//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Update: Net teruggebeld door de medewerker waarmee ik de afspraak heb gemaakt. Voorraad lichtgebruikte toestellen inderdaad leeg. Er komen als het goed is dinsdag toestellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 02-10-09, 13:42
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Update: Net teruggebeld door de medewerker waarmee ik de afspraak heb gemaakt. Voorraad lichtgebruikte toestellen inderdaad leeg. Er komen als het goed is dinsdag toestellen binnen. Mocht dit niet het geval zijn mag ik een nieuwe 3G S uit de winkel ophalen.
Ik heb gelukkig een klantvriendelijke medewerker getroffen....eindelijk
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 02-10-09, 23:11
ds07 ds07 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus Bekijk bericht
Update :

Heb een week geleden mijn iphone op laten halen door pro assist. ( Muteknop en volume knoppen waren afgebroken) Binnen een week kreeg ik een telefoontje dat mijn toestel weer klaar was en wanneer ze langs konden komen. Nu een half uur geleden zijn ze langs geweest, kreeg ik een nieuwe iphone en de hartelijke groeten. Wat een top service !!!! ik doe ze de hartelijke groeten terug!

Grt bastiaan
heb precies hetzelfde, door pro-assist laten ophalen deze week, ik hoop dat ik hem volgend week weer terug krijg.

trouwens, kreeg je refurbished (5k model) of nieuwe iphone?
  #303  
Oud 07-10-09, 16:50
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Update: Net weer teruggebeld, geen nieuwe teruggestuurde toestellen binnengekomen Mag dus een gloednieuwe ophalen, helaas natuurlijk uitverkocht. Vrijdag en volgende week vrijdag komen er nieuwe voorraden binnen bij de shop, de 18 wachtenden (alle modellen) uit september zijn voor mij dus hoop dat ik hem vrijdag mag ophalen.
  #304  
Oud 07-10-09, 16:56
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Dat systeem van T-mobile is wel mysterieus... Staat opeens in dat ik vrijdag gebeld had of ik een 32GB tegen bijbetaling wilde i.p.v. een gratis 16GB.
  #305  
Oud 11-10-09, 17:32
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Kan hem maandag ophalen... Was genoeg voorraad in Alkmaar.
  #306  
Oud 12-10-09, 20:40
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Het gaat ook in 99% van de gevallen gewoon de eerste keer goed.
Splatz is een beetje een geval appart, getuige de lengte en inhoud van dit topic.

Laatst gewijzigd door Scoes; 12-10-09 om 20:43.
  #307  
Oud 12-10-09, 20:45
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Het gaat ook in 99% van de gevallen gewoon de eerste keer goed.
Splatz is een beetje een geval appart.
Dat geloof ik ook hoor.

In mijn geval vind ik alleen de manier waarop het opgelost wordt gewoon slecht (dus na 3x opsturen). Verder vind ik dat er op een brief veel eerder gereageerd moet worden (8 weken). Uiteraard wel heel erg netjes om mij nog een aanbod te geven maar er wordt verder totaal niet ingegaan op de brief.

@Scoes: Even over het systeem, er komen wel mysterieuze dingen in te staan. Zo zou ik hebben gebeld of ik een 3G S 32GB tegen bijbetaling kon krijgen, wat ik dus niet heb gedaan en ook niet wil.

Ik vind het trouwens wel echt heel goed dat jij hier op dit forum klanten help in je eigen tijd, heb respect voor je alleen vind ik alsnog wel dat T-mobile het gewoon niet zo goed geregeld heeft allemaal.

Laatst gewijzigd door splatz; 12-10-09 om 20:47.
  #308  
Oud 12-10-09, 21:14
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Het is ook niet gebruikelijk dat er 8 weken overheen gaat voordat een geschreven klacht afgehandeld wordt. Normaal staat hier voor particulieren volgens mij 15 werkdagen voor, maar vergeet niet, je bent niet de enige die een brief stuurt.

En dat over die "mysterieuze dingen", wij loggen 2 type's interacties. Automatische, of inbound/outbound. Die laatste worden aangemaakt als een klant met de klantenservice spreek, en wordt door de medewerker met de hand getikt. Kan dit dus ook niet verklaren..

Ik probeer alleen maar oppervlakkig uit te leggen hoe het in er (kennelijk) in grote bedrijven aan toe gaat, en als je mij voor je eerste post in dit topic had aangesproken was dit probleem na de derde post opgelost geweest. Je hebt alleen niet helemaal de juiste weg bewandeld, en die probeer ik een beetje over te brengen.

