//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond iPhoneclub & co, Ik ben vandaag naar de T-Mobile Shop Alkmaar geweest met de mededeling dat mijn iPhone voor de 5e keer stuk is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-06-09, 18:56
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard T-Mobile, iPhone weer stuk

Goedenavond iPhoneclub & co,

Ik ben vandaag naar de T-Mobile Shop Alkmaar geweest met de mededeling dat mijn iPhone voor de 5e keer stuk is (krijg elke keer een half-werkend toestel terug van reparatie). Deze medewerker wilde deze iPhone toen weer (voor de zoveelste keer) gaan opsturen voor reparatie. Na veel aandringen is zij met after-sales gaan bellen. Ik mocht kiezen tussen 3 opties; een ander willekeurig toestel uitzoeken in de shop (neeeeeeee, wil de iPhone), weer opsturen (neeee, straks weer een stuk toestel terug), of een nieuwe iPhone voor omruilen maar daar zat een wachtrij op van minimaal een maand. Was bijna sluitingstijd dus anders moest ik zelf maar met t-mobile after-sales bellen. Net gebeld. Krijg ik te horen dat echt alleen deze opties beschikbaar zijn. Nog even gevraagd of ik hem anders niet voor een 3G S kan omruilen, ging ze navragen maar kon ook niet(elk willekeurig toestel behalve iphones). Dus toen maar wachtrij. Ben daar op gezet en na navragen achter gekomen dat ik dan ook weer een refurbish krijg. Ook zijn ze bij de shop vergeten mijn simkaart terug te geven. Toen erg boos geworden maar ze kon echt niets meer voor mij doen.

Ga ze zo direct nog maar een keer bellen. Hebben jullie nog opmerkingen/ tips?

Groetjess,

Sander Ouwejan

Laatst gewijzigd door iMario; 10-06-09 om 20:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-09, 19:01
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Een refurbished toestel is ook een nieuw toestel. Die toestellen zijn alleen speciaal gemaakt voor garantie kwesties.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 10-06-09, 19:08
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Oh sorry, maar zei gebruikte niet de term refurbish maar tweedehands; een gerepareerde.

Heb net weer gebeld. Na heel veel grommen wordt ik nu nog weer teruggebeld in de loop van de week.

Laatst gewijzigd door iMario; 10-06-09 om 20:44. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #4  
Oud 10-06-09, 19:46
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zie dat je de 16gig hebt en die word toch niet meer geleverd?
Hoe kunnen ze dan zeggen tegen je dat er een maand wachttijd is?
Gewoon een nieuwe eisen! Een 3gs dus!
  #5  
Oud 10-06-09, 20:03
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ben ik aan het proberen;p. Een maand wachttijd voor na lang navragen een tweedehandse. Wordt nu na heel veel navragen aan het eind van de week teruggebeld
  #6  
Oud 10-06-09, 20:44
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Titel aangepast.

Splatz, wil je vanaf nu ook de Edit-knop gaan gebruiken. Dank!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #7  
Oud 10-06-09, 22:18
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Een refurbished toestel is ook een nieuw toestel. Die toestellen zijn alleen speciaal gemaakt voor garantie kwesties.
Hoi Destiny,

Weet je dat zeker? Ik lees namelijk verschillende andere dingen op internet.
Bijvoorbeeld dat het soms om iPhones gaat die heel even gebruikt zijn en daarna weer zijn teruggebracht, omdat de klant bij nader inzien toch liever een andere kleur had.
Of om iPhones die een klein defect hadden bij aflevering en toen weer zijn teruggebracht. Dat soort dingen.
  #8  
Oud 10-06-09, 22:39
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Van een refursbished iphone mag je verwachten dat het apparaat zich in nieuwstaat verkeert.
Wat jij beschrijft is een toestel dat voor verkoop gebruikt is, en hoort eigenlijk niet verkocht te worden (bij tmobile dan).
  #9  
Oud 11-06-09, 11:42
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Vind het toch een raar verhaal....wachttijd, enz.

