig icm T-Mobile, zelfs soms slecht of geen verbinding... (Amsterdam Oud-Zuid)

Fresh 28-03-08 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 3589)
Hier ook t-mobile tussen Purmerend en Leiden vol bereik..

Ik denk dat dat in je nieuwe huis vies tegen zal vallen, Dien.
Ik had daar in ieder geval niet of nauwelijks bereik met T-Mobile.

rocksnor 28-03-08 00:52

Ik heb met t-mobile beter bereik met de iPhone dan met m'n SE.

ferryl65 29-03-08 14:44

Ook hier helemaal geen problemen hier in Helmond, voorheen een Motorola V3i D&C gehad en die had minder bereik dan mijn Iphone

ironmanixs 29-03-08 14:57

Check je dBm eens in de fieldtest...

kaspar 24-05-08 15:09

Ik heb met mn stokoude nokia met T-mobile(sim is nog van Ben uit 2001) abonnement altijd overal bereik. Zelfs in de middle of nowhere(over belgische grens etc). Stop ik de sim in mn gloednieuwe iphone dan heb ik zelfs in mn woonplaats amsterdam zelden tot zeer slecht bereik. Vreemd..
is hier geen patch (oid) voor?

dutchbloke 25-05-08 00:03

Ik heb ook een Ben sim maar wel goed bereik.

Den Haag

Redchilly 25-05-08 00:08

Nieuwe T-Mobile SIM (+/- 3 jaar/ UMTS) en geen problemen.
Ik heb verschillende toestellen gehad (div. merken) en ben niet ontevreden over de iPhone.
Hij heeft me eigenlijk nog nooit in de steek gelaten qua bereik.
In Hilversum hebben we een overdekt winkelcentrum, zelfs daar loop ik bellend doorheen :)

marcoryn 25-05-08 13:41

Vind t-Mob 1 van de betere..heb ook Vodafone en die is hier in lisse een stuk minder

kaspar 27-05-08 15:55

heb zojuist een nieuw aangevraagde (tmobile)sim erin gestopt en het bereik is nog steeds ronduit zwaar teleurstellend. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Mork 03-11-08 00:20

IK heb hetzelfde probleem: waar mijn Nokia met T-mobile zelden geen ontvangst heeft heeft mijn iPhone 3G regelmatig geen service. Geweldig apparaat hoor ...maar niet om mee te bellen. BAH.

Stefaanxd 03-11-08 16:15

Ik heb altijd volle ontvangst, alleen nooit 3G.
Nog nooit last gehad van wegvallende gesprekken, maar soms krijg ik in eens een SMSje van T-Mobile dat ik gebeld ben, Terwijl ik niks heb doorgekregen op me telefoon XD.

Scallie 03-11-08 18:38

Zit hier in Nieuw-Vennep precies in de blind-spot waar ze geen 3G binnen hebben. Klopt!! Ik heb in huis goed ontvangst, maar bijna nooit binnens- en buitenshuis 3G. Ga daarover maar eens klagen. Op kantoor wisselende ontvangst van 3G. dan weer wel en dan weer niet...

Met oude iPhone (2G) heb ik met KPN niet eens telefoon in huis... Benieuwd hoe dat met iPhone 3G wordt als die unlocked is...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.