//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) bij alle 5x terugsturen was er een klacht die je ook op de diverse forums las... 1x zelfs toetsel teruggehad met precies hetzelfde probleem als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 06-09-09, 00:28
jovandesande jovandesande is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

bij alle 5x terugsturen was er een klacht die je ook op de diverse forums las... 1x zelfs toetsel teruggehad met precies hetzelfde probleem als waarvoor ik hem opstuurde (aan/uit knop afgebroken) en 1x heb ik een toestel teruggekregen waar Windows Mobile nog geen eens op geïnstalleerd was, totaal leeg toestel dus.... bewijzen kan je niet maar ik heb totaal geen vertrouwen in die bende daar... T-Mobile (nog) wel maar dat reparatiebedrijf van ze.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 06-09-09, 00:37
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

@jovandesande: Dat zou ik dus niet 1x pikken . Dan zou ik dus mooi hoop stennis gaan maken in de winkel, dan maar zo.
  #283  
Oud 06-09-09, 14:07
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

Mijn iPhone is stukgegaan net meer dan 1 jaar geleden. T-Mobile verteld mij dus ondanks het feit dat de Europese richtlijnen uitgaan van 2 jaar garantie zegt T-Mobile dat ik de reparatie zelf moet betalen. Heeft iemand anders hier al ervaringen mee? Kan T-Mobile dit maken?
  #284  
Oud 07-09-09, 17:08
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNtalex Bekijk bericht
Mijn iPhone is stukgegaan net meer dan 1 jaar geleden. T-Mobile verteld mij dus ondanks het feit dat de Europese richtlijnen uitgaan van 2 jaar garantie zegt T-Mobile dat ik de reparatie zelf moet betalen. Heeft iemand anders hier al ervaringen mee? Kan T-Mobile dit maken?
Nee dit kunnen ze niet maken. Je hebt recht op garantie zo lang jij mag verwachten het product meegaat. Van de iPhone mag je zeker verwachten dat deze 3 jaar meegaat. Daarnaast geldt ook nog de minimale garantieperiode van 2 jaar uit de Europese richtlijnen. Kijk eens op consuwijzer.nl . Ik raad je aan een nette brief te sturen waarin je uitlegt wat er defect is en dat je minimaal 2 jaar garantie hebt (evt. verwijzing naar het wetboek en consumentenautoriteit.nl).
  #285  
Oud 08-09-09, 09:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNtalex Bekijk bericht
Mijn iPhone is stukgegaan net meer dan 1 jaar geleden. T-Mobile verteld mij dus ondanks het feit dat de Europese richtlijnen uitgaan van 2 jaar garantie zegt T-Mobile dat ik de reparatie zelf moet betalen. Heeft iemand anders hier al ervaringen mee? Kan T-Mobile dit maken?
T-Mobile geeft sinds kort 2 jaar garantie op de iPhone. Is me verteld in de T-Shop. Het staat ook op het T-Mobile Forum.
  #286  
Oud 12-09-09, 16:33
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
T-Mobile geeft sinds kort 2 jaar garantie op de iPhone. Is me verteld in de T-Shop. Het staat ook op het T-Mobile Forum.
Ik kan dat nergens terugvinden...


Vandaag gebeld met T-Mobile, reparaties. Had m'n toestel maandag opgestuurd. Mevrouw aan de telefoon zei dat mijn toestel gerepareerd en verzonden is, hij moet begin komende week bij mij aankomen. Heb nog een x extra gevraagd, gerepareerd of vervangend toestel? Nee meneer uw eigen toestel is gerepareerd. (muteknopje was afgebroeken).
Ik ben benieuwd.
  #287  
Oud 12-09-09, 17:20
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Garantie op de iphone geldt gewoon voor 2 jaren.
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over een refurbished toestel.
99% van de klanten die een refurbish terugkrijgen zie ik pas terug bij de lancering van de volgende iphone...
  #288  
Oud 12-09-09, 18:26
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Garantie op de iphone geldt gewoon voor 2 jaren.
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over een refurbished toestel.
99% van de klanten die een refurbish terugkrijgen zie ik pas terug bij de lancering van de volgende iphone...
Ik ben het met je eens dat mensen onnodig lopen te "schreeuwen" over het mogelijk ontvangen van een refurbished toestel. Toch komt dit natuurlijk ook deels door T-mobile/Apple. Zij moeten ervoor zorgen dat de refurbished toestellen goed getest zijn en gelijkwaardig zijn aan een nieuw exemplaar.

