//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok ik ben er klaar mee! Ik heb net een nieuwe 3e 3gs en ja hoor! Aan/uit knop zit scheef en overal zitten scherpe puntje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 16-08-09, 00:11
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok ik ben er klaar mee! Ik heb net een nieuwe 3e 3gs en ja hoor! Aan/uit knop zit scheef en overal zitten scherpe puntje aan de chromen rand! Ben nu best pist! Ga een officiele klacht indienen bij t-mobile! Kan natuurlijk weer alleen van maandag tot vrijdag?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 16-08-09, 00:13
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Brief schrijven.... (telefonisch hoef je niet eens te proberen)
De schriftelijke reactie moet nog komen bij mij (na 2,5 weken).
  #243  
Oud 16-08-09, 00:22
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Brief schrijven.... (telefonisch hoef je niet eens te proberen)
De schriftelijke reactie moet nog komen bij mij (na 2,5 weken).
Heb hem al klaar. Gaat maandag op de bus aangetekend. Geef ze in de brief 2 weken de tijd en stel ze in gebreke. Hoor ik niks gaat het naar mijn rechtsbijstand
  #244  
Oud 16-08-09, 14:29
harald114 harald114 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

het is het nummer van de apple verkooplijn, maar via deze weg kan je er ook komen en is goedkoper dan 0900 nummer

als je gewoon verteld dat je klacht heb over toestel van apple en niet van t-mobile moet het goedkomen
  #245  
Oud 16-08-09, 22:27
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harald114 Bekijk bericht
het is het nummer van de apple verkooplijn, maar via deze weg kan je er ook komen en is goedkoper dan 0900 nummer

als je gewoon verteld dat je klacht heb over toestel van apple en niet van t-mobile moet het goedkomen
Spreek je uit ervaring? Heb jij ook een t-mobile toestel?
En zoja heb je een ander gekregen via apple?
Grrag meer info
  #246  
Oud 17-08-09, 11:59
harald114 harald114 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

mijn ervaring met apple producten is dat ze nooit moeilijk doen omdat ze kwaliteit willen uitstralen...

zelf heb ik geen mankementen met mijn Iphone dus daarvoor heb ik ze nog nooit gebeld
  #247  
Oud 17-08-09, 20:39
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harald114 Bekijk bericht
mijn ervaring met apple producten is dat ze nooit moeilijk doen omdat ze kwaliteit willen uitstralen...

zelf heb ik geen mankementen met mijn Iphone dus daarvoor heb ik ze nog nooit gebeld
Ik geloof wel dat Apple een zeer goede klantenservice heeft voor haar producten. Helaas sturen ze je met de iPhone door naar T-mobile. Bel maar is... Toets ? voor iPhone, dan krijg je een bandje te horen dat je t-mobile moet bellen.

Vind de afhandeling van de klacht nu wel wel erg lang gaan duren (2,5) week. Dat is weer een nadeel van een brief schrijven, het duurt te lang voordat je reactie krijgt maar je zet je punt wel nadrukkelijker.

Laatst gewijzigd door splatz; 17-08-09 om 20:43.
  #248  
Oud 17-08-09, 21:04
jdemol jdemol is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Angry iphone ook stuk

ik heb mijn toestelnet een half jaar voor de tweede keer stuk eerste keer een nieuwe gekregen .
tweede keer17 juli opgestuurd bij t-mobile winkel in gorinchem.
met de klacht dat aanbieder weg (telefoon gedeelte) dus kan ik niet meer bellen.een week later word gebeld dat hij terug is naar de winkel geweesd zie ik tot mijn verbazing dat hij niet gerepareerd is. er word gezegd dat hij goed werkt .
zeg ik tegen meneer dat ik hem morgen weer terug kom brengen met de zelfde klacht word hij weer opgestuurd naar solid vision .
twee weken later krijg ik een brief dat hij stuk is door stoot druk of valschade dat het buiten de garantie valt.
even 269.05 euro wil betalen om hem te laten maken.
  #249  
Oud 17-08-09, 21:05
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Zijn er duidelijke sporen die op val/stootschade wijzen?
  #250  
Oud 17-08-09, 22:57
jdemol jdemol is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard geen krasje

nee er is zit niet aan te zien
  #251  
Oud 17-08-09, 23:28
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Tja...telefonisch bereik je niets. Schriftelijke reactie laat nu ook al meer dan 2,5 week op zich wachten. Ik zou SV opbellen om te vragen waar ze val/stoot schade op hebben gebaseerd

3 weken...
Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een schriftelijke klacht beantwoord wordt?