Veel plezier met je 3GS, het is toch wel een witte he?!
  #309  
Oud 12-10-09, 21:32
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

@Scoes

Helaas geen witte (zat nog wel te twijfelen maar toch voor zwart gegaan).
Over de weg, ik had misschien/waarschijnlijk eerder een brief moeten sturen maar daar was ook 8 weken (misschien korter) overheen gegaan. Kwam er bij de shop namelijk niet meer uit (na 2 maanden omruiling, weer SV of ander toestel).

Ik ga morgen de iPhone ophalen en ik hoop dat dit topic dan eindelijk gesloten kan worden. Pff 16 pagina's.

Ik geloof dat t-mobile haar klanten goed wil helpen, er zijn ook klantvriendelijke medewerkers die je echt willen helpen en gewoon goed hun werk doen (zoals jij en een medewerker van after-sales waarmee ik de laatste afspraken heb gemaakt), maar helaas zijn er natuurlijk ook medewerkers die niet zo welwillend zijn en die helaas in de meerderheid zijn bij de klantenservice/after-sales.
Conclusie: je moet de goede medewerker treffen.

Laatst gewijzigd door splatz; 12-10-09 om 21:53.
  #310  
Oud 18-10-09, 09:30
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Mijn iPhone 3GS 32GB Zwart heb ik ook afgelopen maandag via de t-mobile shop opgestuurd naar garantie, omdat het scherm van mijn iPhone al vanaf het aanschaf (26 juni 2009) al scheef zat, aan de rechter kant voelde ik gewoon de zilveren zeikant prikken en het scherm was er onder. En de 2e was omdat ik gekraak hoorde telkens van de behuizing als ik hem oppakte, leek net dat hij weer goed zat na t kraken maar mijn iphone voelde dus niet stefig aan.

Ben gisteren langs geweest bij de t-mobile shop en de status was dus: wacht op onderdelen. maar vraag me af want zover ik het weet kunnen ze het niet repareren toch? dus alleen een nieuwe of een 5k model (of hoe dat ook genoemd wordt) opsturen?
  #311  
Oud 19-10-09, 21:43
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik kan geen eenduidig antwoord vinden hier op het forum of elders. Hoelang heb je garantie op een iPhone? Want ik lees regelmatig 1 jaar, maar ik dacht dat er tegenwoordig europese regelgeving is die heeft bepaald dat iedere telefoon 2 jaar garantie moet hebben. Iemand die weet hoe het precies zit??

Als het goed is gaat morgen eindelijk de bestelling van mijn iPhone doorgevoerd worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik een verzekering er bij af sluit.... Maar het ook wel belangrijk om te weten hoelang de garantie duurt (en als het 1 jaar is of je dit dan zou kunnen verlengen?).
  #312  
Oud 19-10-09, 21:53
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Ik kan geen eenduidig antwoord vinden hier op het forum of elders. Hoelang heb je garantie op een iPhone? Want ik lees regelmatig 1 jaar, maar ik dacht dat er tegenwoordig europese regelgeving is die heeft bepaald dat iedere telefoon 2 jaar garantie moet hebben. Iemand die weet hoe het precies zit??

Als het goed is gaat morgen eindelijk de bestelling van mijn iPhone doorgevoerd worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik een verzekering er bij af sluit.... Maar het ook wel belangrijk om te weten hoelang de garantie duurt (en als het 1 jaar is of je dit dan zou kunnen verlengen?).
Ik zou het wel doen als ik jou was, want garantie is voor fabricagefouten, en verzekering is voor eigen fouten. Als je je iPhone laat vallen ben je gedekt, en ook voor fabrieksfouten. das mooi meegenomen
  #313  
Oud 19-10-09, 22:07
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

ja dat weet ik. Ik neig ook wel naar een verzekering hoor. Blijft een duur ding. maar ja kost daarentegen wel 8 euro per maand extra...Tja, ik denk er nog even over.

Maar weet je toevallig ook hoelang de garantie duurt? Op site van Apple staat 1 jaar. Terwijl ik toch echt dat het tegenwoordig verplicht was om 2 jaar te geven (zeker als je abonnement ook 2 jaar duurt)... Misschien heb ik het gedroomd?
  #314  
Oud 19-10-09, 22:12
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
ja dat weet ik. Ik neig ook wel naar een verzekering hoor. Blijft een duur ding. maar ja kost daarentegen wel 8 euro per maand extra...Tja, ik denk er nog even over.

