//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Om 5 uur ga ik bellen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 15-06-09, 16:45
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Nog steeds niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Om 5 uur ga ik bellen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 15-06-09, 17:14
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ben erg benieuwd, laat het ons weten!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #43  
Oud 15-06-09, 17:23
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Wordt morgen echt teruggebeld. Ze konden verder helemaal niets voor mij doen omdat deze collega alles had uitgezocht ofzo.

Grom
  #44  
Oud 15-06-09, 19:32
Passie72 Passie72 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Hey!

Ik heb ook iets soortgelijks als hierboven. Bij mijn eerste 16G wit deed na een week het touchscreen niets meer. Na een discussie met T-mobile, eerst in shop, later aan telefoon bij klantenservice:
(wel/niet binnen 8 dagen, uiteindelijk bleek het te gaan om 8 WERKdagen ipv gewone dagen. Let hier dus op bij T-Mobile! Niet elke medewerker bij de shop en klantenservice weet dat het gaat om 8 WERKdagen ipv 8 gewone dagen)
.... nu sinds 4 dagen mijn tweede 16G wit. Helaas kreeg ik gisteren ook de melding "Herstel Vereist, u kunt niet bellen of gebeld worden met de iPhone". Vele malen getracht te herstellen, DFU, etc, via Mac, via PC... helemaal niets! Alleen scherm iPhone met iTunes logo en USB-stekker, en in iTunes de foutmelding 1013...meer niets, doet niets.... Vanmiddag T-Mobile gebeld, eerst klantenservice, later doorgezet naar Aftersale, en enige antwoord was dat het toestel ter repatatie gezonden kan worden, maakt niet uit dat het 2e toestel na 4 dagen defect is. Na discussie uiteindelijk toch de toezegging dat ik een nieuwe kan krijgen, alleen..... er is geen toestel meer beschikbaar in de omruil-voorraad, alleen nog in de verkoop-voorraad, en blijkbaar zijn deze voorradegn compleet gescheiden van elkaar. Ik kan wel op de wachtlijst komen, zodat zodra de omruil-voorraad weer is aangevuld, ik mijn defecte toestel kan omruilen. Duurt max. 2 weken. Ongelofelijk slechte service van T-Mobile; ik heb sinds 3 weken een iPhone abonnement, sindsdien 1,5 week toestel kunnen gebruiken, en nu weer max. 2 weken wachten...

Ik krijg wel 50% korting op abonnement komende 2 maanden.

Weten jullie of ik nu echt een nieuwe krijg of een refurbish? En klopt het dat de omruil-voorraad zolang leeg kan zijn?

Wel opvallend dat omruil-voorraad leeg is, maar verkoop-voorraad niet. Als T-mobile zou ik dan toch eigenlijk willen dat dit andersom is!
  #45  
Oud 15-06-09, 19:43
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Omruilen moet je gewoon ff doorvragen, kom je erachter dat het refurbish is. Voorraad was bij mij ook leeg, zou na 2 weken een refurbish moeten krijgen. Gewoon heel boos worden. Volgensmij kan je dan nog wel een nieuwe krijgen. Anders gewoon naar Solid Vision opsturen (via t-shop) aangezien je daar (waarschijnlijk) nu wel nieuwe krijgt.
  #46  
Oud 15-06-09, 19:55
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Wordt morgen echt teruggebeld. Ze konden verder helemaal niets voor mij doen omdat deze collega alles had uitgezocht ofzo.

Grom
Mijn hemel wat een smoesjes toch....sta er op dat ze je helpen! die terug bel smoesjes daar kan ik zo onderhad wel van braken ken ze allemaal

Toen ik die ''smoesjes'' zat was vertelde ik ze dat ik inmiddels had overlegd met mijn advocaat en deze vertelde dat ik in mijn recht stond. Heb ze toen verteld dat als ze het niet binnen 48 uur oplossen in de hele boel overdraag aan mijn advocaat. Binnen 1 uur had ik op 2 nummers een medewerker van T-Mobile aan de lijn, 1 op mijn eigen nummer en 1 op het nummer van mijn zusje dat ik ook had doorgegeven (alle twee van after-sales, interne miscommunicatie?) Het kon toen op eens wel allemaal binnen 3 tellen worden opgelost

Ik vertel je dit niet om te stoken of olie op het vuur te gooien, slechts om je te vertellen hoe ik te werk ben gegaan toen ik het zat was. Pik het de volgende keer niet meer als ze weer hun afspraak niet nakomen maar sta op je strepen.

