//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Syp Zojuist mijn omruiltoestel ontvangen: Lightleak en wederom een niet recht liggend scherm. Omdat dit nu het derde toestel is met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 26-08-09, 11:53
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syp Bekijk bericht
Zojuist mijn omruiltoestel ontvangen: Lightleak en wederom een niet recht liggend scherm.

Omdat dit nu het derde toestel is met Lightleak en mijn 5e iPhone in totaal, toch maar even een lezersvraag: Hebben veel meer mensen hier last van en dit gewoon geaccepteerd?
Ik heb er nu 2 toestellen voor teruggestuurd en deze zijn wel steeds vervangen geweest. Ik vind het bijzonder irritant dat wanneer je in het donker met je iPhone bezig bent er een lichtbundel langs de rand schijnt......
Syp, Ik heb ook al 2 toestellen gehad met lightleak. 1 hiervan was nauwelijks zichtbaar. Maar ook 1 met flinke lightleak. De rubber/schuimen afdichting lag er helemaal los tussen!. Echter heb ik zelf de toestellen om deze reden nooit retour gestuurd. Bij mij zijn elke keer de haarscheuren de reden om het toestel op te sturen. Moet deze week ook weer... Op naar iPhone nummer 4. Hoop dat het omruilen deze keer weer snel gaat. Vorige keer was ik het toestel al met al een goede week kwijt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 28-08-09, 17:06
Lente's schermafbeelding
Lente Lente is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

@wouter1981

Heb je hier een speciale verzekering voor afgesloten of valt dit standaard onder de garantie van Apple binnen een bepaalde periode?
  #263  
Oud 28-08-09, 17:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lente Bekijk bericht
@wouter1981

Heb je hier een speciale verzekering voor afgesloten of valt dit standaard onder de garantie van Apple binnen een bepaalde periode?
Valt onder Apple/T-Mobile garantie. Heb geen verzekering bij mijn toestel afgesloten.
  #264  
Oud 28-08-09, 17:56
Lente's schermafbeelding
Lente Lente is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Valt onder Apple/T-Mobile garantie. Heb geen verzekering bij mijn toestel afgesloten.
Dank je wel voor je antwoord. Ik zit namelijk in dubio en dit is misschien niet helemaal het juiste topic ervoor, maar kan ook geen betere vinden

Ik vind de witte tinten in mijn scherm niet echt wit, ze slaan een beetje geel uit Bijvoorbeeld bij de Fokke en Sukke App. De vraag is of anderen hier ook last van hebben!? Ik twijfel of ik ermee terug moet gaan en of ze er wat aan kunnen doen.
  #265  
Oud 29-08-09, 13:30
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lente Bekijk bericht
Dank je wel voor je antwoord. Ik zit namelijk in dubio en dit is misschien niet helemaal het juiste topic ervoor, maar kan ook geen betere vinden

Ik vind de witte tinten in mijn scherm niet echt wit, ze slaan een beetje geel uit Bijvoorbeeld bij de Fokke en Sukke App. De vraag is of anderen hier ook last van hebben!? Ik twijfel of ik ermee terug moet gaan en of ze er wat aan kunnen doen.
Bij mij zijn ze gewoon wit. Je kan natuurlijk altijd naar een T-mobile shop gaan kijken wat zij zeggen. Ik betwijfel of ze je probleem serieus nemen.
  #266  
Oud 29-08-09, 19:18
jokeheefteenappeltje jokeheefteenappeltje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Hm... dat gaat nog leuk worden.. ik was van plan om ook maar weer eens terug te gaan naar de Tmobile shop want ik heb tot nu toe ook steeds problemen met mijn nieuwe 3 GS. Het eiphoontje is net 3 weken oud en ik heb hem al drie keer hersteld. 1e keer was al de 2e dag dat ik een vergroot scherm had, hij deed helemaal niets meer, toen na ca. week werd ik gebeld, was te laat met oppakken en toen ik terug wilde bellen deed hij dus ook niets meer... op tilt!! (heel fijn als je afhankelijk bent van je telefoon voor werk) en nu heb ik hem vandaag voor de verandering maar weer eens herstelt want safari bleef gister hangen grrrrr.... Donderdag had iemand een oudere versie Iphone en daar werkte safari al veel sneller... Nu hij herstelt is blijft het behoorlijk traag werken... snik...... schiet niet op dit!
  #267  
Oud 30-08-09, 14:51
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik heb maar een e-mail gestuurd dat ik nu 4 weken op een reactie wacht. Geschreven dat ik binnen 1 week een reactie verwacht. Hoop dat ze nu eindelijk eens reageren.
  #268  
Oud 31-08-09, 14:47
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Sinds begin vorige week zat mijn Mute knopje los, en vrijdag middag is hij afgebroken. Gelijk gebeld met T-Mobile, er werd een reparatie aangevraagd en ik zou nog van ze horen.
Vandaag heb ik ze teruggebeld (ben ongeduldig ). Er is vrijdag avond een envelop naar mij verstuurd. Mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat die vandaag of morgen er moet zijn en dat ik daarin mijn iPhone 3G 16GB Black moet doen met accessoires. Ze kijken dan of het onder garantie valt, zo ja, dan repareren ze hem en krijg ik hem weer terug. Zo nee, dan bellen ze mij. Ik neem aan dat dit onder garantie valt, is namelijk een ontwerp/productie fout en geen user abuse (dan was hij wel in één keer afgebroken en niet gedurende een week steeds losser gaan zitten).

