//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nupa Mijn iPhone 3g 16 gig is zojuist kapotgevallen.. Er zitten veel uitstekende scherpe barsten in het scherm.. Als ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 25-06-09, 13:46
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nupa Bekijk bericht
Mijn iPhone 3g 16 gig is zojuist kapotgevallen.. Er zitten veel uitstekende scherpe barsten in het scherm..

Als ik nu pro-assist bel, krijg ik dan een 3gs? Weet iemand dit? Of zijn er nog 3g toestellen over?

Ik heb namelijk recht op een toestel met dezelfde specificaties..
Sorry, ik denk het niet. Ze hebben nog hele voorraden waar ze vanaf moeten liggen denk ik. Maar je kunt het altijd proberen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 25-06-09, 13:54
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik denk het ook niet. Het zal waarschijnlijk gewoon een 3G 16GB worden
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #123  
Oud 25-06-09, 13:57
Nupa Nupa is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

Hoe komen jullie erbij dat er nog grote voorraden zijn? Toestel wordt toch ook al even niet meer door tmobile geleverd..
  #124  
Oud 25-06-09, 14:02
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nupa Bekijk bericht
Hoe komen jullie erbij dat er nog grote voorraden zijn? Toestel wordt toch ook al even niet meer door tmobile geleverd..
Jullie? heb dat volgens mij nergens geschreven

Je iPhone gaat naar Solid Vision voor garantie en zal daar dan worden vervangen. Solid Vision zal nog wel het een en ander hebben liggen voor vervaning denk ik.

Laatst gewijzigd door john1979; 25-06-09 om 14:05.
  #125  
Oud 25-06-09, 14:02
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Dat wordt her en der gezegd. T-mobile levert idd geen iphone 3g's meer. Je hebt wel meer kans omdat je een 16gb hebt.
De reparatie (Solid Vision/Pro assist) gaat buiten t-mobile om, het lijkt mij logisch dat ze nog behoorlijk wat toestellen over hebben aangezien ik nu in deze maand al 2 toestellen heb ingeleverd. Deze kunnen ze natuurlijk heel makkelijk omtoveren in een refurbished en die aan jouw geven. Dat is natuurlijk veel goedkoper dan jouw een 3g s geven.

Ik hoop het wel voor je hoor maar ik denk dat het niet gaat lukken.
  #126  
Oud 25-06-09, 14:07
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Dat wordt her en der gezegd. T-mobile levert idd geen iphone 3g's meer. Je hebt wel meer kans omdat je een 16gb hebt.
De reparatie (Solid Vision/Pro assist) gaat buiten t-mobile om, het lijkt mij logisch dat ze nog behoorlijk wat toestellen over hebben aangezien ik nu in deze maand al 2 toestellen heb ingeleverd. Deze kunnen ze natuurlijk heel makkelijk omtoveren in een refurbished en die aan jouw geven. Dat is natuurlijk veel goedkoper dan jouw een 3g s geven.

Ik hoop het wel voor je hoor maar ik denk dat het niet gaat lukken.
Inderdaad splatz, dat denk ik ook.
  #127  
Oud 26-06-09, 08:32
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net gebeld. Ze hebben die prijslijst nog steeds niet, ben nu pissig geworden maar ze konden hem niet opvragen etc. Bel zo nog wel een keer.
  #128  
Oud 26-06-09, 08:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Pffff hahaha sorry maar moet nu echt even lachen Waarom maak je anders geen gebruik van Lost and Stolen en ga je straks voor de Shop staan om een 3GS mee te nemen via Lost and Stolen. Is niet DE oplossing, weet ik. Maar dan heb je sneller een 3GS dan via de manier die we ''van het kasje naar de muur'' noemen of, ''Iemand aan het lijntje houden''
  #129  
Oud 26-06-09, 08:48
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ja ik baal hier enorm van maar ik ga niet lost en stolen toepassen. Via deze route kan ik volgend jaar nl. alweer verlengen voor de nieuwe iPhone. Hij zei bel volgende week maar terug, ja doei.... Ik ga zo weer bellen maarja als die prijs idd niet bij die afdeling beschikbaar is.
  #130  
Oud 26-06-09, 08:57
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ze blijven tot nu toe nog steeds in gebreken. Volgende week weer terug bellen, ze blijven wel aan de gang he Ze zullen wel gek worden van de 3GS die over een helf uur uit komt. Ik zou gewoon blijven aandringen, het word nu echt toch wel eens tijd dat je op een nette manier geholpen gaat worden en dat er een oplossing gaat komen. Ze blijven aan de gang met ''bel maar terug''

