//

Internet in Engeland ?

Internet in Engeland ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag, maar ik heb het antwoord niet op de forums kunnen vinden. Ik overweeg een iPhone met regulier iPhone abbo bij T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-09, 19:23
Italo Disco Italo Disco is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard Internet in Engeland ?

Misschien een domme vraag, maar ik heb het antwoord niet op de forums kunnen vinden. Ik overweeg een iPhone met regulier iPhone abbo bij T-Mobile te nemen. Kan ik met dat abonnement in Engeland (met name in/rond Londen) dan internetten op de iPhone ? De T-Mobile prijslijst heeft het over onbeperkt internet in Nederland, maar ik ben benieuwd of en hoe dat dan in het buitenland werkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-09, 20:07
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

In het buitenland ga je betalen "true the nose" zoals de Engelesen dat zo mooi zeggen.

Onbeperkt internet is alleen in NL geldig, en vreselijk duur vanuit het buitenland, en met vreselijk bedoel ik vreselijk....alleen als je een Wi-Fi verbinding hebt is het gratis natuurlijk.
  #3  
Oud 11-06-09, 20:43
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Het is wel duurder als in nederland maar als je even snel af en toe kijkt valt het wel mee.
Onderstaande tabel is te vinden op de site van t-mobile:

In het buitenland betaal je per MB.
Zone 1: Europa

Als je PrePaid beller bent of abonnee bent en gewoon internet gebruikt (ad1)€ 2,00 per MB.

Als je abonnee bent en breedband internet gebruikt(ad2)€ 2,00 per MB, met een maximum van € 5,00 per dag.


Als je abonnee bent en breedband internet gebruikt (ad3)€ 2,00 per MB, met een maximum van € 15,00 per dag.




Dit moet je weten:


  • Ad 1: Het gebruik van internet in het buitenland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan.
  • Ad 2: Het gebruik van internet in het buitenland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 10 KB of een veelvoud daarvan.
  • Ad 3: Het gebruik van internet in het buitenland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 10 KB of een veelvoud daarvan. Bij overschrijding van 50 MB dagelijks gebruik wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/16 Kbps. Via de Klantenservice kunt u deze snelheidsverlaging ongedaan maken.

Het komt er dus op neer dat je bij normaal gebruik 2,00per Mb betaalt met een max van 5,00 per dag.

Laatst gewijzigd door ronald24e; 11-06-09 om 20:47.
  #4  
Oud 11-06-09, 22:18
Italo Disco Italo Disco is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Het komt er dus op neer dat je bij normaal gebruik 2,00per Mb betaalt met een max van 5,00 per dag.
Duidelijke uitleg, bedankt! Ik zal hem hoofdzakelijk gebruiken om op vakantie de reisjes in de tube te plannen (rekening houdend met actuele opstoppingen) en eventueel via google maps even snel te kunnen zien waar we zijn op de kaart. 5 euro per dag is mij dat meer dan waard
  #5  
Oud 11-06-09, 22:47
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Graag gedaan hoor en veel plezier zou ik zeggen!
Reageren

Labels
buitenland, engeland, internet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in engeland kunoPHON Internet in buitenland (roaming) 3 11-08-10 09:33
iPhone @ engeland Timsteenbergen Koopinformatie Rest Europa 0 28-03-10 17:11
Iphone Engeland Goerez Koopinformatie Rest Europa 6 16-02-09 21:07
Iphone 3G O2 Engeland Bram o. Archief 1 16-12-08 19:51
iPhone uit engeland Ravens Archief 20 25-09-07 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.