Citaat:
omdat deze collega alles had uitgezocht ofzo.
Geloof mij, alles staat in het systeem. Ze kunnen zo alles na lezen, daar is deze collega helemaal niet voor nodig. Bij mij wist ook iedereen waar het over ging na het even nagelzen te hebben in het systeem.

Laatst gewijzigd door john1979; 15-06-09 om 20:18. Reden: Kleine aanpassing
  #47  
Oud 15-06-09, 21:12
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Mijn hemel wat een smoesjes toch....sta er op dat ze je helpen! die terug bel smoesjes daar kan ik zo onderhad wel van braken ken ze allemaal

Toen ik die ''smoesjes'' zat was vertelde ik ze dat ik inmiddels had overlegd met mijn advocaat en deze vertelde dat ik in mijn recht stond. Heb ze toen verteld dat als ze het niet binnen 48 uur oplossen in de hele boel overdraag aan mijn advocaat. Binnen 1 uur had ik op 2 nummers een medewerker van T-Mobile aan de lijn, 1 op mijn eigen nummer en 1 op het nummer van mijn zusje dat ik ook had doorgegeven (alle twee van after-sales, interne miscommunicatie?) Het kon toen op eens wel allemaal binnen 3 tellen worden opgelost

Ik vertel je dit niet om te stoken of olie op het vuur te gooien, slechts om je te vertellen hoe ik te werk ben gegaan toen ik het zat was. Pik het de volgende keer niet meer als ze weer hun afspraak niet nakomen maar sta op je strepen.



Geloof mij, alles staat in het systeem. Ze kunnen zo alles na lezen, daar is deze collega helemaal niet voor nodig. Bij mij wist ook iedereen waar het over ging na het even nagelzen te hebben in het systeem.
Ja heb ik onderhand ook wel door. Toch moest ik de medewerker aan de telefoon krijgen die mij woensdag die drie opties had gegeven.

Wat ik dan wel raar vind is dat ik net aan een medewerker mijn verhaal moest uitleggen.
  #48  
Oud 15-06-09, 21:28
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Wat ik dan wel raar vind is dat ik net aan een medewerker mijn verhaal moest uitleggen.
Dat kan inderdaad erg raar overkomen, dit moemt men ook wel het probleem ''afschuiven'' op een ander....of, ''iemand aan het lijntje houden''

Ze weten het wel, het is ze wel bekend, maar blijven het toch afschuiven op een ander....tot je het op geeft en ze van je af zijn.

Gewoon vast bijten en niet meer los laten tot het ''probleem'' is opgelost en je tevreden bent. Je staat in je recht....kom nou zeg

Wat mijn wel opgevallen is:

Als jij een boze toon aanslaat ze je minder goed en of snel helpen. Blijf netjes, vriendelijk en beleeft maar zet wel je punt. Eventueel een klein beetje (vriendelijk maar toch duidelijk) dreigen met een advocaat wil wel eens helpen

Voor de rest......echt super balen dat het zo moet gaan. Het zou veel makkelijker en netter kunnen gaan als ze gewoon hun werk deden en niet iedere keer met deze goedkope smoesjes aankomen.

PS. ze hebben ook wel hun goeie punten hoor alleen jammer dit dit een van hun slechtste punten is.
  #49  
Oud 15-06-09, 21:57
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Dat kan inderdaad erg raar overkomen, dit moemt men ook wel het probleem ''afschuiven'' op een ander....of, ''iemand aan het lijntje houden''

Ze weten het wel, het is ze wel bekend, maar blijven het toch afschuiven op een ander....tot je het op geeft en ze van je af zijn.

