//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een soap. Ik heb last van wat dode pixels maar ga al deze ellende niet op mijn dak halen. Ik wacht wel tot vlak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 22-06-09, 21:34
sohus sohus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Wat een soap. Ik heb last van wat dode pixels maar ga al deze ellende niet op mijn dak halen. Ik wacht wel tot vlak voor het 1e jaar van mijn garantie voordat ik iets ga laten omruilen. Maar ik zou het niet pikken als T-Mobile me zo behandeld. Je kan nl. gewoon het contracten laten ontbinden en dan weer een nieuwe contract afsluiten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 22-06-09, 22:49
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Dat is heel erg goed nieuws zeg! Wacht niet al te lang, voor dat een of andere medewerker weer van niets weet zoals je eerder heb gehad met het 3 optie aanbod

De verkoop prijzen zijn al lang bekend bij T-Mobile! Kijk maar op de website van T-Mobile En als ze de abbo prijzen weten weten ze ook de prijzen voor een los toestel (als ze dat er mee bedoelen).

Wacht er niet al te lang mee, smeed het ijzer nu het nog heet is

Ik hoop dat je het voor elkaar kan krijgen dat je een 3G S kan regelen. Wel vind ik het een beetje vreemd dat er nu op eens wel van alles mogelijk is, zelfs een 3G S!!

Laat weten wat je gekozen heb of heb mogen kiezen van T-Mobile.
Ik had ook gelijk gezegd dat de prijzen van de abbo's al bekend waren maar de inkoopprijzen waren nog niet bekend bij after-sales. Deze zouden vrijdag bekend worden. Ik kon vandaag al een iPhone 3G ophalen maar ik wacht toch nog even vrijdag af.

Om gedoe te voorkomen heb ik de naam van diegene die mij deze optie heeft gegeven genoteerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sohus Bekijk bericht
Wat een soap. Ik heb last van wat dode pixels maar ga al deze ellende niet op mijn dak halen. Ik wacht wel tot vlak voor het 1e jaar van mijn garantie voordat ik iets ga laten omruilen. Maar ik zou het niet pikken als T-Mobile me zo behandeld. Je kan nl. gewoon het contracten laten ontbinden en dan weer een nieuwe contract afsluiten.
Was het maar zo makkelijk. Je kan echt niet even de klantenservice opbellen om te zeggen dat je je contract wilt laten ontbinden. Daar heb je dan misschien het recht wel toe maar in je recht staan is heel wat anders dan je recht krijgen

Laatst gewijzigd door splatz; 22-06-09 om 22:52.
  #103  
Oud 22-06-09, 23:23
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Ik had ook gelijk gezegd dat de prijzen van de abbo's al bekend waren maar de inkoopprijzen waren nog niet bekend bij after-sales. Deze zouden vrijdag bekend worden. Ik kon vandaag al een iPhone 3G ophalen maar ik wacht toch nog even vrijdag af.

Om gedoe te voorkomen heb ik de naam van diegene die mij deze optie heeft gegeven genoteerd.
Inkoopprijzen waren nog niet bekend bij aftersales....hmmmmm hoe kunnen er dan verkoop prijzen gemaakt worden als je niet eens de inkoop prijzen weet Maar goed, stop daar maar geen tijd in, dood zonde van je tijd, je bent al een heel eind gekomen! Nu nog even doorzetten en een 3G S binnen halen

Citaat:
Wat een soap. Ik heb last van wat dode pixels maar ga al deze ellende niet op mijn dak halen. Ik wacht wel tot vlak voor het 1e jaar van mijn garantie voordat ik iets ga laten omruilen. Maar ik zou het niet pikken als T-Mobile me zo behandeld. Je kan nl. gewoon het contracten laten ontbinden en dan weer een nieuwe contract afsluiten.
Ging het allemaal maar zo makkelijk, dan zouden er veel minder problemen zijn. In je recht staan is niet zo heel moeilijk......maar dan moet je je recht nog gaan halen.....helaas is dat vaak een heel stuk moeilijker.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 22-06-09 om 23:25. Reden: Toevoeging op andere post.
  #104  
Oud 23-06-09, 19:19
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Zullen de inkoopprijzen veel verschillen? ik heb voor mijn iPhone 3G 16gb 160 euro moeten bijbetalen. Als je nu een 3G S besteld moet je maar 100 euro bijbetalen. Dit zou betekenen dat ik helemaal niets zou moeten betalen.
  #105  
Oud 23-06-09, 19:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Zullen de inkoopprijzen veel verschillen? ik heb voor mijn iPhone 3G 16gb 160 euro moeten bijbetalen. Als je nu een 3G S besteld moet je maar 100 euro bijbetalen. Dit zou betekenen dat ik helemaal niets zou moeten betalen.
Zou ik je niet echt antwoord op kunnen geven. De prijzen die op de T-Mobile site staan zijn abonnementsprijzen. Of de 3GS veel verschild in inkoopsprijs zou ik echt niet weten. Aangezien de abonnementsprijzen vrijwel het zelfde blijven denk ik dat de inkoopprijzen ook een beetje bij elkaar in de buurt liggen. Het zou inderdaad misschien een x aantal tientjes kunnen schelen.

PS. je gaat dan uit van een i150 abbo met 16 GB 3GS?
  #106  
Oud 23-06-09, 21:17
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Zou ik je niet echt antwoord op kunnen geven. De prijzen die op de T-Mobile site staan zijn abonnementsprijzen. Of de 3GS veel verschild in inkoopsprijs zou ik echt niet weten. Aangezien de abonnementsprijzen vrijwel het zelfde blijven denk ik dat de inkoopprijzen ook een beetje bij elkaar in de buurt liggen. Het zou inderdaad misschien een x aantal tientjes kunnen schelen.

