//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Oooow ok ik snap het. Dan zouden ze als nog de waarheid verteld kunnen hebben tegen me.....dacht al.....wat krijgen we nou?!......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 17-06-09, 21:10
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Oooow ok ik snap het. Dan zouden ze als nog de waarheid verteld kunnen hebben tegen me.....dacht al.....wat krijgen we nou?!...
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 17-06-09, 21:29
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ok dit is echt k*t. Heb net mijn iphone upgedate naar 3.0 en hij start totaal niet meer op.

Vandaag weer niet teruggebeld. Ben zelf gaan bellen,omdat ze nu die naam hadden konden ze me wel een ander nieuwe toestel geven maar niet de iphone. Heb toen het gesprek maar afgebroken omdat ik geen tijd meer had.
Ik ga morgen echt alles proberen (complaints, after-sales, (ze schijnen ook nog een after-sales te hebben= back-office)
Ben er helemaal klaar mee, had er alleen vandaag geen tijd voor.

Laatst gewijzigd door splatz; 18-06-09 om 18:50.
  #83  
Oud 18-06-09, 23:55
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Vandaag weer niet teruggebeld. Ben zelf gaan bellen,omdat ze nu die naam hadden konden ze me wel een ander nieuwe toestel geven maar niet de iphone.
Wat een onzin zeg, welke gare gooit dat de wereld nu weer in. Ik zou gewoon aangetekend je contract opzeggen en een heel nieuw contract nemen met een 3G S.

Ze komen afspraken keer op keer niet na (terug bellen) en kunnen nu op eens ook geen nieuwe iPhone meer geven, dit slaat echt nergens op.

Waarschijnlijk zijn ze dus niet in staat het probleem op te lossen....dus heb jij het recht je contract op te zeggen. Met een ander type/merk telefoon hoef je echt niet akkoord te gaan.

''niet de iphone''

Dan geven ze je lekker de 3G S ;-)
  #84  
Oud 19-06-09, 08:21
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik ga ook zeker niet akkoord met de iPhone 3G S. Reden dat ik nog geen brief heb geschreven is dat dat altijd zo lang duurt voordat je een reactie krijgt (niet dat dit snel gaat).
Vandaag gaan we maar is alles uit de kast halen. Ik ga evt. ook nog die afdeling complaints bellen.
  #85  
Oud 19-06-09, 13:27
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik hoop toch op een goeie afloop maar vrees het ergste Ze hebben nu wel duidelijk gemaakt dat ze met de hakken in het zand zijn gaan staan. Heel erg onsportief van zo'n grote firma.

Ik zou ze gewoon eens rustig en netjes....maar wel erg duidelijk op de regeltjes (WET) wijzen. Het is en blijft dat T-Mobile jou een degelijk product moet geven, dit zijn jullie immers overeen gekomen (iPhone met abbo). Tot op heden hebben ze het probleem niet opgelost, liegen ze, komen ze afspraken niet na en ziet het er ook niet echt naar uit dat ze het als nog recht gaan zetten voor zo ver ik uit je verhalen begrijp. De overeenkomst bestaat, zoals ik hier boven ook schrijf, uit een abbo met iPhone 3G 16GB....dus geen andere telefoon als ''goedmakertje''.

Ik hoop dat je er als nog met ze uit gaat komen. Ik heb het ook voor elkaar gekregen, helaas is er soms wel heel wat voor nodig en moet je de wereld bijna op z'n kop zetten....en dat is heel erg jammer en onterecht.
  #86  
Oud 19-06-09, 13:46
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik ga nu de klantenservice nog maar is bellen. Heb er ook geen vertrouwen meer in. Ok aardig begonnen, ruzie gehad met de klantenserice medewerker omdat die mij niet wilde doorverbinden met after-sales. Na heel veel aandringen toch wel. Voorgesteld dat ze mij een nieuwe iphone 3G S sturen aangezien ik de optie heb gekregen om elk willekeurig toestel te ontvangen behalve de iPhone 3G; de iPhone 3G S is natuurlijk een heel ander toestel . Hij gaat het navragen bij zijn manager. Wordt vandaag nog teruggebeld.

Als ik om 4 uur niet teruggebeld ben, ga ik weer bellen.