Mijn iPhone 3G 16GB licht ook bij Solid Vision omdat mijn Wi-Fi niet meer werkte. Ik heb +/- 2 uur geleden gebeld met Solid Vision aangezien ze bij de T-Mobile Shop niet erg mee willen werken. Ik heb Solid Vision gevraagd hoe het er voor stond met mijn iPhone, de vriendelijke medewerker vertelde mij het volgende:

Mijn iPhone viel onder garantie en was opgestuurd naar Apple. Allpe stuurt een NIEUWE naar Solid Vision en Solid Vision stuurt hem weer naar de T-Mobile Shop. Er was bij mij GEEN wachtijd, de iPhone moet morgen of uiterlijk maandag bij Solid Vision binnen komen werd mijn verteld.

Ook werd mij verteld dat Apple op dit moment GEEN refurbished toestellen meer geeft (misschien alleen bij 16GB gevallen), op dit moment worden er alleen NIEUWE iPhone's (16GB?) gegeven. Ik denk dat Apple er hier nog wel een aantal van heeft liggen en er van af moet, voor dat straks de nieuwe iPhone 3G S op de markt komt?

Ik vroeg de medewerker of zij dit zeker wist en kreeg een duidelijke JA terug. Ze had gekeken en er stond in het systeem dat ik een hele nieuwe kreeg. De informatie over nieuwe iPhone's en Apple geloof ik wel, Solid Vision staat toch wat dichter bij Apple dan T-Mobile.....die overigens ook allemaal verschillende verhalen vertellen bij de klantenservice en de Shops.

Wie toch twijfels heeft.....even Solid Vision zelf bellen, ze zijn daar (mijn ervaring) erg vriendelijk.

Ook hecht ik meer waarde aan de info die Solid Vision mij geeft dan bij T-Mobile. Bij T-Mobile zijn de verhalen iedere keer verschillend per medewerker. T-Mobile beweerde zelfs dat een refurbished toestel misschien best wel een paar gebruikerssporen kan hebben en daar niets aan te doen was......te gek voor woorden natuurlijk! Ook dit heb ik nagetrokken bij Solid Vision, deze vertelde mij dat dit echt niet waar is. De medewerker zij tegen mij ''Mijnheer, de refurbished toestellen zijn niet van nieuw te onderscheiden, zelfs wij zien het verschil niet aan het toestel, het is dat we het weten''

En ALS er al een wachttijd zou wezen dan zou Solid Vision dit denk ik wel weten ;-)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 11-06-09 om 12:01.
  #10  
Oud 11-06-09, 11:50
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Vind het toch een raar verhaal....wachttijd, enz.

Mijn iPhone 3G 16GB licht ook bij Solid Vision omdat mijn Wi-Fi niet meer werkte. Ik heb +/- 2 uur geleden gebeld met Solid Vision aangezien ze bij de T-Mobile Shop niet erg mee willen werken. Ik heb Solid Vision gevraagd hoe het er voor stond met mijn iPhone, de vriendelijke medewerker vertelde mij het volgende:

Mijn iPhone viel onder garantie en was opgestuurd naar Apple. Allpe stuurt een NIEUWE naar Solid Vision en Solid Vision stuurt hem weer naar de T-Mobile Shop. Er was bij mij GEEN wachtijd, de iPhone moet morgen of uiterlijk maandag bij Solid Vision binnen komen werd mijn verteld.

Ook werd mij verteld dat Apple op dit moment GEEN refurbished toestellen meer geeft (misschien alleen bij 16GB gevallen), op dit moment worden er alleen NIEUWE iPhone's (16GB?) gegeven. Ik denk dat Apple er hier nog wel een aantal van heeft liggen en er van af moet?

