iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile's Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal (PIT) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/3444-t-mobile-s-web-n-walk-pocket-internet-totaal-pit.html)

Niekie 09-12-07 14:51

T-Mobile's Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal (PIT)
 
Dag mensen,

Ik heb sinds een paar dagen web’n’walk aangeschaft via T-Mobile. En moet zeggen dat het me wel bevalt!
Kan overal internetten, en zo traag is het eigenlijk niet! (niet zo snel als je Wi-Fi uiteraard)
Voor 9,50 euri per maand kan je dus onbeperkt internetten!

Misschien een tip voor mensen die niet zonder hun mail kunnen e.d.

Voor meer info kun je hier terecht:
Mobiel internet & Email: T-Mobile

Of je kunt T-Mobile opbellen en dan activeren ze het meteen voor je.

Groetjes,

Niekie =D

(p.s. heb hier nog geen eerdere thread van kunnen vinden?)

LJJ 09-12-07 15:19

Hier nog een web-n-walk gebruiker.. Ook zeer tevreden. Snel is het inderdaad niet.
Maar het is snel genoeg om remote-desktop (VNsea) goed te kunnen gebruiken..! (dat zegt wat :D)

ironmanixs 09-12-07 15:45

Hier nog zo'n tevreden web-n-walker :) !

Frox 09-12-07 15:48

Nog een hier :)
Altijd een goed gevoel wanneer ik een piepje hoor met een trillinkje; ' ...ah een nieuw mailtje.'

Niekie 09-12-07 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frox (Bericht 25503)
Nog een hier :)
Altijd een goed gevoel wanneer ik een piepje hoor met een trillinkje; ' ...ah een nieuw mailtje.'

Hahah dat heb ik nou ook altijd!! ;)

iCulture 09-12-07 18:26

 Verplaatst naar: Telecomproviders Nederland

ualman 09-12-07 23:17

Ook ik heb PIT, maar op de 1 of andere manier lukt het me niet de instellingen in mijn iphone te krijgen. Iedere keer als ik de apn, username of password intoets gaat hij terug naar het homescreen of bevriest.
Zou graag hulp hebben bij dit probleem, kan nu alleen het internet op met mijn wireless verbinding thuis.
Had nooit problemen met PIT toen ik nog een andere telefoon gebruikte.

kort 10-12-07 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frox (Bericht 25503)
Nog een hier :)
Altijd een goed gevoel wanneer ik een piepje hoor met een trillinkje; ' ...ah een nieuw mailtje.'

Dat is leuk snachts :P

Niekie 10-12-07 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ualman (Bericht 25734)
Ook ik heb PIT, maar op de 1 of andere manier lukt het me niet de instellingen in mijn iphone te krijgen. Iedere keer als ik de apn, username of password intoets gaat hij terug naar het homescreen of bevriest.
Zou graag hulp hebben bij dit probleem, kan nu alleen het internet op met mijn wireless verbinding thuis.
Had nooit problemen met PIT toen ik nog een andere telefoon gebruikte.

Het enige dat ik me kan bedenken, is dat je instellingen niet correct
zijn. Controleer elk lettertje, ga dan terug met je home button,
en start dan safari op. Welke provider heb je???

ualman 10-12-07 13:32

Hallo Niekie,
Het is me eindelijk gelukt de instellingen erin te krijgen, het probleem was dat wireless aanstond. Hopelijk was dat de oplossing.
In ieder geval heel hartelijk bedankt voor je mail.

lucianotheone 17-01-08 21:07

ik heb ook een web n walk abbonement aangeschaft 192kbps
echter is mn internet verbinding echt waardeloos echt heeeel traag dat er gewoon niets aan is..

ik kan bijv niet eens op Beejive (msn) en youtube duurt ook jaren voor een filmpje van 2 min.

mis ik extra instellingen buiten de edge settings om?

ironmanixs 17-01-08 22:05

De iPhone gebruikt alleen GPRS in NL voor data transfer, waarvan de maximale snelheid rond de 52kbps ligt, je heb dus niets aan een 192kbps abbonement.

Lau 18-01-08 08:28

Ik ben ook een web-n-walker. Prima oplossing i.c.m. de iPhone !

dirkuijt 18-01-08 09:59

ook ik ben er blij mee...

idd de klank van nieuwe e-mail, bevalt me prima...

En de gezichten:

"heb je een sms...?"
- "nee... e-mail op mijn iPhone..."
"..."
"...***..."
-":-)"


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.