Gewoon vast bijten en niet meer los laten tot het ''probleem'' is opgelost en je tevreden bent. Je staat in je recht....kom nou zeg

Wat mijn wel opgevallen is:

Als jij een boze toon aanslaat ze je minder goed en of snel helpen. Blijf netjes, vriendelijk en beleeft maar zet wel je punt. Eventueel een klein beetje (vriendelijk maar toch duidelijk) dreigen met een advocaat wil wel eens helpen

Voor de rest......echt super balen dat het zo moet gaan. Het zou veel makkelijker en netter kunnen gaan als ze gewoon hun werk deden en niet iedere keer met deze goedkope smoesjes aankomen.

PS. ze hebben ook wel hun goeie punten hoor alleen jammer dit dit een van hun slechtste punten is.
Als ze mij een 3G S geven, dan wordt heel t-mobile gelijk een goed punt
  #50  
Oud 15-06-09, 23:31
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Hahahahaha!! ja dat snap ik Ach....wie weet buigen ze wel en dan heb je toch ff mooi een 3G S te pakken

Ik hoop voor je dat het als nog netjes opgelost gaat worden en je morgen inderdaad echt terug gebeld gaat worden.
  #51  
Oud 15-06-09, 23:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Passie72 Bekijk bericht
Hey!

Ik heb ook iets soortgelijks als hierboven. Bij mijn eerste 16G wit deed na een week het touchscreen niets meer. Na een discussie met T-mobile, eerst in shop, later aan telefoon bij klantenservice:
(wel/niet binnen 8 dagen, uiteindelijk bleek het te gaan om 8 WERKdagen ipv gewone dagen. Let hier dus op bij T-Mobile! Niet elke medewerker bij de shop en klantenservice weet dat het gaat om 8 WERKdagen ipv 8 gewone dagen)
.... nu sinds 4 dagen mijn tweede 16G wit. Helaas kreeg ik gisteren ook de melding "Herstel Vereist, u kunt niet bellen of gebeld worden met de iPhone". Vele malen getracht te herstellen, DFU, etc, via Mac, via PC... helemaal niets! Alleen scherm iPhone met iTunes logo en USB-stekker, en in iTunes de foutmelding 1013...meer niets, doet niets.... Vanmiddag T-Mobile gebeld, eerst klantenservice, later doorgezet naar Aftersale, en enige antwoord was dat het toestel ter repatatie gezonden kan worden, maakt niet uit dat het 2e toestel na 4 dagen defect is. Na discussie uiteindelijk toch de toezegging dat ik een nieuwe kan krijgen, alleen..... er is geen toestel meer beschikbaar in de omruil-voorraad, alleen nog in de verkoop-voorraad, en blijkbaar zijn deze voorradegn compleet gescheiden van elkaar. Ik kan wel op de wachtlijst komen, zodat zodra de omruil-voorraad weer is aangevuld, ik mijn defecte toestel kan omruilen. Duurt max. 2 weken. Ongelofelijk slechte service van T-Mobile; ik heb sinds 3 weken een iPhone abonnement, sindsdien 1,5 week toestel kunnen gebruiken, en nu weer max. 2 weken wachten...

Ik krijg wel 50% korting op abonnement komende 2 maanden.

Weten jullie of ik nu echt een nieuwe krijg of een refurbish? En klopt het dat de omruil-voorraad zolang leeg kan zijn?

Wel opvallend dat omruil-voorraad leeg is, maar verkoop-voorraad niet. Als T-mobile zou ik dan toch eigenlijk willen dat dit andersom is!
Gewoon op laten sturen naar Solid Vision onder garantie. De kans is redelijk groot dat je een hele nieuwe krijgt aangezien het bij jou ook om een 16GB iPhone gaat.

Lees mijn postings nog maar eens door, daar heb ik het hele verhaal gepost dat mijn is verteld door een medewerster van Solid Vision wat betreft de iPhone 16GB en nieuw of gerefurbished iPhone's .

Mijn postings geven geen garantie op nieuw, het is mij alleen zo verteld, en ik heb inderdaad echt nieuw gehad.