Ik vroeg de medewerker of zij dit zeker wist en kreeg een duidelijke JA terug. Ze had gekeken en er stond in het systeem dat ik een hele nieuwe kreeg. De informatie over nieuwe iPhone's en Apple geloof ik wel, Solid Vision staat toch wat dichter bij Apple dan T-Mobile.....die overigens ook allemaal verschillende verhalen vertellen bij de klantenservice en de Shops.

Wie toch twijfels heeft.....even Solid Vision zelf bellen, ze zijn daar (mijn ervaring) erg vriendelijk.
Fijn om te horen, werd vannochtend gebeld dat mijn iPhone ook weer klaar ligt bij icentre om op te halen. Zou leuk zijn als deze wel goed werkt, (de vorige 7 zijn allemaal stuk gegaan en/of waren stuk bij het begin). victory at last? I hope so!
  #11  
Oud 11-06-09, 12:06
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

En gaat het bij jou ook om een 16GB of een 8GB? 8GB weet ik niet zeker, 16GB is mij zeker verteld.

Laat het even weten als je hem terug heb, inderdaad een nieuwe of toch een gebruikte...als het een 16GB is.

''victory at last? I hope so!''

Laten we het hopen, 7 iPhone's is wel heel erg veel.

Laatst gewijzigd door john1979; 11-06-09 om 12:09.
  #12  
Oud 11-06-09, 12:10
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Ja het gaat bij mij ook om een 16GB (wit) toestel!
  #13  
Oud 11-06-09, 12:12
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ok. Nou dan ben ik heel erg benieuwd of het ook een nieuwe is. Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik hem weer op kan halen.....laat het ons weten! ;-)
  #14  
Oud 11-06-09, 19:05
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Goed nieuws. Het lijkt er op dat ik een nieuwe heb gehad. In tegenstelling tot al mijn andere replacements komt deze uit fabriek 'S88'. Alle andere kwamen uit fabriek '5k'. Ik hoop het beste
  #15  
Oud 11-06-09, 19:37
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taless Bekijk bericht
Goed nieuws. Het lijkt er op dat ik een nieuwe heb gehad. In tegenstelling tot al mijn andere replacements komt deze uit fabriek 'S88'. Alle andere kwamen uit fabriek '5k'. Ik hoop het beste
Hoe zie je dat?
  #16  
Oud 11-06-09, 20:25
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Aan het serienummer. 5k....en nog iets er achter, dat zijn refurbished toestellen.

Mooi dat het een nieuwe is....spreekt Solid Vision toch de waarheid.

PS. @Splatz

Hoe zat het met het ''wachttijd'' verhaal dat T-Mobile verteld, heb je daar nog iets over vernomen? Heb Solid Vision hier over nog een keer gebeld vandaag. Zij vertelde dat er bij hun geen wachttijd is, niets van bekend en ze krijgen gewoon iPhone's. Ben toch benieuwd wat T-Mobile hier over te vertellen heb/had.

Laatst gewijzigd door john1979; 11-06-09 om 20:30.
  #17  
Oud 11-06-09, 20:54
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Aan het serienummer. 5k....en nog iets er achter, dat zijn refurbished toestellen.

Mooi dat het een nieuwe is....spreekt Solid Vision toch de waarheid.

PS. @Splatz

Hoe zat het met het ''wachttijd'' verhaal dat T-Mobile verteld, heb je daar nog iets over vernomen? Heb Solid Vision hier over nog een keer gebeld vandaag. Zij vertelde dat er bij hun geen wachttijd is, niets van bekend en ze krijgen gewoon iPhone's. Ben toch benieuwd wat T-Mobile hier over te vertellen heb/had.
Kom er nu achter dat ik idd een serienummer heb met 5k. De vorige keer heb ik volgensmij ook refurbish gekregen aangezien ik nu 2 keer een kapot toestel krijg. Heb daar t-mobile over gebeld en toen kon ik hem ook omruilen voor een "nieuwe" (wat later ook weer tweedehands bleek te zijn). Dit gaat dus buiten solid vision om. Heb natuurlijk geen zin in dat gedoe. Ik ben nu dus een 3G S aan het regelen en anders stuur ik hem wel op naar SV.