Laatst gewijzigd door splatz; 19-06-09 om 14:04.
  #87  
Oud 19-06-09, 15:02
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

iPhone 3G of iPhone 3G S is inderdaad anders....zou moeten kunnen volgens hun eigen voorstel. Erg scherp van je hahaha!! Ben benieuwd of je nu wel voor het eerst terug gebeld gaat worden De klantenservice heb ik ook al vaak ruzie mee gehad, vooral als ze over gaan in ''papagaai modus'' (in herhaling blijven vallen) ;-) daar word ik dan echt pis link van

Laatst gewijzigd door john1979; 19-06-09 om 15:04. Reden: Toevoeging
  #88  
Oud 19-06-09, 15:04
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ben er ook benieuwd naar. Denk het niet; ik ga rond 4'en bellen (als ik dan niet teruggebeld ben)
  #89  
Oud 19-06-09, 18:39
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

***, ze willen gewoon helemaal niets voor mij doen. Ben niet teruggebeld. Kreeg nu iemand aan de lijn die niets wilde doen. Ze konden mij absoluut niet helpen laat staan aan een nieuwe iphone helpen. Degene die deze toezeggingen kon doen was er nu dan ook niet en maandag pas weer. Ik ga nu ff die andere afdeling bellen; Complaints.
  #90  
Oud 19-06-09, 18:47
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

OK, afdeling complaints opgebeld. Klacht opgenomen. Kon niets zeggen of ze hier iets aan kon doen. Ze had tijd nodig om het uit te zoeken. Wordt in de loop van volgende week teruggebeld. Zit te twijfelen of ik morgen mijn toestel aan ga bieden ter reparatie.
Werd net teruggebeld om door te geven dat the case wordt overgedragen naar een ander medewerker omdat ik een zakelijke klant ben. Wordt er nog wel wat aan gedaan.

Laatst gewijzigd door splatz; 19-06-09 om 18:50.
  #91  
Oud 19-06-09, 23:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Je kan nu twee dingen doen.

De kortste weg kiezen:

iPhone naar de T-Mobile Shop brengen voor reparatie en op laten sturen naar Solid Vision. (Voor de status niet naar T-Mobile bellen maar direct naar Solid Vision, daar krijg je juiste info.)

Langste weg:

Niet meer corresponderen via telefoon, ook geen afspraken meer maken en ook niet meer corresponderen als T-Mobile contact met je op neemt. Aangezien ze meer hebben hebben belooft en keer op keer niet zijn nagekomen.

Aangetekende brief sturen en ze d.m.v deze brief in gebreken stellen, aangezien ze op dit moment helemaal niets meer voor je willen doen. Dit mag niet, dit kan niet, ze zijn echt goed fout bezig met je. Contract opzeggen dus.

Haal de overeenkomst (contract) aan in je brief, aangezien deze bindend is voor jou maar OOK voor T-Mobile. Deze komen ze niet na, daar zijn ze dus goed fout in.

Schakel eventueel Rechtsbijstand in na het sturen van deze brief en draag de hele boel over aan hun.

Optie 2 is natuurlijk niet echt de optie waar jij op zit te wachten.....jij wil een goeie nieuwe iPhone en geen traject dat heel erg lang gaat duren en jij als nog met je iPhone zit die niet goed werkt. Ik denk daarom ook dat optie 1 een snellere en betere optie is, al is het niet het geen dat je eigenlijk wil. Het laten opsturen via een T-Mobile Shop gaat buiten de klantenservice om, je heb dus alleen met de Shop te maken. Deze sturen hem meteen naar Solid Vision toe. De kans is groot (zie mijn post een paar pagina's terug) dat je een hele nieuwe krijgt. Ook is de kans 100% dat je sneller een goed werkende iPhone terug heb dan de eerste optie.

Maak voor je zelf een goeie keuze, op deze manier ga je er echt niet uit komen met T-Mobile. Je word van het kasje naar de muur gestuurd, iedere keer weer met andere smoesjes en ''zogenaamde afspraken''.