Laatst gewijzigd door john1979; 15-06-09 om 23:40. Reden: Kleine aanpassing
  #52  
Oud 16-06-09, 14:08
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ze hebben nog niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Vandaag geen smoesjes meer.
Wat me wel opvalt dat ik elke keer hetzelfde muziekje krijg (jammer dat het een zenuwachtig irritant lied is)
  #53  
Oud 16-06-09, 14:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Zal mij benieuwen of ze nog terug gaan bellen, ben er bang voor. Wacht niet te lang met zelf bellen, straks is die ''collega'' weer naar huis toe.

Nu een oplossing eisen, en toezeggingen! Het liefst nu meteen de boel regelen en in orde maken.

Laat het ons weten

Ze mogen je wel een beetje tegemoed komen na deze problemen en een aantal keer hun afspraak niet te zijn nagekomen......een mooie 3G S?
  #54  
Oud 16-06-09, 16:38
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Heb ze nu aan de lijn, zelf gebeld.
***, Stelletje aso's, zit ik midden in mijn verhaal hangen ze op

Laatst gewijzigd door splatz; 16-06-09 om 16:51.
  #55  
Oud 16-06-09, 16:53
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Al weer te pakken gekregen? Hingen ze op of werd de verbinding verbroken?
  #56  
Oud 16-06-09, 17:37
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ging ze om kwart voor 5 zelf maar bellen. Toen ik midden in mijn verhaal zat werd de verbinding verbroken. Heb 41 minuten aan de telefoon gezeten. Deze medewerker snapte er echt helemaal niets van. Hij wist mij te vertellen dat Solid Vision alleen maar nieuwe toestellen weggeeft en ook nooit refurbished heeft weggegeven. Heb echt ruzie gehad met deze medewerker. Hij kon niets terugvinden van deze 3 opties en wist mij te vertellen dat het echt niet mogelijk is een nieuwe iphone of ander toestel te geven. Hij wilde graag namen horen van de medewerkers die ik gesproken had. Die had ik natuurlijk niet meer. Ga morgen ff terug naar de shop om te vragen of zei nog weet wie dat was.
Heb op het eind nog gevraagd of hij mij kon doorverbinden met de afdeling klachten. Helaas kon dat niet.
  #57  
Oud 16-06-09, 18:14
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Wat een leugenaar zeg!! Solid Vision stuurd nooit gerefurbished terug?

Solid Vision heeft hier helemaal niets over te vertellen, dit bepaald Apple. En Apple stuurde 9 van de 10 keer een gerefurbished toestel terug en maar een enkele keer een nieuwe. Het verhaal klopt dus wel......maar dan omgekeerd (Even de situatie die er nu is voor de 16GB weggelaten)

Tja en daar sta je dan........

Mijn advies:

Klim in je pen en schijf een aangetekende brief naar T-Mobile waar in staat dat je ze in gebreke stelt en per direct je contact wenst te ontbinden. Ook even neer zetten dat jij er alles aan heb gedaan dat binnen jou vermogen licht om het probleem op te lossen en je ook T-Mobile verschillende keren de kans heb gegeven het probleem op te lossen.

Hun horen jou een deugdelijk product te leveren en dat is ze tot op heden nog steeds niet gelukt. Er worden opties geroepen en dingen belooft en gewoon niet nagekomen of ontkent.

Citaat:
en wist mij te vertellen dat het echt niet mogelijk is een nieuwe iphone of ander toestel te geven.
Hahaha!! ow nee? wat was zijn oplossing dan? Je stukke toestel maar lekker houden en zoek het maar uit? werkte het hier in Nederland maar zo, lekker makkelijk natuurlijk. T-Mobile is jou VERPLICHT een deugdelijk product te geven. Er is van bijde kanten een overeenkomst (contract) getekend waar in staat dat er een abbo EN een iPhone geleverd word........nu T-Mobile weer ;-)



Laat je niet in een hoek drukken door ze, ze zijn nu echt fout bezig.

Heeft deze man je nog opties aangeboden, of kon je het gewoon uitzoeken en bekijken met je telefoon?

Word er bijna zelf pissig om

Laatst gewijzigd door john1979; 16-06-09 om 18:18.
  #58  
Oud 16-06-09, 18:36
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Wat een leugenaar zeg!! Solid Vision stuurd nooit gerefurbished terug?

