iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Ineens geen service (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/33864-ineens-geen-service.html)

papegaai01 08-05-09 09:25

Ineens geen service
 
Is er een storing bij T-Mobile? Ik krijg ineens geen service meer. Tel is gejailbraked. Heb de telefoon al opnieuw opgestart, vliegtuigmodus uit en aan maar niets helpt. Gisterenavond deed de telefoon het nog prima. Locatie is Drenthe.

Alvast bedankt

Update:
kan nu wel gebeld worden en ik heb signaal, alleen ik kan zelf niet bellen.

Tijn1 08-05-09 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door papegaai01 (Bericht 284488)
Is er een storing bij T-Mobile? Ik krijg ineens geen service meer. Tel is gejailbraked. Heb de telefoon al opnieuw opgestart, vliegtuigmodus uit en aan maar niets helpt. Gisterenavond deed de telefoon het nog prima. Locatie is Drenthe.

Alvast bedankt

Update:
kan nu wel gebeld worden en ik heb signaal, alleen ik kan zelf niet bellen.

misschien afgesloten??? Vat dit niet negatief op! Bel anders t-mob even als alles daar goed gaat kan het aan je iphone liggen!

papegaai01 08-05-09 12:00

Ik heb gebeld en er is niets aan de hand. Ik heb net de Iphone hersteld en nu doet ie het weer. Is dus nu zonder jailbreak. Ik wacht wel op OS 3.0

velotic 08-05-09 14:13

Ik krijg hier af en toe ook geen service te zien en soms zelfs pop-up berichten dat het netwerk niet meer bestaat (gewoon T-mobile). Ook in Drenthe. Gebeurt al 2 of 3 week maar het lijkt steeds stabieler te worden.

papegaai01 08-05-09 15:26

Het is hier idd dramatisch. 3G valt continu weg.

velotic 08-05-09 15:39

Hier is het idd vaak dat 3G wegvalt..dan vaak even geen service en daarna gprs (of soms gelijk al..)
Moet wel zeggen dat het in het begin erger was (had toen 2 uur 'geen netwerk' en geen service), tegenwoordig is het snel weer normaal.

papegaai01 08-05-09 16:03

Ik heb dat nog nooit gehad. Het is echt sinds een paar dagen. Heel vaag.

Corneduijn 08-05-09 20:06

Hallo,
Ik werk op strand in Katwijk en Noordwijk (ben schovelmachinist) en de hele dag heb ik slecht bereik en helemaal geen 3G echt waardeloos

Sander_K 15-05-09 14:25

Ik heb ook continu meldingen dat er "geen netwerk meer is" sinds een tijdje. Ik vreesde al dat het aan mijn telefoon lag, maar zo te zien heeft het netwerk van T-Mobile problemen. Weet iemand hier meer vanaf?

suby555 15-05-09 17:02

Ik heb Mobistar en krijg het toch ook regelmatig!

Ik vermoed dat het toch de Iphone is:confused:

Sinds 2.2.1 is het mij beginnen opvallen...

Sander_K 21-05-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 (Bericht 286736)
Ik heb Mobistar en krijg het toch ook regelmatig!

Ik vermoed dat het toch de Iphone is:confused:

Sinds 2.2.1 is het mij beginnen opvallen...

Dat zou dan toch vreemd zijn, gezien het niet is begonnen na een update bij mij.

Jean72 22-05-09 10:02

ik krijg die meldingen ook sinds kort.

kapotteiphone 23-05-09 16:24

Sinds enkele dagen heb ik ook ineens dat mijn iPhone de hele tijd zegt van geen service of dat hij aan het zoeken is. Hefet altijd normaal gefunctioneerd en ineens is deze ellende begonnen. Heb hem al proberen te herstellen via Itunes. Dat werkte dan eventjes goed maar enkele uren later weer hetzelfde probleem. Het ligt niet aan netwerk, want sim in andere telefoon en er is niks aan de hand. Heeft er iemand al een oplossing?

(P)ilsje 26-05-09 11:55

Hier ook...net nu mijn Web 'n walk plus in gaat vandaag kan ik helemaal niets, constant van een streepje bereik naar vijf en weer terug....

T-mobile gebeld, maja daar moeten ze 'n notitie maken en gaat de 'netwerkafdeling'
kijken of het aan hun netwerk ligt of aan de iPhone...Heb al getest in een andere telefoon niks aan de hand!!! :mad:

Iemand een oplossing??

Heb al jaren t-moblie en nooit problemen mee gehad, ook niet met de iPhone
alleen nu sinds 3 dagen!! Dit is echt irritant, zeker nu ik rondom mijn bruiloft veel gebeld kan worden!!!

kapotteiphone 26-05-09 12:21

Het is bij mij iets beter geworden sinds zondag maar nog steeds zo onbetrouwbaar als ik weet niet wat. Het lijkt dat hij het weer iets beter gaat doen als ik van lokatie verwissel. Maar zal wel puur toeval zijn. Hij gaat gewoon van 5 streepjes naar 1 dan krijg ik zoeken in beeld en vervolgens geen service. Merk ook dat het batterijen vreet omdat hij dus volgens mij de hele tijd aan het zoeken is.

Heb met een iphone reparatie winkel gebeld en die kunnen niks doen zeggen ze. Dat het niet aan de sim ligt weet ik zeker, heb ook andere sim in telefoon geprobeerd en hetzelfde.

(P)ilsje 26-05-09 12:27

Ik heb (voor nu) een oplossing, bij mij werkt ie iig! Een complete herstart doet t m bij mijn toestel

kapotteiphone 26-05-09 21:31

Wat versta je onder een complete herstart?

ButcherJF 27-05-09 07:16

Ik vermoed een harde reset door de home- en sleepbutton ingedrukt te houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat (niet via de slider dus). Je verliest op deze manier geen data.

kapotteiphone 27-05-09 22:45

Helaas bij mij werkt dat ook niet.. Zie ook dat dit topic bij T mobile staat en heb KPN, iPhone is uit italie dus kan helaas ook niet naar de winkel...

daanski 27-05-09 22:54

/me meld zicht met de zelfde storing

op het momend dat ik de veluwe op reed rond 21.20 viel 3G weg en hield ik enkel GSM over.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.