Zeker niet meer bellen, dit heeft geen zin zoals nu wel is gebleken.
  #92  
Oud 19-06-09, 23:46
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Bedankt. Ik ga hem maandag opsturen dan. Ben benieuwd of die dame van complaints nog wat voor mij kan doen. Ik bel maandag ochtend ook nog wel even klantenservice aangezien er vandaag niemand aanwezig was die toezeggingen kond doen. Heb ik waarschijnlijk nog wel een werkende iphone voor de vakantie
  #93  
Oud 20-06-09, 00:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Je hebt wel pech, zeg.
  #94  
Oud 20-06-09, 11:20
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Bedankt. Ik ga hem maandag opsturen dan. Ben benieuwd of die dame van complaints nog wat voor mij kan doen. Ik bel maandag ochtend ook nog wel even klantenservice aangezien er vandaag niemand aanwezig was die toezeggingen kond doen. Heb ik waarschijnlijk nog wel een werkende iphone voor de vakantie
Ik hoop het voor je splatz, het zit je niet echt mee Ik hoop dat je snel een nieuwe iPhone krijgt via T-Mobile Shop/Solid Vision.

Ik denk dat je de juiste en snelste keuze heb gemaakt, anders zou dit nog wel eens een heel lang verhaal kunnen worden ben ik bang.
  #95  
Oud 21-06-09, 12:42
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik ga vandaag nog maar weer een keer de klantenservice bellen en als er weer niets uitkomt de iPhone maar opsturen ter reparatie. Ook stuur ik dan een klachtenmail (was mij aangeraden door een t-mobile medewerker) naar info@t-mobile.nl. Hopelijk belt die mevrouw van Complaints mij nog vandaag.

Ik wordt erg moe van dit gedoe....

Laatst gewijzigd door splatz; 22-06-09 om 09:19.
  #96  
Oud 22-06-09, 15:29
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Net gebeld. after-sales overbelast. Als ik over een uurtje terugbelde moest het goed gaan. Dat krijg je van die mensen die driekwartier aan de telefoon hangen met after-sales. Na ja ik ga over een half uur wel weer bellen.
  #97  
Oud 22-06-09, 16:33
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ben benieuwd Splatz. Het begint nu toch allemaal wel wat lang te duren.
  #98  
Oud 22-06-09, 17:05
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

After-sales kan weer helemaal niets van die drie opties vinden. Hij wilde ook niet de klantenservice bellen omdat die het wel konden zien volgens mij. Heb toen maar opgehangen en gezegd dat ik de klantenservice wel opbel omdat die het wel kunnen zien.

Nu klantenservice gesproken, hebben het idd kunnen vinden wordt nu weer doorverbonden met after-sales backoffice.
  #99  
Oud 22-06-09, 17:52
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Yes, hehe, eindelijk konden ze wat voor mij doen. Na heel veel aandringen navragen etc. mag ik nu een nieuwe iphone 3g 16gb meenemen uit de t-mobile shop. Heb toen nog even de iPhone 3G S gevraagd, die kon hij mij ook geven maar tegen het verschil van de aankoopsprijzen, hij wist de aankoopsprijs nog niet van de iPhone 3G S; die zouden ze vrijdag te weten komen. Omdat ik verwacht dat de inkoopprijs van de iPhone 3G (590 euro volgens after sales) niet veel zal verschillen met die van de 3G S wacht ik even vrijdag af. Heb de naam van hem genoteerd dus ik kan zoiezo een nieuwe iphone 3G krijgen.

Ik kan me nog wel herinneren dat erop de factuur van de iPhone aankoopsprijs 1000 euro stond, is toch 400 verschil. Nou ja hopelijk kan ik de 3G S gratis krijgen. (daar ga ik van uit omdat de aankoopsprijs van de iPhone 3G S 16 gb nu lager ligt dan die van de iPhone 3G (ik heb 170 betaald en je kan nu 16gb krijgen voor 100). Als het meer dan 50 euro gaat kosten haal ik wel een nieuwe iPhone 3G in de shop.
  #100  
Oud 22-06-09, 19:12
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Dat is heel erg goed nieuws zeg! Wacht niet al te lang, voor dat een of andere medewerker weer van niets weet zoals je eerder heb gehad met het 3 optie aanbod

De verkoop prijzen zijn al lang bekend bij T-Mobile! Kijk maar op de website van T-Mobile En als ze de abbo prijzen weten weten ze ook de prijzen voor een los toestel (als ze dat er mee bedoelen).

Wacht er niet al te lang mee, smeed het ijzer nu het nog heet is

Ik hoop dat je het voor elkaar kan krijgen dat je een 3G S kan regelen. Wel vind ik het een beetje vreemd dat er nu op eens wel van alles mogelijk is, zelfs een 3G S!!

Laat weten wat je gekozen heb of heb mogen kiezen van T-Mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 13:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.