//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit te twijfelen of ik nu nog een keer de klantenservice ga bellen of toch maar de 3g ophalen. Ik geloof er echt helemaal niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 29-06-09, 13:01
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Zit te twijfelen of ik nu nog een keer de klantenservice ga bellen of toch maar de 3g ophalen.

Ik geloof er echt helemaal niets van dat de inkoopprijs 365 euro duurder is.

Als je kijkt naar hun eigen prijzen en naar andere landen is de 3G S alleen maar goedkoper.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 29-06-09, 13:21
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Misschien gaan ze wel uit van de inkoopprijs van de 3G zoals die op dit moment is/zou zijn geweest? (na een jaar op de markt te zijn geweest)
Ik vind het heel vervelend voor je, al die moeite! Ik zou maar gewoon een splinternieuwe 3G gaan halen, als ik jou was.
Je zou dan ook nog kunnen proberen om die voor een goede prijs te verkopen en dan een simlockvrije 3GS tegen een kleinere bijbetaling dan € 365,- aan te schaffen (in België).
  #143  
Oud 29-06-09, 13:26
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Pfff dat is wel een prijs zeg Tja wat nu te doen?

Ik zou denk ik zo snel mogelijk die 3G gaan halen voor ze weer veranderen van gedachten De enige mogelijkheid om nog aan een 3GS te komen zonder veel bij te betalen is Lost and Stolen, maar dat was geen optie als ik het goed begreep.

De 3G zal denk ik steeds meer aangeboden gaan worden op marktplaats .e.d, de prijzen zullen daar door denk ik ook steeds lager worden waardoor je steeds meer bij moet gaan betalen voor een 3GS

Ik zou gewoon die 3G halen als ik jou was.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #144  
Oud 29-06-09, 13:44
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik ga nu maar die 3g halen en stuur nog wel een klachtenmail naar t-mobile.
Baal hier wel van.
  #145  
Oud 29-06-09, 16:22
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

*****, net naar de t-mobile shop geweest. Kan hem niet omruilen zonder doos.
Ben echt ongelooflijk pissig geworden en ze hebben me zowat de winkel uitgeschopt.
Ik ga nu ff apple bellen of ze die inkoopprijzen kunnen bevestigen. Daarna ff t-mobile klantenservice bellen.

Ben woedend
  #146  
Oud 29-06-09, 17:32
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ow nee he, komt er aan dit verhaal nog een eind? niet te filmen dit!

Hou ons op de hoogte hoe het af gaat lopen.....dit kan toch niet mensen!!
  #147  
Oud 29-06-09, 17:32
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net t-mobile gebeld. Kan hem nu opeens weer wel omruilen zonder doos.

Daarna nog gevraagd hoe ze aan die 385 euro kwamen. Ging hij navragen maar was de enige prijs die mogelijk was blabla. Toen erg boos geworden aangezien het toestel niet 385 euro duurder kan zijn. Dit klopt niet als je kijkt naar de abbo's en ook niet als je kijkt naar andere landen die het toestel pre-paid verkopen. Nee meneer alleen deze prijs was mogelijk bla bla bla. Toen echt ontzettend pissig geworden en ruzie gehad met deze medewerker. Hij wilde mij ook niet meer doorverbinden met after-sales. Na heel veel ruzie maken toch wel maar het was te druk (Heb nog wel in de wacht gehangen).

Dus ik ga zo direct nog wel een keer bellen, kan in ieder geval morgen wel een nieuwe iphone 3g ophalen. Hopelijk komt er nog wat uit met die 3g s maar ik denk dat al zouden ze gesjoemeld hebben met rekenen dat ze dat dan niet zullen toegeven, maarja ik zie het wel.

Laatst gewijzigd door splatz; 29-06-09 om 17:35.
  #148  
Oud 29-06-09, 19:24
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net gebeld. Ze weten de inkoopprijs nog niet en weten die pas vrijdag. Deze medewerker wist ook niet hoe ze aan die 385 euro kwamen. Ik vind dit echt heel vreemd aangezien ik vanmorgen werd teruggebeld dat ze hem nu eindelijk wel wisten.
Ik bel morgen nog wel een keer, heb nu echt het gevoel dat ze mij aan het lijntje houden. Maarja of nu het oude model of misschien vrijdag de nieuwe gratis. Maar aan de andere kant wil ik het nu wel een keer afgehandeld hebben.
  #149  
Oud 29-06-09, 22:57
hiseagles hiseagles is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Hemel... wat een gedoe. Zag op de bestelstatus van T-mobile dat mijn Iphone 3G S 32GB zwart bij de koerier ligt. Na het lezen van bovenstaande kreeg ik het behoorlijk warm... wil ik wel klant worden bij T-mobile? De Iphone is prachtig, maar wat een pest-je-klanten-weg-service zeg!