PS. Over de Lost and Stolen regeling heb je wel gelijk. Anders zit je er toch weer +/- 3 jaar aan vast. (ga er van uit dat je straks nog 1 jaar moet).
  #131  
Oud 26-06-09, 10:35
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ok net weer gebeld. Ik mag nu naar de t-mobile shop lopen om hem om te ruilen
  #132  
Oud 26-06-09, 10:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Kijk dat is goed nieuws Voor een 3G of 3GS? Super man, ook jij straks weer een goed werkende iPhone
  #133  
Oud 26-06-09, 12:18
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Werd voor een 3g s naar de shop gestuurd maar daar wisten ze van niets. Heb hem uiteindelijk kunnen reserveren voor het geval dat het wel kon. Ze gingen het voor mij uitzoeken en ik word maandag teruggebeld. Zit nu weer met t-mobile aan de telefoon.
  #134  
Oud 26-06-09, 12:24
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Pfffff het zit je ook niet mee ook he. Mooi dat je een 3GS heb kunnen regelen. Nu die 3GS de shop nog even uit halen

Misschien kan T-Mobile de shop even bellen (kan hoor ) om te zeggen dat het ok is en ze hem aan je mee kunnen geven. Ben benieuwd!
  #135  
Oud 26-06-09, 12:30
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net after-sales gebeld, de manager is er niet, hij weet de prijzen ook niet. Hij belt mij zodra hij de prijzen weet. Hij zorgt er ook voor dat ik die 50 euro borg terugkrijg. Hij zou het regelen met de shop ofzo. De shop belt mij ook maandag dus naja dan zie ik het dan wel weer. Pffff,
  #136  
Oud 26-06-09, 12:42
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Pfffffff wat een club zeg! Volgens mij weten ze zelf niet eens meer waar ze mee bezig zijn. Word dus wéér wachten
  #137  
Oud 27-06-09, 14:47
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Net after-sales gebeld, de manager is er niet, hij weet de prijzen ook niet. Hij belt mij zodra hij de prijzen weet. Hij zorgt er ook voor dat ik die 50 euro borg terugkrijg. Hij zou het regelen met de shop ofzo. De shop belt mij ook maandag dus naja dan zie ik het dan wel weer. Pffff,
En?? Al meer nieuws?
  #138  
Oud 27-06-09, 16:42
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Werd voor een 3g s naar de shop gestuurd maar daar wisten ze van niets. Heb hem uiteindelijk kunnen reserveren voor het geval dat het wel kon. Ze gingen het voor mij uitzoeken en ik word maandag teruggebeld. Zit nu weer met t-mobile aan de telefoon.
Ik vind het heel lullig voor je, maar dit verbaast me helemaal niets. Mijn ervaring met (de klantenservice van) T-Mobile is helaas ook niet positief. Iedere medewerker belooft iets anders en als puntje bij paaltje komt weet niemand meer wat en zeggen ze doodleuk: "dat kan mijn collega wel gezegd hebben, maar het klopt niet wat hij/zij gezegd heeft en het kan dus niet." Vooral als ze dingen beloven vanuit de klantenservice die zogenaamd in de winkel geleverd kunnen worden, weet de winkel vervolgens nergens van. Het wordt gewoon niet gecommuniceerd.
Jouw verhaal klinkt me als (valse) muziek in de oren.
Ik hoop dat het alsnog goedkomt en wens je veel succes!
  #139  
Oud 27-06-09, 17:35
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Ik vind het heel lullig voor je, maar dit verbaast me helemaal niets. Mijn ervaring met (de klantenservice van) T-Mobile is helaas ook niet positief. Iedere medewerker belooft iets anders en als puntje bij paaltje komt weet niemand meer wat en zeggen ze doodleuk: "dat kan mijn collega wel gezegd hebben, maar het klopt niet wat hij/zij gezegd heeft en het kan dus niet." Vooral als ze dingen beloven vanuit de klantenservice die zogenaamd in de winkel geleverd kunnen worden, weet de winkel vervolgens nergens van. Het wordt gewoon niet gecommuniceerd.
Jouw verhaal klinkt me als (valse) muziek in de oren.
Ik hoop dat het alsnog goedkomt en wens je veel succes!
Dit valt gewoon onder het kopje:

´´Iemand van het kasje naar de muur sturen´´

en:

´´Iemand aan het lijntje houden´´

Daar zijn ze bij T-Mobile helaas heel erg goed in.

Toch hoop ik dat het goed komt voor splatz. Hij heeft wat mijn betreft echt een 3GS verdiend.
  #140  
Oud 29-06-09, 11:09
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Werd net gebeld door t-mobile. Kan mijn iPhone 3G omruilen voor een 3G S tegen 365 euro. Ga dit natuurlijk niet doen. Kan nu wel een gratis iPhone 3G ophalen in de winkel.
Denk dat ik dat maar ga doen. Toch snap ik niet dat de prijs 365 euro hoger ligt als ze de abbonementsprijzen 60 euro omlaag halen. Weet nu niet wat ik ga doen, denk dat toch maar die 3g ga halen. Wel jammer.

Is er misschien nog een andere manier om de inkoopprijzen te weten te komen?

Laatst gewijzigd door splatz; 29-06-09 om 11:33.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.