Wat ik dan weer wel "niet zo aardig" vind van Solid Vision is dat ze geen vinkje hebben gezet bij "refurbish". Ik vind dat de klant wel mag weten waar hij aan toe is.

Heb Solid Vision een e-mail gestuurd of ik als ik hem nu ter reparatie aanbied een nieuwe krijg of refurbished.

Laatst gewijzigd door splatz; 11-06-09 om 21:30.
  #18  
Oud 11-06-09, 21:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Dat de klant mag weten waar hij aan toe is ben ik helemaal met je eens. Ze mogen ook niet zeggen dat het een nieuwe is en je dan een refurbish geven, dit moeten ze eerlijk zeggen als je er naar vraagt. Ik heb vandaag ook met klem aan Solid Vision gevraagd of ik een refurbish of een 100% nieuw toestel krijg....het antwoord wat ik daar op kreeg heb ik gepost in een paar posts terug.

Dat ze niet naar Solid Vision gaan vind ik alleen vreemd als jij hem bij de T-Mobile Shop heb ingeleverd. T-Mobile zelf geeft geen vervangende toestellen als het om garantie gaat. T-Mobile stuurt alles naar Solid Vision (moet van Apple), deze kijken of het inderdaad garantie is en zorgen voor een ander toestel. Het andere toestel word vervolgens weer door Solid Vision naar de T-Mobile Shop gestuurd waar jij je toestel dan weer kunt afhalen. T-Mobile is wat garantie betreft slechts een tussenpersoon, zij mogen niets toezeggen of vervangen van Apple, Solid Vision is hier toe alleen gemachtigd door Apple. Ook word je ''oude'' iPhone door Solid Vision naar Apple verstuurd (werd mij door de medewerker van Solid Vision verteld).

Vandaar dat veel mensen soms boos worden op T-Mobile omdat ze geen duidelijkheid krijgen door de telefoon of in de Shop als hun toestel niet in orde is en ze voor garantie terug komen. Het enige dat T-Mobile kan doen is je toestel opsturen naar Solid Vision en afwachten wat Solid Vision beslist. Als je iPhone is opgestuurd voor garantie kun je ook het beste Solid Vision zelf bellen, die vragen naar je IMEI nummer en kunnen je meteen vertellen hoe de zaak er voor staat.

Het is me ondertussen wel duidelijk geworden dat T-Mobile heel veel verschillende verhalen verteld, dit heb ik zelf ervaren. Dit klopt niet maar gebeurd helaas toch. Waarom? waarschijnlijk zijn ze zelf niet goed op de hoogte van bepaalde dingen.

Als jij duidelijk vraagt of je een NIEUW toestel krijg of een refurbish toestel, en ze zeggen dat je een NIEUW toestel krijgt, dan mag je er ook van uit gaan dat je een NIEUWE iPhone krijgt.

Mocht ik je verkeerd begrijpen licht je verhaal dan nog even toe.
  #19  
Oud 11-06-09, 21:54
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Dat de klant mag weten waar hij aan toe is ben ik helemaal met je eens. Ze mogen ook niet zeggen dat het een nieuwe is en je dan een refurbish geven, dit moeten ze eerlijk zeggen als je er naar vraagt. Ik heb vandaag ook met klem aan Solid Vision gevraagd of ik een refurbish of een 100% nieuw toestel krijg....het antwoord wat ik daar op kreeg heb ik gepost in een paar posts terug.