Aan de andere kant Splatz.... op zich is het netjes dat je een nieuwe 3G kunt krijgen voor niks. Wel na een boel gedoe, maar meer dan dit zouden ze niet hoeven te doen. (maar dan niet zeuren over doosjes... die hebben ze genoeg in de winkels... (medewerkers dan)) Natuurlijk is het nog mooier als je een 3G S kunt krijgen, maar ja... bij T-Mobile zijn ze ook niet gek. Die willen en moeten geld verdienen.

TOch; sterkte ermee!
  #150  
Oud 29-06-09, 22:58
hiseagles hiseagles is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Offtopic : dat was leuk.... dat was mijn 1e bericht op dit prachtige forum!
  #151  
Oud 29-06-09, 23:13
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hiseagles Bekijk bericht
Hemel... wat een gedoe. Zag op de bestelstatus van T-mobile dat mijn Iphone 3G S 32GB zwart bij de koerier ligt. Na het lezen van bovenstaande kreeg ik het behoorlijk warm... wil ik wel klant worden bij T-mobile? De Iphone is prachtig, maar wat een pest-je-klanten-weg-service zeg!

Aan de andere kant Splatz.... op zich is het netjes dat je een nieuwe 3G kunt krijgen voor niks. Wel na een boel gedoe, maar meer dan dit zouden ze niet hoeven te doen. (maar dan niet zeuren over doosjes... die hebben ze genoeg in de winkels... (medewerkers dan)) Natuurlijk is het nog mooier als je een 3G S kunt krijgen, maar ja... bij T-Mobile zijn ze ook niet gek. Die willen en moeten geld verdienen.

TOch; sterkte ermee!
Ik hoop voor jouw dat je niets te maken krijgt met dit gedoe.
Ik ben eigenlijk van mening dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn dat als er een product defect is dat dit dan binnen 1 maand fatsoenlijk opgelost zou moeten zijn (vervangend toestel hoort daar ook bij). Het maakt mij niets uit of ze mij nu een refurbished of nieuw opsturen, als deze maar weinig/geen gebruikssporen bevat en normaal functioneert (goed getest is). Als ik meerdere keren een refurbished toestel ontvang dat niet goed functioneert vind ik dat dit niet meer binnen een redelijke tijd gebeurt en vind ik dat ik het recht heb op een werkend (dus nieuw) toestel (refurbished is dan dus geen optie meer aangezien dit 3x niet werkt). Als ik mijn toestel meerdere keren voor reparatie heb aangeboden en dit gewoon niet werkt zullen ze een redelijke oplossing moeten vinden. Als ze dan zeggen je hebt de 3G gekocht dus je krijgt een 3G, Prima, maar zorg dan wel dat ik die dan in een redelijke tijd krijg en licht je medewerkers goed in zodat ik niet 2 weken hoef te bellen voordat ik een medewerker aan de telefoon krijg die mij een nieuwe iphone kan geven. Als ik gewoon 2 weken alleen maar leugens en onzin heb gehoord heb ik het gewoon helemaal gehad met dit bedrijf. Als dan een verdwaalde medewerker mij de toezegging geeft dat ik hem kan omruilen tegen het nieuwe model iPhone tegen het verschil van de inkoopprijzen ga ik dat doen ook. Moeten ze het maar beter regelen m.b.t. garantie, reparatie, klantenservice etc. Het feit dat ze mij daarna voorliegen dat het verschil 385 euro bedraag vind ik behoorlijk kwalijk. Geef mij dan niet de toezegging maar als je hem eenmaal geeft ga dan niet liegen over de prijzen want je kan mij veel vertellen maar het verschil bedraag niet 385 euro.

Ik ga gewoon morgen doorzeuren totdat ze mij de 3g s gaan geven. Ze mogen wel is wat gaan regelen voor mij. Ik vraag me af of er ooit nog een verlenging van een t-mobile abbo aan zal komen.

Nog ff een to the point reactie op je bericht:
Ik vind het eigenlijk niet meer netjes dat ze mij nu pas een nieuwe 3g geven (ze hadden dat al veel eerder moeten doen). Ik vind het netjes als ze een reparatie aanvraag gewoon binen 1 maand (liefst eerder) goed oplossen.