Maar weet je toevallig ook hoelang de garantie duurt? Op site van Apple staat 1 jaar. Terwijl ik toch echt dat het tegenwoordig verplicht was om 2 jaar te geven (zeker als je abonnement ook 2 jaar duurt)... Misschien heb ik het gedroomd?
Ik weet het niet precies met die garantie maar ben de verzekering moet je rekenen: 8 euro p.m x 12 (mndn)=96 euro, Mocht je iPhone vallen en scherm gaat kapot (op het minst) ben je wel meer kwijt en bij verzekering betaal je alleen 30 euro eigen risico en krijg je een nieuwe! of wordt gerepareerd

Tenminste mijn iPhone is nog steeds bij reperatie, en status was; wacht op onderdelen dus neem aan dat ie wordt gemaakt maar ik had ook gehoord van de medewerker in de winkel dat het heel moeilijk was om een iPhone te maken en dat ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe kreeg ben benieuwd!
  #315  
Oud 19-10-09, 22:16
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Mijn iPhone 3GS 32GB Zwart heb ik ook afgelopen maandag via de t-mobile shop opgestuurd naar garantie, omdat het scherm van mijn iPhone al vanaf het aanschaf (26 juni 2009) al scheef zat, aan de rechter kant voelde ik gewoon de zilveren zeikant prikken en het scherm was er onder. En de 2e was omdat ik gekraak hoorde telkens van de behuizing als ik hem oppakte, leek net dat hij weer goed zat na t kraken maar mijn iphone voelde dus niet stefig aan.

Ben gisteren langs geweest bij de t-mobile shop en de status was dus: wacht op onderdelen. maar vraag me af want zover ik het weet kunnen ze het niet repareren toch? dus alleen een nieuwe of een 5k model (of hoe dat ook genoemd wordt) opsturen?
Dit is bij mij ook het geval ik voel ook die scherpe chrome rand. Is het wel te doen zonder kosten om hem op te sturen dit is tevens dan wel de 2de keer dat ik hem opstuur heb al eens een nieuwe gehad.

Laat even weten als je meer erover weet
  #316  
Oud 19-10-09, 22:23
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dannybevers Bekijk bericht
Dit is bij mij ook het geval ik voel ook die scherpe chrome rand. Is het wel te doen zonder kosten om hem op te sturen dit is tevens dan wel de 2de keer dat ik hem opstuur heb al eens een nieuwe gehad.

Laat even weten als je meer erover weet
Ja is goed, maar wil hem zsm terug , hoelang duurde het bij jou ?
En heb je voor die chrome rand een nieuwe iPhone gekregen?
  #317  
Oud 20-10-09, 12:08
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Ik weet het niet precies met die garantie maar ben de verzekering moet je rekenen: 8 euro p.m x 12 (mndn)=96 euro, Mocht je iPhone vallen en scherm gaat kapot (op het minst) ben je wel meer kwijt en bij verzekering betaal je alleen 30 euro eigen risico en krijg je een nieuwe! of wordt gerepareerd

Tenminste mijn iPhone is nog steeds bij reperatie, en status was; wacht op onderdelen dus neem aan dat ie wordt gemaakt maar ik had ook gehoord van de medewerker in de winkel dat het heel moeilijk was om een iPhone te maken en dat ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe kreeg ben benieuwd!

Kun je hem maar voor 1 jaar verzekeren dan?? Je zit toch 2 jaar aan abonnement vast, dus als ik hem wil verzekeren wil ik dat denk ik ook wel voor de volle 2 jaar...
  #318  
Oud 20-10-09, 15:00
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

@Splatz
Nou pff waren de 16 oagina's hem wel zeg, fijn dat je nu de 3Gs op kan/kon halen.
heel veel bel en speel plezier dan maar toegewenst he.
  #319  
Oud 20-10-09, 16:44
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ja, bedankt.

Vorige week dinsdag opgehaald, begonnen eerst nog weer moeilijk te doen over een borg...

Maar ik ben nu in het bezit van een mooie iPhone 3G S en kan weer genieten, wat een verschil zeg met mijn oude sony ericsson.
  #320  
Oud 20-10-09, 16:50
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Kun je hem maar voor 1 jaar verzekeren dan?? Je zit toch 2 jaar aan abonnement vast, dus als ik hem wil verzekeren wil ik dat denk ik ook wel voor de volle 2 jaar...
Je kan t zoveel als je wilt verzekeren en je kunt t iedere maand opzeggen alleen je kunt t dan niet meer aansluiten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.