Laatst gewijzigd door iMario; 21-10-09 om 00:30. Reden: Opschonen.
  #252  
Oud 23-08-09, 20:27
Syp Syp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Hierbij ook even mijn ervaring met mijn iPhone perikelen.

Ik heb sinds Januari 2009 een iPhone en ben inmiddels al aan mijn 5e toe. Dit is er gebeurd:

- 1e iPhone ging in Mei retour vanwege een haarscheur
- 2e iPhone ging direct na ontvangst retour vanwege een lightleak
- Bij de 3e viel meteen op dat het scherm er niet helemaal recht inzat (linker zijde kwam kwam boven de rand uit). Ik heb dit gemeld, maar dat was geen reden om hem terug te sturen. In Juli begaf de microfoon het na een korte periode van veel krakend geluid tijdens het bellen
- Vorige week heb ik mijn 4e iPhone mogen ophalen. Meteen viel op dat het scherm er weer scheef in zat, de automatische kleur aanpassing werkte niet goed, er was weer sprake van een lightleak en de lijmresten zitten nog aan de zijkant van het scherm.
- Uit "coulance" heeft T-Mobile mij een omruil actie aangeboden. Dwz, ik krijg een "nieuwe / refurbished" telefoon per courier en lever direct mijn oude weer in. Wat mij wel opviel bij dit laatste toestel is dat het serienr met 889 begint en dus niet met 5K?

Uiteraard heb ook ik meerdere malen contact gehad met T-Mobile, die mij eerst steeds afscheepten naar de winkel. De winkel kon ook niets anders voor me doen dan het toestel voor me opsturen. Na direct contact met Solid Vision ben ik bij de aftersales van T-Mobile terecht gekomen die mij de omruil actie hebben voorgesteld.

Waar ik voornamelijk verbaasd over ben is de manier waarop Apple hier mee omgaat. Ik begrijp eigenlijk wel dat T-Mobile afhankelijk is van de leverancier van het product. Het kan toch eigenlijk niet door de beugel dat Apple blijkbaar een zeer slechte kwaliteitscontrole uitvoert op de refurbished toestellen?

Bij nader inzien had ik beter mijn eerste toestel met een haarscheur kunnen houden....
  #253  
Oud 23-08-09, 20:30
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syp Bekijk bericht
Hierbij ook even mijn ervaring met mijn iPhone perikelen.

Ik heb sinds Januari 2009 een iPhone en ben inmiddels al aan mijn 5e toe. Dit is er gebeurd:

- 1e iPhone ging in Mei retour vanwege een haarscheur
- 2e iPhone ging direct na ontvangst retour vanwege een lightleak
- Bij de 3e viel meteen op dat het scherm er niet helemaal recht inzat (linker zijde kwam kwam boven de rand uit). Ik heb dit gemeld, maar dat was geen reden om hem terug te sturen. In Juli begaf de microfoon het na een korte periode van veel krakend geluid tijdens het bellen
- Vorige week heb ik mijn 4e iPhone mogen ophalen. Meteen viel op dat het scherm er weer scheef in zat, de automatische kleur aanpassing werkte niet goed, er was weer sprake van een lightleak en de lijmresten zitten nog aan de zijkant van het scherm.
- Uit "coulance" heeft T-Mobile mij een omruil actie aangeboden. Dwz, ik krijg een "nieuwe / refurbished" telefoon per courier en lever direct mijn oude weer in. Wat mij wel opviel bij dit laatste toestel is dat het serienr met 889 begint en dus niet met 5K?

Uiteraard heb ook ik meerdere malen contact gehad met T-Mobile, die mij eerst steeds afscheepten naar de winkel. De winkel kon ook niets anders voor me doen dan het toestel voor me opsturen. Na direct contact met Solid Vision ben ik bij de aftersales van T-Mobile terecht gekomen die mij de omruil actie hebben voorgesteld.

Waar ik voornamelijk verbaasd over ben is de manier waarop Apple hier mee omgaat. Ik begrijp eigenlijk wel dat T-Mobile afhankelijk is van de leverancier van het product. Het kan toch eigenlijk niet door de beugel dat Apple blijkbaar een zeer slechte kwaliteitscontrole uitvoert op de refurbished toestellen?

