iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Nieuw iPhone abbo bij t-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35326-nieuw-iphone-abbo-t-mobile.html)

SjoerddeJ 11-06-09 00:11

Nieuw iPhone abbo bij t-mobile
 
Hallo,

Ik ben van plan deze maand mijn abbo te verlengen naar een iPhone abbo, en dit kan al vanaf morgen.

Nu weet ik alleen niet zeker of ik hem nu al moet verlengen omdat ik zag dat er een nieuwe iPhone komt.

Weet iemand of deze veel duurder wordt en of ik hem voor hetzelfde geld als een 8GB nu kan halen? ik wil namelijk niet veel meer uitgeven. Dus is het handig om op de nieuwe te wachten, of kan ik eigenlijk gewoon m'n abbonement verlengen?

Alvast bedankt,

Sjoerd.

QQleQ 11-06-09 09:38

Ik zou even afwachten.. Denk niet dat ie veel duurder wordt daarbij krijg je extra korting bij verlenging. Voor mijn huidige 3G betaalde ik niets. (i150)

SjoerddeJ 11-06-09 11:07

Ok, dus de nieuwe iPhone wordt waarschijnlijk niet veel duurder??

Dan is het inderdaad handig om nog even te wachten waarschijnlijk...

john1979 11-06-09 12:04

Als ik jou was zou ik inderdaad ook even wachten. De 3G S komt er vrij snel aan. Dus waarom een 3G als je straks misschien een 3G S kan krijgen....

SjoerddeJ 11-06-09 18:31

Ja, ik hoop alleen dat de nieuwe dan niet veel duurder wordt...

Niemand weet nog iets over de prijzen? Verder zal er waarschijnlijk ook wel een erg lange wachttijd komen..

kuotje 12-06-09 03:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SjoerddeJ (Bericht 294662)
Ja, ik hoop alleen dat de nieuwe dan niet veel duurder wordt...

Niemand weet nog iets over de prijzen? Verder zal er waarschijnlijk ook wel een erg lange wachttijd komen..

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m...jst-iphone.pdf

** .pdf file

SjoerddeJ 12-06-09 09:32

ok, heel erg bedankt voor het posten van die pdf file, maar dit zoijn toch juist de prijzen van de oude abbo's? Of denk je dat het hetzelfde zal blijven??

thijsvgelder 12-06-09 10:50

Of de prijzen het zelfde blijven is nog niet bekend, maar mochten de prijzen hoger zijn dan de 3G, kan je er uiteindelijk nog voor kiezen om de 3G te nemen i.p.v. 3G S

insanity83 12-06-09 23:37

Ik heb de specificaties naast elkaar gelegt.
Op zich verschilt er niet veel tussen beide modellen.
Met name de hardware is wat beter en de software wat handiger.
De nieuwe iphone heeft wel wat leuke features.
Voorbeeld:
Stel je iphone wordt gejat, kun je op afstand dat ding lokaliseren. Tevens kun je dat ding op afstand deels formateren.
Ook wordt tomtom beschikbaar voor de nieuwe iphone.
Wat nog niet bekend is voor mij, is of de nieuwe inmiddels flash ondersteund? DAT zou pas een update zijn!

Greetz

magnifor 14-06-09 12:38

Ik heb al een t-mobile abbo en in oktober kan ik overtappen naar een iphone abonnement. Moet ik dan aansluitkosten betalen (ik zit al bij t-mobile, dus hoef niet van een andere telecom te komen.)?

Hemmik 14-06-09 13:38

Kan me niet voorstellen dat hij duurder wordt dan de 3G, bij apple producten is het altijd zo dat ze een product vervangen en daarom ook in prijs vrijwel gelijk blijven. Daarnaast zal de 3G 8Gg alleen maar goedkoper worden en zal deze dan waarschijnlijk ook bij elk abo gratis te krijgen zijn.

GeneralA 15-06-09 11:17

Verwacht helaas wel dat de telefoon direct voor 2 weken tot een maand uitverkocht zal zijn als je niet de kans hebt om te reserveren of om vroeg bij de winkel te zijn op de eerste dag.

Ik was pas even bij de t-mobile shop hier in de buurt en daar stonden zeker 5 mensen die alleen kwamen vragen om de nieuwe iphone.

john1979 15-06-09 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 (Bericht 295252)
Ook wordt tomtom beschikbaar voor de nieuwe iphone.

Volgens mijn informatie is TomTom straks ook gewoon mogelijk op de 3G als OS 3.0 uit komt. Straks gewoon te downloaden via app store in iTunes.

Nikooos 15-06-09 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 (Bericht 295252)
Ik heb de specificaties naast elkaar gelegt.
Op zich verschilt er niet veel tussen beide modellen.
Met name de hardware is wat beter en de software wat handiger.
De nieuwe iphone heeft wel wat leuke features.
Voorbeeld:
Stel je iphone wordt gejat, kun je op afstand dat ding lokaliseren. Tevens kun je dat ding op afstand deels formateren.
Ook wordt tomtom beschikbaar voor de nieuwe iphone.

Wat nog niet bekend is voor mij, is of de nieuwe inmiddels flash ondersteund? DAT zou pas een update zijn!

Greetz

het dikgedrukte deel kan ook gewoon op de huidige versie hoor.

Draicon 18-06-09 01:33

Zelf wil ik ook binnenkort de iPhone gaan halen, alleen kan dat op dit moment nog niet. Mijn huidige abonnementen moeten eerst aflopen (in ieder geval een van ze en dat is in augustus dacht ik). Persoonlijk zou ik gewoon voor de 3G gaan, alleen twijfel ik nog tussen de 8GB versie of de 16GB versie. Alleen las ik dat de 16GB versie van de 3G eruit gaat? Kreeg ook een foutmelding als ik het wilde bestellen via de website (gewoon om te kijken of het inderdaad zo is). Verder vroeg ik me af of de 3G niet goedkoper in prijs gaat worden? Want mocht dat niet zo zijn, is dat wel jammer.

Hopelijk kan een iemand reactie geven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.