Ik heb trouwens gisteren eindelijk, na 6 en een halve week, de schriftelijke reactie ontvangen. Hierin staat dat T-mobile haar excuses aanbiedt en dat ik mijn iPhone alsnog kan omruilen voor een 3G S (waarschijnlijk wel tegen een belachelijke prijs maar dat moeten we nog zien). Ook krijg ik in ieder geval 1 maand gratis bellen (netjes gebaar).

Ik heb vandaag gevraagd of ze ook nog op mijn klacht inhoudelijk in kunnen gaan. Omruilingen doen ze niet op zaterdag werd mij verteld???

@Scoes: Is het gebruikelijk dat een klacht pas na 6 en een halve week wordt beantwoord?

Laatst gewijzigd door splatz; 12-09-09 om 19:09.
  #289  
Oud 12-09-09, 23:43
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
@Scoes: Is het gebruikelijk dat een klacht pas na 6 en een halve week wordt beantwoord?
Duurt in mijn ervaring meestal minimaal 4 werken. Alles binnen 2 maanden moet nog enigszins kunnen. Al is het natuurlijk geen service
  #290  
Oud 14-09-09, 17:12
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Vandaag gebeld. Eindelijk een keer een welwillende vlotte medewerker aan de telefoon gehad. Mag mijn iPhone 3G omruilen voor een 3G S. Dit kon wel alleen via opsturen waar ik geen trek in heb omdat ik dan weer mijn toestel kwijt ben. Nu heb ik gevraagd of het ook via de winkel kan, dit moest hij navragen dus ik word teruggebeld voor het einde van de week. Het gaat wel om een teruggestuurd toestel waar ik 2 jaar garantie op krijg waarvan de eerste 3 en de laatste 12 via t-mobile lopen. Mocht er dus iets mis zijn aan het toestel kan dit gelijk via een omruiling aan de deur verholpen worden.

Het schijnt dat mijn klacht helemaal geëscaleerd was, werd ook gelijk doorverbonden met het hoofdkantoor.

Laatst gewijzigd door splatz; 14-09-09 om 18:52.
  #291  
Oud 14-09-09, 17:28
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Net pakketje van Solid Vision opgehaald bij de buren. Mijn iPhone is omgewisseld voor een 5K model (refurbished dus). Ben benieuwd, op het eerste oog is het gewoon een hele mooie nieuwe iphone.
  #292  
Oud 18-09-09, 14:25
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

bij mij zijn de volume en mute knoppen allebei afgebroken, heb het toestel nu een jaar. Ik ben van plan naar de T/mobile shop terug te gaan maar vraag me 2 dingen af. mijn toestel is jailbroken, moet ik hem weer herstellen voordat ik hem terugbreng? zullen zij om deze reden het toestel niet repareren? ook heb ik geen tweede telefoon, krijg ik van tmobile een leentoestel? kan namelijk niet een paar weken zonder telefoon lopen!

Grt bastiaan
__________________
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi
  #293  
Oud 19-09-09, 11:17
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus Bekijk bericht
bij mij zijn de volume en mute knoppen allebei afgebroken, heb het toestel nu een jaar. Ik ben van plan naar de T/mobile shop terug te gaan maar vraag me 2 dingen af. mijn toestel is jailbroken, moet ik hem weer herstellen voordat ik hem terugbreng? zullen zij om deze reden het toestel niet repareren? ook heb ik geen tweede telefoon, krijg ik van tmobile een leentoestel? kan namelijk niet een paar weken zonder telefoon lopen!

