//

Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting?

Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nixoo Je kunt natuurlijk vinden wat je wilt, maar feit blijft dat ik in mijn huis, in mijn tuin en zelfs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-06-09, 22:11
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nixoo Bekijk bericht
Je kunt natuurlijk vinden wat je wilt, maar feit blijft dat ik in mijn huis, in mijn tuin en zelfs in de straat *geen* ontvangst had met mij T-Mobile abonnement icm de Iphone, maar wel met een HI abo icm de Iphone. T-Mobile gaf na een dekkingsonderzoek zelf aan dat ze geen oplossing hadden voor mijn situatie en dat ik het contract kon laten ontbinden.
Mag ik vragen hoelang dat dekkingsonderzoek bij jou heeft geduurt?

Ik heb ook slecht bereik (met name thuis) en heb via mail grote vragenlijst ingevuld en terug gemailed, ze hebben het naar de technische dienst gestuurd en die voeren nu een dekkingsonderzoek uit.. ben benieuwd hoe lang dit kan gaan duren..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-06-09, 23:35
nixoo's schermafbeelding
nixoo nixoo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Mag ik vragen hoelang dat dekkingsonderzoek bij jou heeft geduurt?

Ik heb ook slecht bereik (met name thuis) en heb via mail grote vragenlijst ingevuld en terug gemailed, ze hebben het naar de technische dienst gestuurd en die voeren nu een dekkingsonderzoek uit.. ben benieuwd hoe lang dit kan gaan duren..
Zeker. Ik hoefde overigens zelf geen formulier in te vullen, omdat de dame aan de lijn al kon zien dat er geen dekking was op de plek waar ik woonde. Zij heeft zelf voor mij een formulier ingevuld. Ik kreeg te horen dat het zo'n 3 dagen kon duren, maar werd direkt de volgende dag al gebeld.

Iphone terug gestuurd, alle kosten vergoedt, zelfs de porto van het terugzenden. Ik had dan ook nog geen seconde gebruik kunnen maken van de telefoniedienst, alleen internet via Wi-Fi
  #23  
Oud 25-08-09, 18:30
tommiegunnie tommiegunnie is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
dus dat zou je kunnen krijgen als het niet goed werkt?
hmm heb zelf er niet veel verstand van want heb net 1 week de telefoon.

zelf ook een probleem. De hele week nog geen probleem gehad maar sinds vandaag helemaal Geen Service. Iemand die weet waar aan het ligt?
+ heb nog geen 3G in me dorp gehad. maar mss ligt dat omdat ik in Gelderland woon in Kerkdriel ( Zuid ) dus met veel platteland

zou ik dan ook zoin aanbieding kunnen krijgen? haha

Gr
Ik woon in Rossum, dus vlakbij jou. Ook ik heb zeer slecht tot geen bereik, ik heb t-mobile gebeld en ze bieden me nu aan om of 6 maanden 20 procent korting te hebben of ontbinden...
  #24  
Oud 25-08-09, 18:55
willemc willemc is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Na een aantal klachtbrieven geschreven te hebben naar t-mobile, heb ik contract ontbinding met behoud van iphone... dus als ze willen kan het wel.. ik ben overgegaan naar Vodafone. Helaas is op de dag voor de sim-unlock mijn iphone defect gegaan (Wi-Fi) dus nu maar wachten of hij ook daadwerkelijk geunlocked wordt, ik verwacht echter van wel.
  #25  
Oud 25-08-09, 19:04
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommiegunnie Bekijk bericht
Ik woon in Rossum, dus vlakbij jou. Ook ik heb zeer slecht tot geen bereik, ik heb t-mobile gebeld en ze bieden me nu aan om of 6 maanden 20 procent korting te hebben of ontbinden...

Ow haha hoi. Maar goed ik heb nu nergens meer last van en die post is al heel erg lang geleden. Heb nu zelfs 3G sinds kort (1maandje). Dus ben tevreden.
  #26  
Oud 31-08-09, 18:17
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard Dekking T-Mobile, contract afsluiten of 3 maanden 50% korting?