Maar als ik de verhalen hier lees weet ik niet of ik mijn iPhone wel terug wil sturen. Zo te zien is de kans groot dat ik niet mijn eigen toestel maar een refurbished terugkrijg (in tegenstelling tot wat de mevrouw aan de telefoon zei) en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb in november een nieuw toestel met 2jaar abbo gekocht, en als er dan 1 knopje afbreekt wil ik daarna niet opgescheept worden met een afgekeurd, hersteld toestel.


Bijkomend nadeel: ik heb een Zagg InvisibleSHIELD op m'n iPhone, die moet ik er dus afhalen nu (anders krijg je daar weer gezeik mee, en als ze hem willen repareren moet hij er waarschijnlijk toch af). Maarja, als hij dan terugkomt moet ik weer een nieuwe bestellen
  #269  
Oud 31-08-09, 14:56
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat die vandaag of morgen er moet zijn en dat ik daarin mijn iPhone 3G 16GB Black moet doen met accessoires.
Absoluut GEEN accessoires meesturen. De kans is groot dat ie kwijt raken. En zie ze dan maar eens terug te krijgen! Ik heb hier ervaring mee...

Wat betreft je InvisibleShield, haal m eraf want je krijgt een refurbished toestel. Indien je toestel onder garantie valt natuurlijk.
  #270  
Oud 31-08-09, 15:21
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Absoluut GEEN accessoires meesturen. De kans is groot dat ie kwijt raken. En zie ze dan maar eens terug te krijgen! Ik heb hier ervaring mee...

Wat betreft je InvisibleShield, haal m eraf want je krijgt een refurbished toestel. Indien je toestel onder garantie valt natuurlijk.
Was ook niet van plan om acc mee te sturen, alleen mn oude 2G headset die helemaal afgeragd is, wie weet krijg ik een nieuwe terug

Ik zie er wel tegen op dat ik probably een refurbished terugkrijg Daar heb ik niet voor betaald, en is ook tegenstrijdig met wat mevrouw aan de telefoon zei (stom dat ik het gesprek niet opgenomen heb). Maarja die mensen aan de telefoon bij tmo zeggen ook allemaal wat anders..
  #271  
Oud 31-08-09, 15:30
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Was ook niet van plan om acc mee te sturen, alleen mn oude 2G headset die helemaal afgeragd is, wie weet krijg ik een nieuwe terug

Ik zie er wel tegen op dat ik probably een refurbished terugkrijg Daar heb ik niet voor betaald, en is ook tegenstrijdig met wat mevrouw aan de telefoon zei (stom dat ik het gesprek niet opgenomen heb). Maarja die mensen aan de telefoon bij tmo zeggen ook allemaal wat anders..
Als je toestel onder garantie valt dan wordt er een nieuw (refurbished) toestel besteld die vervolgens naar jou wordt opgestuurd. Dat je niet je eigen toestel gerepareerd retour krijgt ligt aan het feit dat het servicecentre de iPhone niet mogen open maken. Ze mogen alleen bepalen of het toestel wel of niet onder garantie valt.

Heb zelf ook al veel te vaak aan de telefoon dingen toegezegd gekregen die later niet juist bleken of simpelweg niet werden nagekomen. Helaas lijkt het zo te zijn dat dit, bij voornamelijk grote bedrijven, bijna normaal is.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 31-08-09 om 15:33.
  #272  
Oud 31-08-09, 15:34
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Als je toestel onder garantie valt dan wordt er een nieuw (refurbished) toestel besteld die vervolgens naar jou wordt opgestuurd. Dat je niet je eigen toestel gerepareerd retour krijgt ligt aan het feit dat het servicecentre de iPhone niet mogen open maken. Ze mogen alleen bepalen of het toestel wel of niet onder garantie valt.
Niet mijn probleem dat zij hem niet open mogen maken, dan moet de helpdesk niet zeggen dat ik mn eigen toestel weer terug krijg.