PS. je gaat dan uit van een i150 abbo met 16 GB 3GS?
Ja ik ga uit van i150 met iphone 16gb. Als je daar naar kijkt wordt het 60 euro goedkoper.
  #107  
Oud 23-06-09, 23:16
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Klopt, dan is de iPhone 3GS met i150 goedkoper. Of de inkoopprijs dan ook per definitie lager is weet ik niet. Je zou er bijna wel vanuit gaan aangezien ze de abbo prijzen anders ook wel duurder hadden gemaakt i.p.v. goedkoper.

We zitten nu nog 3 dagen van de lancering af, die prijzen zouden nu toch echt wel bekend moeten zijn hoor
  #108  
Oud 24-06-09, 00:43
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ja ik denk het ook wel. Maandag hadden ze de inkoopprijs nog niet en ik ga er vanuit dat hij de waarheid sprak. Ik zie ook niet waarom hij niet de waarheid zou spreken, of hij nou maandag of vrijdag dat toestel moest regelen.

Ik ga morgen wel even bellen om te vragen of ze de inkoopprijs al weten.
  #109  
Oud 24-06-09, 11:07
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net gebeld. Vrijdag weten ze het. Jammer
  #110  
Oud 24-06-09, 14:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Net even in de nieuwe T-Mobile Shop hier in Haarlem geweest (net 4 dagen open). Heb me toch op de lijst laten zetten voor de 3GS, kon het weer eens niet laten.

Vroeg het ook nog aan de man daar in de Shop. Hij vertelde dat ze het wel wisten maar simpel niet mochten vertellen omdat de 3GS a.s. vrijdag pas geleverd mag/kan gaan worden. Tja....de een verteld dit en de ander weer dat. Wel jammer, het word zo erg verwarrend (Dit waren zijn woorden, liegt hij dan klopt mijn verhaal ook niet ).

In de Shop laten ze er ook nog niet zo veel over los. Het enige dat ze kunnen en mogen vertellen is dat de 3GS a.s. vrijdag komt, en wat de prijzen van de abbo's zijn, gewoon de oude abbo prijzen van de 3G. ( i150, i300 en i500). maar dat wisten we natuurlijk al lang
  #111  
Oud 24-06-09, 14:57
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

ik heb even zitten terug lezen, maar niet kunnen vinden. Wat willen jullie met de inkoop prijs ?
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #112  
Oud 24-06-09, 16:31
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Lees deze topic even door, staat er meerdere keren in hoor splatz is in afwachting van de prijzen i.v.m. zijn defecte iPhone.
  #113  
Oud 24-06-09, 21:48
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ik geloof 170 voor de 8, en 240 voor de 16 voor een vervanging.
  #114  
Oud 25-06-09, 11:00
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Ik geloof 170 voor de 8, en 240 voor de 16 voor een vervanging.
???, het gaat om de nieuwe iPhone 3G S hè. Vervanging iphone 3g is zoiezo voor mij gratis.

Ik mag mijn iPhone 3G omruilen voor een iPhone 3G S tegen het verschil van de inkoopprijzen.

@Scoes, misschien dat jij de inkoopprijzen ergens kunt opzoeken?

Laatst gewijzigd door splatz; 25-06-09 om 11:02.
  #115  
Oud 25-06-09, 12:16
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik zou vandaag gewoon nog eens bellen splatz. Morgen is het zo ver Als ze nu nog zeggen dat ze nog geen prijzen weten vind ik het wel heel erg raar
  #116  
Oud 25-06-09, 12:23
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

ja...ik weet het niet.
Ze hebben wel in het systeem staan dat ik gister ook gebeld heb en ze hebben nu 2x gezegd dat ze daar vrijdag pas wat over kunnen zeggen. Ik vind het ook raar dat ze het nog niet weten waarschijnlijk staat ie nog niet in het systeem ofzo.

Wat ik t-mobile wel kwalijk neem is dat verschillende medewerkers zeggen dat het absoluut niet mogelijk is dat ik een nieuwe iPhone 3G krijg, laat staan een 3G S terwijl het dus wel mogelijk is volgens een andere medewerker van dezelfde afdeling (after-sales back-office).

Wat zou handiger zijn, dat ze mij op de lijst zetten van de t-shop alkmaar of via telesales? (als ik naar vorig jaar kijk kan ik denk beter via de shop een iPhone 3g S proberen te regelen.

Laatst gewijzigd door splatz; 25-06-09 om 12:25.
  #117  
Oud 25-06-09, 12:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik heb mij hier in Haarlem op de lijst laten zetten bij de Shop hier in de buurt. Via telefoon of internet doe ik helemaal niets meer, alleen maar slechte ervaringen mee (dit heeft voor 99% met TNT te maken).

PS. Zo mogen gewoon nog niets zeggen ben ik bang. Als mensen die online besteld hebben al gebeld zijn dat hun iPhone onderweg is gaat het er bij mij niet meer in dat er nog niets bekend is ;-)

Laatst gewijzigd door john1979; 25-06-09 om 12:47.
  #118  
Oud 25-06-09, 13:39
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net gebeld. Morgen....pfff. Hij zei er wel bij dat het wel is druk aan de lijn kon worden morgen (nee echt...)
  #119  
Oud 25-06-09, 13:46
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Hahahaha echt?.....wat is er morgen dan aan de hand?
  #120  
Oud 25-06-09, 14:44
Nupa Nupa is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

Mijn iPhone 3g 16 gig is zojuist kapotgevallen.. Er zitten veel uitstekende scherpe barsten in het scherm..

Als ik nu pro-assist bel, krijg ik dan een 3gs? Weet iemand dit? Of zijn er nog 3g toestellen over?

Ik heb namelijk recht op een toestel met dezelfde specificaties..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 13:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.