iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Problemen met bellen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/33702-problemen-bellen.html)

Martijn030 04-05-09 12:55

Problemen met bellen
 
Een week of 3 geleden had ik mijn iPhone teruggebracht omdat ik o.a problemen had met bellen. Vaak vielen telefoontjes zomaar weg zónder daarna een toon te horen (soms kon ik hierna ook niet op verbinding verbreken drukken, voor een seconde of 10), soms vielen telefoontjes weg met het bericht dat de verbinding verbroken was en soms kon hij uberhaupt geen verbinding maken.

Nu heb ik dit weekend een nieuwe iPhone gekregen, maar de problemen zijn nogsteeds aanwezig. Daarnaast had ik voor dat ik hem inleverde ook al vaak problemen met 3G dat het niet werkte (terwijl er wel op het scherm stond dat er verbinding was) en deze problemen zijn ook nogsteeds aanwezig.

Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen of ligt het misschien aan mijn simkaart o.a?

Mwfadebeer 04-05-09 13:45

wie is je provider?

Martijn030 04-05-09 15:02

T-Mobile

(staat in het t-mobile forum he ;))

ButcherJF 08-05-09 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn030 (Bericht 283294)
Een week of 3 geleden had ik mijn iPhone teruggebracht omdat ik o.a problemen had met bellen. Vaak vielen telefoontjes zomaar weg zónder daarna een toon te horen (soms kon ik hierna ook niet op verbinding verbreken drukken, voor een seconde of 10), soms vielen telefoontjes weg met het bericht dat de verbinding verbroken was en soms kon hij uberhaupt geen verbinding maken.

Nu heb ik dit weekend een nieuwe iPhone gekregen, maar de problemen zijn nogsteeds aanwezig. Daarnaast had ik voor dat ik hem inleverde ook al vaak problemen met 3G dat het niet werkte (terwijl er wel op het scherm stond dat er verbinding was) en deze problemen zijn ook nogsteeds aanwezig.

Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen of ligt het misschien aan mijn simkaart o.a?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn030 (Bericht 284461)
bumpbumpbump

Dit ligt zonder meer aan de bijzondere combinatie van je iPhone 3G en de firmware die je er op hebt draaien (1.0.2). Zo staat het althans in je profiel :rolleyes:

Alle gekheid op een stokje: overleg eens met de winkel waar je hem vandaan hebt. Het kán mogelijk aan je simkaart liggen, maar evengoed ligt het aan de locatie of aan nog weer iets anders.

Martijn030 08-05-09 12:03

Mn profiel is niet up to date, heb gewoon de nieuwste firmware.

"R" 08-05-09 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn030 (Bericht 284530)
Mn profiel is niet up to date, heb gewoon de nieuwste firmware.

Wijzig dan svp gelijk je profiel even zou ik zeggen

klukkluk3 08-05-09 19:52

Dit herken ik ook. Die van mij wordt nu voor de derde x opgestuurd. Zet 3G maar uit, en je hebt er geen last meer van.

Martijn030 12-05-09 23:45

Ik heb gemerkt dat als ik hem opnieuw opstart dat internet etc het weer even goed doet, maar een paar minuten later is dit al weer voorbij.

Gewoon terug naar T-Mobile gaan of niet?

klukkluk3 13-05-09 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn030 (Bericht 286057)
Ik heb gemerkt dat als ik hem opnieuw opstart dat internet etc het weer even goed doet, maar een paar minuten later is dit al weer voorbij.

Gewoon terug naar T-Mobile gaan of niet?

Jeb, die van mij is nu voor de derde x opgestuurd. Kijken wat ze nu weer gaan doen. Volgens de verkoper zou ik nu een nieuwe krijgen.
De nieuwe software, die ze erop hadden gezet, hielpt niet.

Martijn030 13-05-09 10:11

Als ie al 2x opgestuurd is had je dus je 3de iPhone, lijkt me sterk dat je dan 3x een iPhone hebt die niet goed werkt. Denk dat het aan simkaart ofzo ligt dan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.