Laatst gewijzigd door splatz; 29-06-09 om 23:16.
  #152  
Oud 30-06-09, 00:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Nog ff een to the point reactie op je bericht:
Ik vind het eigenlijk niet meer netjes dat ze mij nu pas een nieuwe 3g geven (ze hadden dat al veel eerder moeten doen). Ik vind het netjes als ze een reparatie aanvraag gewoon binen 1 maand (liefst eerder) goed oplossen.
Dit heeft niets met netjes te maken, het is zelfs vanzelf sprekend. Sterker nog, ze zijn je verplicht een goed werkend/nieuw toestel te geven

Na al dit gezeur, leugens, onzin, miscommunicatie, loze beloftes en broodjes aap verhalen vind ik het zelfs op zijn plaats deze ze splatz tegemoet komen met een iPhone 3GS.......Én een excuus met een bosje bloemen ;-)
  #153  
Oud 30-06-09, 12:36
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net gebeld. Medewerker ging het navragen. 385 euro that's it. Medewerker wilde mij niet doorverbinden (denk dat ik op een zwarte lijst ben gezet). Half uur ruzie gemaakt. Hij kon mij absoluut niet doorverbinden. Na nog meer ruzie op eens wel. Toen ruzie gehad met deze medewerkeer en die hield het ook bij 385 euro. Toen ontzettend woedend geworden en mag nu ook contract ontbinden.
Ben echt bijzonder onvriendelijk geholpen. Naja dan maar mijn 3g ophalen. Ga nog wel ff de klachtenlijn bellen.

Zit te twijfelen of ik mijn contract ga ontbinden. Mag dan ook nooit meer contract van t-mobile aangaan..
  #154  
Oud 30-06-09, 12:49
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

als ik jouw berichten zo lees, dan zou je er toch niet lang over na hoeven te denken ? Dan ontbind je toch direct je contact. Hoef je geen ruzie meer te maken. Iedereen happy.

En dan is deze soap ook weer afgesloten.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #155  
Oud 30-06-09, 13:06
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ja klopt maar ik mag dan ook nooit meer een t-mobile contract afsluiten. Niet dat dat nu zo'n probleem is maar ik wil toch wel graag de iphone houden.
  #156  
Oud 30-06-09, 13:11
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ok, klacht achtergelaten. Wordt binnen een kwartier teruggebeld.
  #157  
Oud 30-06-09, 13:48
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net teruggebeld. Ene **** die ik net ook aan de telefoon had wil niets voor mij doen. Heb ik een week geleden ook aan de telefoon gehad wilde toen ook niets voor mij doen, ook geen nieuwe iphone 3g. Heb gevraagd of ik de medewerker die mij de toezegging heeft gegeven voor het omruilen voor een 3gs tegen het verschil van inkoopprijzen weer aan de telefoon kan krijgen. Terugbelverzoek voor hem achtergelaten en ik word als het goed is vandaag teruggebeld door hem. Ben benieuwd of er nog wat uitkomt.

Ze weten eigenlijk allemaal niet waar die 385 euro vandaan komt en mogen ook niets vrijgeven qua inkoopprijzen etc. Ze kunnen dus ook geen toelichting geven op die 385 blablabla
  #158  
Oud 30-06-09, 13:59
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Splatz, kun jij mij 1x kort door de bocht vertellen wat het probleem is, en wat je voor elkaar probeert te krijgen? Misschien kan ik je helpen..?
  #159  
Oud 30-06-09, 14:51
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Splatz, kun jij mij 1x kort door de bocht vertellen wat het probleem is, en wat je voor elkaar probeert te krijgen? Misschien kan ik je helpen..?
OK Samenvatting tot nu toe:
iPhone stuk, ik ga terug naar t-mobile shop alkmaar. Medewerker vond het onzin om het toestel voor de 4e of 5e keer op te sturen dus heeft ze after-sales gebeld. Kreeg 3 opties: nieuw willekeurig toestel behalve de iphone meenemen uit de shop, wachtlijst voor omruiling, opnieuw ter reparatie aanbieden. Omruiling duurde minimaal 2 maanden en wil hem niet omruilen voor een ander toestel.
Zelf contact opgenomen met after-sales. Kreeg te horen dat ik geen nieuw toestel kan krijgen etc. Na veel doordrammen gingen ze het navragen bij de manager of iets dergelijks en zou ik de volgende dag terug worden gebeld. Dit is ca. 6 keer gebeurd en ik ben 6 keer niet teruggebeld.
Na 2 weken heb ik eindelijk de mogelijkheid gekregen om een nieuw toestel mee te krijgen uit de shop. Ook kon ik een 3G S krijgen tegen het verschil van de inkoopprijzen. Deze zou een paar dagen later bekend zijn. Na veel uitstel over wanneer die prijs bekend is gister de prijs van 385 euro te horen gekregen. Dit zou het verschil van de inkoopprijzen zijn. Hierna naar de shop geweest om een 3G te halen aangezien ik niet akkoord ga met 385 euro. Bij de shop weggestuurd omdat ik het doosje niet meer had. Later de klantenservice gebeld een daar was het weer geen probleem. Toen nog doorgevraagd over die 385 euro, geen enkele medewerker weet hoe ze aan die prijs komen maar ze willen er geen verandering in brengen. Ze willen ook niets zeggen hoe ze aan die prijs komen.