Grt bastiaan
Vraag 1: JA! Voordat je je iPhone terugbrengt herstellen, ze zullen anders je telefoon niet vervangen en je garantie verloopt.
Vraag 2: Volgensmij kan je een leentoestel krijgen maar dat weet ik niet zeker.
  #294  
Oud 21-09-09, 18:43
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

Heb net mijn iphone laten ophalen door Pro assist, waar ik mijn iphone heb verzekerd. Uitstekende service moet ik zeggen. Ze kwamen mijn iphone ophalen bij mijn huis, gaven me een leentoestel en verzekeren dat mijn iphone weer netjes terug gebracht word zodra deze gerepareerd is ! Klasse!
  #295  
Oud 25-09-09, 13:04
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Vraag 2: Volgensmij kan je een leentoestel krijgen maar dat weet ik niet zeker.
Je kunt tegen betaling van 50 euro borg een (heel) simpel toestel mee krijgen.
  #296  
Oud 01-10-09, 18:58
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik ben jullie even een update verschuldigd...(helaas niet geweldig nieuws)

Ik heb dus vorige week zaterdag (dus niet afgelopen) mijn iPhone aangetekend verzonden naar de afdeling After-Sales van T-mobile. Ik heb bevestigd gekregen dat deze goed is ontvangen. Afgelopen zaterdag kreeg ik te horen dat de opdracht klaar lag om te verzenden en dat ik begin deze week gebeld zou worden voor de afleverafspraak. Vandaag zelf gebeld, kreeg te horen dat de opdracht zeker niet klaarlag, zaterdag niet zal worden gehaald en een klachtenbrief kon sturen (wat 8 weken op zich liet wachten vorige keer). Gevraagd of ik After-Sales aan de lijn kon krijgen, zij wilden mij niet te woord staan omdat zij niets meer kunnen vertellen. Het enige wat zij mij konden vertellen is dat ze de afgesproken maximum termijn van 2 weken zoiezo niet zullen halen, de vergoeding niet kunnen terugvinden en ze niet kunnen zeggen hoe lang dit nog gaat duren.

Natuurlijk hier niet mee akkoord gegaan, halfuur gepoogd nog iets voor elkaar te krijgen maar tevergeefs... Er is een e-mail gestuurd naar de medewerker die dit alles met mij afgesproken heeft en een terugbelverzoek naar de afdeling After-Sales.

Jongens, jongens, wat is het daar toch slecht geregeld. Had ik nu mijn iPhone 3G maar gehouden...
  #297  
Oud 01-10-09, 20:49
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Het is dus maar te hopen dat je nooit met een kapotte iphone komt te zitten zie ik wel.. sjemig wat een ellende allemaal..
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #298  
Oud 01-10-09, 22:47
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Het is dus maar te hopen dat je nooit met een kapotte iphone komt te zitten zie ik wel.. sjemig wat een ellende allemaal..
Dat komt omdat de meesten enkel iets laten horen bij slechte ervaringen, als je goede ervaringen hebt schreeuw je dat vaak niet op fora.

Ik heb een tijdje terug mijn iphone opgestuurd ivm afgebroken muteknope, maandag verzonden, maandag erna (7 dagen dus) nieuwe iphone in de bus. Nu een paar weken in gebruik en werkt prima!

Het kan dus wel gewoon
  #299  
Oud 02-10-09, 11:04
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Dat komt omdat de meesten enkel iets laten horen bij slechte ervaringen, als je goede ervaringen hebt schreeuw je dat vaak niet op fora.

Ik heb een tijdje terug mijn iphone opgestuurd ivm afgebroken muteknope, maandag verzonden, maandag erna (7 dagen dus) nieuwe iphone in de bus. Nu een paar weken in gebruik en werkt prima!

Het kan dus wel gewoon
Deze ervaring deel ik. Mijn laatste (4e) 'reparatie' duurde ook een week. Erg snel vind ik. Heb het geregeld via de T-Shop
  #300  
Oud 02-10-09, 12:56
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

Update :

Heb een week geleden mijn iphone op laten halen door pro assist. ( Muteknop en volume knoppen waren afgebroken) Binnen een week kreeg ik een telefoontje dat mijn toestel weer klaar was en wanneer ze langs konden komen. Nu een half uur geleden zijn ze langs geweest, kreeg ik een nieuwe iphone en de hartelijke groeten. Wat een top service !!!! ik doe ze de hartelijke groeten terug!

Grt bastiaan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.