Dat ze niet naar Solid Vision gaan vind ik alleen vreemd als jij hem bij de T-Mobile Shop heb ingeleverd. T-Mobile zelf geeft geen vervangende toestellen als het om garantie gaat. T-Mobile stuurt alles naar Solid Vision (moet van Apple), deze kijken of het inderdaad garantie is en zorgen voor een ander toestel. Het andere toestel word vervolgens weer door Solid Vision naar de T-Mobile Shop gestuurd waar jij je toestel dan weer kunt afhalen. T-Mobile is wat garantie betreft slechts een tussenpersoon, zij mogen niets toezeggen of vervangen van Apple, Solid Vision is hier toe alleen gemachtigd door Apple. Ook word je ''oude'' iPhone door Solid Vision naar Apple verstuurd (werd mij door de medewerker van Solid Vision verteld).

Vandaar dat veel mensen soms boos worden op T-Mobile omdat ze geen duidelijkheid krijgen door de telefoon of in de Shop als hun toestel niet in orde is en ze voor garantie terug komen. Het enige dat T-Mobile kan doen is je toestel opsturen naar Solid Vision en afwachten wat Solid Vision beslist. Als je iPhone is opgestuurd voor garantie kun je ook het beste Solid Vision zelf bellen, die vragen naar je IMEI nummer en kunnen je meteen vertellen hoe de zaak er voor staat.

Het is me ondertussen wel duidelijk geworden dat T-Mobile heel veel verschillende verhalen verteld, dit heb ik zelf ervaren. Dit klopt niet maar gebeurd helaas toch. Waarom? waarschijnlijk zijn ze zelf niet goed op de hoogte van bepaalde dingen.

Als jij duidelijk vraagt of je een NIEUW toestel krijg of een refurbish toestel, en ze zeggen dat je een NIEUW toestel krijgt, dan mag je er ook van uit gaan dat je een NIEUWE iPhone krijgt.

Mocht ik je verkeerd begrijpen licht je verhaal dan nog even toe.
Wat ik van T-Mobile heb begrepen (erg onduidelijk allemaal) is dat mijn toestel zonder enig onderzoek of iets op een wachtlijst komt om mijn telefoon aan de deur om te ruilen. Wat ik dan ook niet snap is dat er een wachtlijst is voor tweedehands toestellen; wachten ze dan op iemand die hem terugbrengt ofzo.;p
  #20  
Oud 11-06-09, 22:00
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik zal dit nog even toevoegen, ik kreeg ook voor het eerst een begeleidende T-Mobile brief.

Misschien leuk om te lezen.

Citaat:
Uw vervangende iPhone

Beste iPhone gebruiker,

Onlangs heeft u bij ons uw iPhone ter reparatie aangeboden.

Onze door Apple gecertificeerde technici hebben uw iPhone nauwkeurig onderzocht en bevestigen dat het toestel niet naar behoren functioneert. Daarom ontvangt u een vervangend toestel*. De Garantietermijn van uw oorspronkelijke iPhone geldt ook voor het vervangende toestel.

Let op: voordat u uw iPhone gaat gebruiken, dien u het eerst te koppelen aan iTunes om uw iPhone weer te activeren.

uw vervangende toestel beschikt over een ander IMEI- en serienummer dan uw oorspronkelijke toestel. Mocht uw telefoon verzekerd zijn, informeer dan uw verzekeringsmaatschappij of tussenpersoon. Indien u het AppleCare Protection Plan heeft afgesloten, dan geldt de garantie en dekking ook voor het vervangende toestel.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe iPhone. Indien u nog vragen heeft, dan kunt u gratis contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via 0800-7111. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice

* Apple heeft uw oorspronkelijke iPhone vervangen door een nieuw of geheel gerefurbished toestel.

A) Kunnen wij Apple Care afsluiten op een iPhone in Nederland?
B) Hij is of nieuw, of Gerefurbished

en wat de gebruiker hierboven beweert, een refurbished toestel is niet perse tweede hands. Het is een gerapareerd model + een nieuwe buitenkant + nieuwe IMEI en Serie#.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.