Dit is zegmaar de versie met alle onduidelijkheden en afspraken etc. die ze niet meer in het systeem kunnen vinden achterwege gelaten. We zijn inmiddels zowat 4 weken verder. Voor echt het hele verhaal raad ik je aan het topic even door te lezen.

Ik ben nu een beetje aan het doorhameren op die 3g s omdat ik 3 weken alleen maar leugens, terugbel acties etc. heb moeten aanhoren en ik vind dat t-mobile nu wel is wat voor mij mag gaan doen.

Laatst gewijzigd door splatz; 30-06-09 om 14:53.
  #160  
Oud 30-06-09, 15:09
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
OK Samenvatting tot nu toe:
iPhone stuk, ik ga terug naar t-mobile shop alkmaar. Medewerker vond het onzin om het toestel voor de 4e of 5e keer op te sturen dus heeft ze after-sales gebeld. Kreeg 3 opties: nieuw willekeurig toestel behalve de iphone meenemen uit de shop, wachtlijst voor omruiling, opnieuw ter reparatie aanbieden. Omruiling duurde minimaal 2 maanden en wil hem niet omruilen voor een ander toestel.
Zelf contact opgenomen met after-sales. Kreeg te horen dat ik geen nieuw toestel kan krijgen etc. Na veel doordrammen gingen ze het navragen bij de manager of iets dergelijks en zou ik de volgende dag terug worden gebeld. Dit is ca. 6 keer gebeurd en ik ben 6 keer niet teruggebeld.
Na 2 weken heb ik eindelijk de mogelijkheid gekregen om een nieuw toestel mee te krijgen uit de shop. Ook kon ik een 3G S krijgen tegen het verschil van de inkoopprijzen. Deze zou een paar dagen later bekend zijn. Na veel uitstel over wanneer die prijs bekend is gister de prijs van 385 euro te horen gekregen. Dit zou het verschil van de inkoopprijzen zijn. Hierna naar de shop geweest om een 3G te halen aangezien ik niet akkoord ga met 385 euro. Bij de shop weggestuurd omdat ik het doosje niet meer had. Later de klantenservice gebeld een daar was het weer geen probleem. Toen nog doorgevraagd over die 385 euro, geen enkele medewerker weet hoe ze aan die prijs komen maar ze willen er geen verandering in brengen. Ze willen ook niets zeggen hoe ze aan die prijs komen.

Dit is zegmaar de versie met alle onduidelijkheden en afspraken etc. die ze niet meer in het systeem kunnen vinden achterwege gelaten. We zijn inmiddels zowat 4 weken verder. Voor echt het hele verhaal raad ik je aan het topic even door te lezen.

Ik ben nu een beetje aan het doorhameren op die 3g s omdat ik 3 weken alleen maar leugens, terugbel acties etc. heb moeten aanhoren en ik vind dat t-mobile nu wel is wat voor mij mag gaan doen.
Was dit ook al niet de 2 of 3 iPhone die stuk was splatz, misschien belangrijk.

Offtopic:
Scoes doet goed werk hier op het forum, erg veel waardering voor.

Ontopic:

Hoop ook echt dat Scoes wat voor je kan betekenen.

Ik volg deze topic al van het begin, moet zeggen dat ik deze verhalen nog niet heel vaak heb gelezen. Vind dat T-Mobile nu ook wel het punt heeft bereikt dat T-Mobile je een beetje tegemoed zou moeten gaat komen....is wel op zijn plaatst denk ik, want dit kan gewoon niet wat er hier gebeurt.

Laatst gewijzigd door john1979; 30-06-09 om 15:12.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.