Beste forumleden,

Ik heb thuis en in omgeving een slechte dekking van T-Mobile. De ene keer weer 2 streepjes bereik en dan weer niks en soms weer 4. En dan heb ik nog niet over 3G want dat heb ik hier nergens in buurt, alleen als ik richting de stad ga. Ik heb hierover dus met T-Mobile gesproken en die zouden een onderzoek gaan doen. De uitslag hiervan is dat er in mijn omgeving geen 3G dekking is. Ze bieden mij of 3 maanden 50% korting op mijn abo of het contract ontbinden. Als ik kies voor die 3 maanden 50% korting dan kan ik mijn abo niet eerder afsluiten als ik dat wil. Ik moet dan echt wachten op de datum dat mijn abo af loopt. Ik heb gezegd dat ik er over zou nadenken waar ik voor ga kiezen. Eerlijk gezegd vind ik de iPhone zo'n ideaal toestel dat ik hem zeker niet de deur uit doe! Dus ontbinden wil ik sowieso niet. Dus moet ik maar kiezen voor die 50% en er genoegen mee nemen? Wat denken jullie?
Bedankt.
  #27  
Oud 31-08-09, 21:19
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd. @MichaelJ, lees dit topic even door
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #28  
Oud 01-09-09, 10:15
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

In Turkije heb je de Iphone alleen met een Vodafone abo wat mij betreft de beste provider.
  #29  
Oud 01-09-09, 19:07
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Als je niet kan bellen dan is de keuze niet zo moeilijk volgens mij.
Hier hebben wij geen 3g, maar wel volle bak ontvangst (gsm/gprs).
Vodafone is hier een beetje haperig, en kpn zelfde verhaal.. Heb m'n zakelijk vodafone toestel naar de iphone doorgeschakeld staan omdat ik bij vodafone nog wel eens naar buiten moet rennen om het gesprek te behouden
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #30  
Oud 01-09-09, 23:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Vraag voor de topicstarter: woon je op een van die twee locaties?

Ik krijg beide opties namelijk niet aangeboden, hoewel ik op mijn werk en alle andere locaties waar ik veel kom geen 3G ontvangst heb, omdat ik thuis toevallig wel (in sommige kamers) 3G ontvangst heb...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #31  
Oud 07-09-09, 00:25
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

en wat is het geworden???????..........
  #32  
Oud 08-09-09, 10:53
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Ik ben er nog niet uit dus denk er nog ff goed over na. Ga deze week maar is een beslissing maken
  #33  
Oud 10-09-09, 03:24
owen owen is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: limburg
Berichten: 41
Standaard

op 03-09-09 is mijn abo ingegaan bij tmobile, geen ontvangst binneshuis en buiten weer geen 3g.
Vandaag gekozen om het contract te ontbinden en via internet een simlock vrije iphone met een vodafone abo erbij gepakt.
  #34  
Oud 16-09-09, 02:04
riviera riviera is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Even een vraag,wandt t-mobile komt niet met een oplossing.
Ik ben al maanden aan het klagen over het slechte bereik,
Contact gehad via mail,telefonische enz.
Ben 3 keer naar de winkel geweest met de klacht omdat zij mij verzekerde bij het afsluiten van het contract dat er in mijn woonplaats (goed bereik was)wat dus echter niet het geval blijkt te zijn zowel binnenshuis als in onze wijk ook op div andere plaatsen geen tot slecht bereik .
Werdt mij elke keer in de winkel verteld dat ik een update moest doen wat ik dus telkens deed maar zonder resultaat..
t-mobile heeft mij geprobeerd te bellen ,maar ook dit gesprek werdt verbroken....
Ik heb dit duidelijk aangegeven bij t-mobile ,komen ze met een sms ,
Wij hebben geconstateerd dat er wel degelijk bereik is in uw woonplaats.
Ze willen me in geen enkele opzicht tegemoed komen.
Daarop heb ik 2 weken geleden een aangetekende brief verzonden en hun in gebreken gesteld doordat zij niet het bereik kunnen leveren zoals wel zou moeten zijn en aangegeven dat ik per onmiddelijke ingang mijn contract wilt beeindigen.
Echter heb ik nog geen reactie ontvangen,nou is mijn vraag hoelang moet ik wachten tot zij antwoord moeten geven...
ps mijn zoon heeft ook een t-mobile relax contract en ondervindt de zelfde problemen.
Ik heb inmiddels een prepaid van vodaphone aangeschaft en heb hier geen enkele problemen mee..
  #35  
Oud 08-11-09, 23:54
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Heb onlangs mijn T-mobile abbonement zien ingaan (afgelopen maandag, 2 november). woensdags gebeld omdat mijn bereik thuis nihil was. Technische dienst zou met 2 week terugbellen, tot mijn grote verbazing belde deze al vrijdag's terug. De beste man wist mij te vertellen dat er 2 opties waren. 1 van de opties was contract ontbinden. (ontbinding op grond van eerrg slechte 3G bereik)
Heb ik uiteraard voorgekozen.