Maarja, eerst maar is afwachten, als er niks mis is met het ruiltoestel heb ik niks te klagen natuurlijk
  #273  
Oud 31-08-09, 15:36
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Niet mijn probleem dat zij hem niet open mogen maken, dan moet de helpdesk niet zeggen dat ik mn eigen toestel weer terug krijg.

Maarja, eerst maar is afwachten, als er niks mis is met het ruiltoestel heb ik niks te klagen natuurlijk
Dat laatste moet je gewoon van uit gaan. Als je je eigen toestel retour krijgt dan is dat geen goed nieuws
  #274  
Oud 05-09-09, 12:28
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Vandaag voor het eerst maar weer is gebeld. Ze gaan nu de case pas doorzetten..pff. Wordt waarschijnlijk maandag gebeld, ben benieuwd.....
  #275  
Oud 05-09-09, 21:27
jovandesande jovandesande is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Heb geen iPhone (nog niet ) maar wel ooit met een T-Mobile MDA Compact problemen gehad, ook tot 5x toe moeten laten terugsturen ivm reparaties/problemen. Na de 5e keer aangetekende brief gestuurd met eis voor geheel nieuw toetsel bij de winkel. Contact gehad met after-sales en mocht een nieuw (zelfs 1 tree hoger, MDA Vario) toestel ophalen in de winkel (verpakt en wel). Mijn ervaringen met T-Mobile zijn dus dat je na 2 of 3 keer al beter een aangetekende brief kan versturen en zorgen dat after-sales contact met je opneemt. En compleet nieuw toestel eisen (ja, misschien moet je dan weer x weken wachten maar alla, eis dan korting op abbo)...

Solid Vision oid werkt volgens zo dat alle binnengekomen toestellen een harde reset krijgen en gaan vervolgens op de plank en een ander poppetje pakt het toetsel en verstuurd um naar de klant als zijnde: "nieuw/refurbished"...
  #276  
Oud 05-09-09, 23:47
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jovandesande Bekijk bericht
Solid Vision oid werkt volgens zo dat alle binnengekomen toestellen een harde reset krijgen en gaan vervolgens op de plank en een ander poppetje pakt het toetsel en verstuurd um naar de klant als zijnde: "nieuw/refurbished"...
Het lijkt mij dat T-Mobile zulk soort praktijken als multinational niet kan toestaan. Als iemand één keer bewijs heeft dat dit gebeurd hebben ze een heel erg groot probleem.
Wel als ze het mij proberen te flikken iig
  #277  
Oud 06-09-09, 00:03
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Het lijkt mij dat T-Mobile zulk soort praktijken als multinational niet kan toestaan. Als iemand één keer bewijs heeft dat dit gebeurd hebben ze een heel erg groot probleem.
Wel als ze het mij proberen te flikken iig
Ja, maar het probleem is. Hoe bewijs je zoiets. Serienummer/imei wordt allemaal aangepast.
  #278  
Oud 06-09-09, 00:06
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Ja, maar het probleem is. Hoe bewijs je zoiets. Serienummer/imei wordt allemaal aangepast.
Toestel met dezelfde schade terug?
  #279  
Oud 06-09-09, 00:08
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ja, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn...Daar bewijs je niets mee
  #280  
Oud 06-09-09, 00:23
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Ja, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn...Daar bewijs je niets mee
Als ik op bepaalde plekken krassen heb zitten (en daar natuurlijk foto's van heb), en ik krijg dezelfde krassen terug. Dan lijkt me dat niet echt toeval.
Maar het blijft inderdaad moeilijk te bewijzen.

Daarbuiten, als ik mijn toestel ter reparatie opstuur. Dan verwacht ik mijn toestel gerepareerd terug te krijgen. Is dat dan niet het geval kan ik dan wel mee leven, indien het een toestel betreft dat in minimaal dezelfde staat is als die van mij, anders beter. Niet een toestel met een ander defect.
Mijn iPhone gaat maandag aangetekend naar T-Mobile, mocht ik een goed toestel terugkrijgen, prima, pluspunt voor T-Mobile. Krijg ik een toestel terug wat om andere redenen niet goed is, ga ik gelijk serieuze acties ondernemen en niet 12x heen en weer sturen.

Maarja, eerst maar is afwachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.