Solid Vision heeft hier helemaal niets over te vertellen, dit bepaald Apple. En Apple stuurde 9 van de 10 keer een gerefurbished toestel terug en maar een enkele keer een nieuwe. Het verhaal klopt dus wel......maar dan omgekeerd (Even de situatie die er nu is voor de 16GB weggelaten)

Tja en daar sta je dan........

Mijn advies:

Klim in je pen en schijf een aangetekende brief naar T-Mobile waar in staat dat je ze in gebreke stelt en per direct je contact wenst te ontbinden. Ook even neer zetten dat jij er alles aan heb gedaan dat binnen jou vermogen licht om het probleem op te lossen en je ook T-Mobile verschillende keren de kans heb gegeven het probleem op te lossen.

Hun horen jou een deugdelijk product te leveren en dat is ze tot op heden nog steeds niet gelukt. Er worden opties geroepen en dingen belooft en gewoon niet nagekomen of ontkent.



Hahaha!! ow nee? wat was zijn oplossing dan? Je stukke toestel maar lekker houden en zoek het maar uit? werkte het hier in Nederland maar zo, lekker makkelijk natuurlijk. T-Mobile is jou VERPLICHT een deugdelijk product te geven. Er is van bijde kanten een overeenkomst (contract) getekend waar in staat dat er een abbo EN een iPhone geleverd word........nu T-Mobile weer ;-)



Laat je niet in een hoek drukken door ze, ze zijn nu echt fout bezig.

Heeft deze man je nog opties aangeboden, of kon je het gewoon uitzoeken en bekijken met je telefoon?

Word er bijna zelf pissig om
Deze man gaf mij als enige optie om mijn toestel weer bij solid vision aan te bieden.
Wat ik erg raar vind is dat hij niet op imei kon zoeken. Terwijl andere medewerkers volgensmij daarop de gegevens vinden.
Ze zaten daar trouwens maar met zijn 3'en bij aftersales.
Ik was echt ongelooflijk boos. Ik ga nu nog een keer bellen.
  #59  
Oud 16-06-09, 18:56
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Deze man gaf mij als enige optie om mijn toestel weer bij solid vision aan te bieden.
Wat ik erg raar vind is dat hij niet op imei kon zoeken. Terwijl andere medewerkers volgensmij daarop de gegevens vinden.
Ze zaten daar trouwens maar met zijn 3'en bij aftersales.
Ik was echt ongelooflijk boos. Ik ga nu nog een keer bellen.
Dat ze er met z'n 3e zitten zou kunnen.....het schijnt een vrij klein clubje te zijn bij aftersales. Lees: het zouden er ook een paar meer kunnen zijn ;-)

Tja, weer opsturen naar Solid Vision.....Ik zou eerst eens vragen waarom er over nieuw en gerefurbished gelogen word. Het is zo'n beetje algemeen bekend dat apple in 9 van de 10 gevallen een gerefurbished toestel terug stuurt, google er maar eens op

Of er op IMEI nummer gegevens word gevonden weet ik niet. Bij mij word er altijd naar mijn telefoonnummer gevraagd en dan krijgt men mijn hele privé bups te zien in het systeem.

Als jou 3 opties worden gedaan en men weet nu van niets meer is dat inderdaad niet helemaal eerlijk.

TIP:
Schijf altijd namen op

Maak niet te veel afspraken door de telefoon als het niet lekker loopt. Een mondelinge uitspraak is wel bindend maar bewijs het maar eens.

Het liefst problemen per aangetekende brief oplossen als er een echt probleem is, dan heb je het zwart op wit en sta je een stuk sterker.

Makkelijk voor mij om dit nu te schijven natuurlijk maar wel waar.

Ben benieuwd wat ze zo tegen je zeggen.....ben bang dat het het zelfde verhaal word als net

Laatst gewijzigd door john1979; 16-06-09 om 18:58. Reden: Aanpassing
  #60  
Oud 16-06-09, 19:00
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Zit nu aan de telefoon. Deze medewerker kan wel al mijn gegevens zien etc. Gaat nu andere afdeling after sales bellen. Wist zelf niet meer wat ze nu moest doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.