Vervolgens vertelde hij me dat ik mn iphone moet opsturen naar solid vision bv. hebben meer mensen deze opdracht gekregen?
Kregen jullie hierbij ook bericht over het ontbonden contract, (in mail vorm of via post)

Graag hoor ik over jullie ervaringen.

Groeten,

Martijn
  #36  
Oud 09-11-09, 01:02
wimpie01 wimpie01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Hoi ik had hetzelfde probleem. Geen 3G en een zeer slecht bereik. Ook ik had de keuze tussen korting of de iphone inleveren. Ik heb voor het laatste gekozen. De iphone aangetekend én verzekerd verstuurd. Ik heb geen bevestiging van ontvangst gehad maar een tijdje later wel een brief van t-mobile dat ik restitutie kreeg van het betaalde bedrag voor de iphone.
  #37  
Oud 09-11-09, 10:09
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

@wimpie01 moest jij het troetel ook naar solid vision sturen dan?
  #38  
Oud 09-11-09, 15:27
wimpie01 wimpie01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

ik heb de verzendbewijzen inmiddels weggegooid maar volgens mij was het inderdaad solid vision.
  #39  
Oud 04-12-09, 17:19
semmi semmi is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb in Arnhem ook een slecht bereik. In huis veelal 1 streepje en bellen is dan geen optie.
Dit gemeld bij Tmobile en ik kon de volgende opties krijgen: 3 maanden 50%, 6 maanden 20% korting of ontbinden.

Persoonlijk vind ik dit geen opties. ik moet nog 1,5 jaar met het contract en 3 maanden of 6 maanden korting schiet ik niks mee op. Dan heb ik nog 1 jaar lang issues voor het volle abonnementsbedrag. Met ontbinden schiet ik ook niks op want dan ben ik het toestel kwijt (klaarblijkelijk?) en een gelijksoortig toestel kost me dan weer extra geld bij een andere provider.

Ik lees hier ook dat mensen hun gehele contract korting krijgen. Klopt dat nog? Want dat vind ik wat mij betreft de enig goede oplossing.
  #40  
Oud 04-12-09, 17:53
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door semmi Bekijk bericht
Ik heb in Arnhem ook een slecht bereik. In huis veelal 1 streepje en bellen is dan geen optie.
Dit gemeld bij Tmobile en ik kon de volgende opties krijgen: 3 maanden 50%, 6 maanden 20% korting of ontbinden.

Persoonlijk vind ik dit geen opties. ik moet nog 1,5 jaar met het contract en 3 maanden of 6 maanden korting schiet ik niks mee op. Dan heb ik nog 1 jaar lang issues voor het volle abonnementsbedrag. Met ontbinden schiet ik ook niks op want dan ben ik het toestel kwijt (klaarblijkelijk?) en een gelijksoortig toestel kost me dan weer extra geld bij een andere provider.

Ik lees hier ook dat mensen hun gehele contract korting krijgen. Klopt dat nog? Want dat vind ik wat mij betreft de enig goede oplossing.

Als bellen geen optie is, dan kun je toch niet tevreden zijn met korting ?
__________________

Reageren

Labels
abonnement, contract ontbinden, dekking, iphone, ontbinden, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract ontbinden of...? rogertje Odido (T-Mobile) 6 01-01-11 15:06
Ontbinden contract cubesten Odido (T-Mobile) 3 01-11-10 11:44
Contract ontbinden Clyn Odido (T-Mobile) 10 14-06-10 20:58
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21-11-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.