Bij nader inzien had ik beter mijn eerste toestel met een haarscheur kunnen houden....
Heb helaas dezelfde ervaringen. Nog ff een opmerking op de omruiling: dit betreft toestellen die op een of andere manier weer bij T-mobile terecht zijn gekomen. Dit zijn absoluut geen nieuwe toestellen, heeft ook een after-sales medewerker mij verzekerd.
Zijn er nog mankementen /defecten aan het toestel dat je hebt gekregen?

Laatst gewijzigd door splatz; 23-08-09 om 20:35.
  #254  
Oud 23-08-09, 20:54
Syp Syp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Heb helaas dezelfde ervaringen. Nog ff een opmerking op de omruiling: dit betreft toestellen die op een of andere manier weer bij T-mobile terecht zijn gekomen. Dit zijn absoluut geen nieuwe toestellen, heeft ook een after-sales medewerker mij verzekerd.
Zijn er nog mankementen /defecten aan het toestel dat je hebt gekregen?
Ik moet het omruil toestel nog ontvangen. Dinsdag staat de koerier op de stoep. Ik ben benieuwd wat T-Mobile doet als ook deze niet goed blijkt. Erg vervelend dat ik er door alle "ellende" al bijna van uit ga dat dit het geval is.... Ik zal mijn ervaring nog posten.
  #255  
Oud 23-08-09, 21:39
WDJ WDJ is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 22
Standaard

Maar 1 vraag blijft een beetje hangen in dit (uitgebreide) topic:
In hoeverre kun je als het ware uograden en wat kost dat. Oftewel: als mijn 8Gb 3G stuk gaat, kan ik dan een 16Gb 3Gs terugkrijgen en wat zou je dan bij moeten betalen?
  #256  
Oud 23-08-09, 21:51
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Wat ik heb ondervonden, kan het gewoon niet. Na heel veel telefoontjes kreeg ik de mogelijkheid mijn 3g 16gb om te ruilen voor een 3g s tegen de prijs van 385 euro
  #257  
Oud 23-08-09, 23:07
WDJ WDJ is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 22
Standaard

Lijkt me ook sterk. Maar misschien zijn er andere mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of misschien andere bedragen te horen hebben gekregen.
  #258  
Oud 23-08-09, 23:31
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDJ Bekijk bericht
Lijkt me ook sterk. Maar misschien zijn er andere mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of misschien andere bedragen te horen hebben gekregen.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit aanbod hebben gekregen. Ik denk dat er geen mensen zijn geweest die hier op in zouden zijn gegaan.

Ik hoop dat ik deze week wel een schriftelijke reactie krijg, wil dit gedoe nu wel eens afronden.
  #259  
Oud 25-08-09, 17:20
Syp Syp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Zojuist mijn omruiltoestel ontvangen: Lightleak en wederom een niet recht liggend scherm.

Omdat dit nu het derde toestel is met Lightleak en mijn 5e iPhone in totaal, toch maar even een lezersvraag: Hebben veel meer mensen hier last van en dit gewoon geaccepteerd?
Ik heb er nu 2 toestellen voor teruggestuurd en deze zijn wel steeds vervangen geweest. Ik vind het bijzonder irritant dat wanneer je in het donker met je iPhone bezig bent er een lichtbundel langs de rand schijnt......
  #260  
Oud 25-08-09, 21:32
ronnietjuh ronnietjuh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 53
Standaard

Nou ik ga ook maar eens reageren ..

Mijn toestel is nu ook voor de 5 de keer opgestuurd ...
* toestel echter met tmobile aangeschaft bij tph

Toestel 5 keer opgestuurd ( met die van gisteren erbij geteld ) 2 keer een nieuwe gekregen 2 keer de fouten niet kunnen vinden .

Elke keer als ik hem terug krijg kan ik hem dezelfde dag weer terug sturen :S
Ik word er echt gek van .

Nu hebben ze bij tph gezegt als ik nu weer een nieuwe krijg en hij is weer stuk 6 de keer gaan ze iets anders doen :S

Nu ben ik echter mijn i-phone in totaal 4 maanden kwijt :S:S ik vind dit echt niet kunnen .

Bah .

Zo moest dit echt even kwijt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 13:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.