Abonnement overschrijven op andere naam? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Is het mogelijk om je abonnement over te schrijven op een adere naam. Dus dat ik geen abonnement meer heb en de ander mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Is het mogelijk om je abonnement over te schrijven op een adere naam. Dus dat ik geen abonnement meer heb en de ander mijn periode van 2 jaar afmaakt. en niet helemaal 2 jaar hoeft door te gaan? Gr Dick |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja dit is mogelijk.. toen de 3G in NL kwam was ik op vakantie, toen heeft een vriend van me hem gehaald en later abo overgeschreven op mijn naam.
|
|
|||
|
|||
![]() Oke dat is hartstikke mooi.
Bedankt voor je reactie. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerbehoud onder een andere naam | Annething | T-Mobile | 2 | 11-02-11 12:33 |
In iTunes verschijnt andere naam van iPhone! | Katinka.71 | iTunes | 0 | 31-07-10 01:33 |
Abonnement op een andere naam zetten? | riksking | T-Mobile | 2 | 25-02-10 10:30 |
icoontjes voorzien van andere naam & afbeelding? | Chicky | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 16:56 |
|
|