//

totaal geen internet :(

totaal geen internet :( discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb problemen met internet op me iphone 3G heb volgens mij al alles geprobeert om wel weer internet te krijgen ma helaas. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-09, 09:36
bitchiemama bitchiemama is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard totaal geen internet :(

hallo allemaal

ik heb problemen met internet op me iphone 3G
heb volgens mij al alles geprobeert om wel weer internet te krijgen ma helaas.
omdat mijn beste vriendin 8 maanden in tunesië werkt heb ik een prepaid gtmobile kaartje gekocht, voor het goedkoper bellen en smsen na het buitenland.
en het kaartje werkt gewoon perfect, het nadeel is sinds ik dat kaartje in mijn iphone heb gehad heb ik geen internet meer en dat vind ik dus 3x niks. mijn iphone is met simlock van tmobile en die accepteerd een gtmobile kaartje.
iemand enig idee of het kan kloppen dat ik nadat ik het gtmobile kaartje in mijn tel heb gehad en vervolgens tel uitschakel gewone tmobile kaartje erin stop ik geen internet meer heb????
zo ja is hier een oplossing voor, of waar kan het eventueel anders aan liggen????

groetjes debbie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-09, 11:37
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bitchiemama Bekijk bericht
hallo allemaal

ik heb problemen met internet op me iphone 3G
heb volgens mij al alles geprobeert om wel weer internet te krijgen ma helaas.
omdat mijn beste vriendin 8 maanden in tunesië werkt heb ik een prepaid gtmobile kaartje gekocht, voor het goedkoper bellen en smsen na het buitenland.
en het kaartje werkt gewoon perfect, het nadeel is sinds ik dat kaartje in mijn iphone heb gehad heb ik geen internet meer en dat vind ik dus 3x niks. mijn iphone is met simlock van tmobile en die accepteerd een gtmobile kaartje.
iemand enig idee of het kan kloppen dat ik nadat ik het gtmobile kaartje in mijn tel heb gehad en vervolgens tel uitschakel gewone tmobile kaartje erin stop ik geen internet meer heb????
zo ja is hier een oplossing voor, of waar kan het eventueel anders aan liggen????

groetjes debbie
Misschien dat een reset van je instelling helpt het probleem op te lossen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 17-05-09, 14:42
bitchiemama bitchiemama is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

en het werkt bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Totaal internet blokkeren? Denneke Archief 4 08-07-09 22:30
T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus mpijnacker Odido (T-Mobile) 16 26-09-08 13:18
internet pocket totaal op iphone yocko iPhone algemeen 7 15-07-08 20:06
T-Mobile "Pocket Internet Totaal" of "Pocket Internet Totaal Plus"? Bart Symons Odido (T-Mobile) 6 26-04-08 14:07
Youtube met T-Mobile internet pocket totaal? Mistahlilg Archief 3 01-04-08 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.