//

Sim wisselen zonder contacten/agenda te wissen

Sim wisselen zonder contacten/agenda te wissen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik ben nieuw hier en heb een vraag aan jullie. Ik heb een Iphone 3G die ik simlock vrij gemaakt en heb en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-09, 11:00
Frido Frido is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard Sim wisselen zonder contacten/agenda te wissen

Beste Forumleden,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag aan jullie. Ik heb een Iphone 3G die ik simlock vrij gemaakt en heb en gejailbreakt heb. Daardoor werkt mijn Iphone 3G nu ook met mijn HI sim kaartje. Alles werkt prima op dit moment.

Maar nu komt het. Vandaag is de dag dat mijn HI abbo stop gezet word en mijn T-Mobile abbo voor de Iphone 3G word geactieveerd. Moet vandaag dus de sim wisselen. Ik wacht geduldig tot ik geen bereik meer heb met HI en dan doe ik de T-Mobiel sim erin.

Zit nu alleen met wat vragen. Als ik dat doe, ben ik dan al mijn contacten kwijt? Ben ik dan ook alles kwijt wat ik in mijn agenda heb staan?

Verder wil ik hem weer un jailbreaken en de simlock vrij maken ongedaan maken. Wil hem zeg maar hebben zoals die hoort te zijn als je hem koopt in de winkel. Alleen wil niet al mijn contacten en al mijn afspraken in mijn agenda kwijt zijn.

Wie o wie weet een oplossing hiervoor? Wil namelijk nu netjes de Iphone 3G gebruiken zoals die bedoelt is. Want merk dat ik niet heel veel gebruik maak van betaalde programma's. Zijn niet echt hele goede/handig vind ik. Of heb jullie nog goede tips.....

Alvast heel erg bedankt!

Groet, Frido
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-09, 15:11
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Je simkaart bevat geen gegevens van je contacten of je agenda. Die staan in de iPhone en dus ook in iTunes. Bij staan ze ook in iCal en Adressbook maar dat is op de Mac en ik zie dat je met Windows werkt. Heb je gesynct met Outlook? Dan staat het ook daar.

Van jailbreak weet ik niets, nooit gedaan en ook niet van plan.
__________________
leondekkers.nl
  #3  
Oud 10-06-09, 16:10
Frido Frido is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Tilbury: Thnx voor je antwoord.

Ik zit ook net te denken, als ik mijne nu update naar 2.2.1. Ben ik dan ook niet van alles af en is die dan niet standaard? Of is dan alleen bv Cydia af van het scherm maar draait het nog op de achtergrond?
  #4  
Oud 10-06-09, 16:26
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

geen idee. Maar ik denk dat je beter eerst kan verwijderen en dan pas upgraden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SIM-kaart wisselen iphone MELViNOS Odido (T-Mobile) 3 10-06-10 18:32
werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes pikey_007 iTunes 11 31-07-09 10:35
contacten iphone wissen dzidoo Archief 4 03-06-08 21:58
Simkaart contacten wissen? borgqueenx Jailbreak apps en thema's 0 11-05-08 16:12
Agenda wissen Pierre iPhone algemeen 1 06-04-08 13:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.